Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M:W123 616 turbomootor koos kastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Müügiks W123 originaalmootor, 616 markeeringuga.
Passi järgi 2.4D ja 53kw

Mootor on rahuldavas seisukorras, minu käes probleeme olnud ei ole, õlid vahetatud regulaarselt ja tuksub täitsa okeilt. Turboga sõitnud 20kkm ja probleeme ei ole ka sellega täheldanud, kui ainult pikalt peale andmisel kipub kuumaks minema. Vajadus ilmselt õlijahutuse järele või jahutussärgi läbipesemisele/veepumba vahetusele. Jõudu on mõningati rohkem kui originaalmootoril, kuigi pumbast kütust peale keerates saaks midagi juurde. Hetkel istub 1.5 tiiru peale keeratuna kuna pumba seaded on paigast ära selle keeramisega. Müügi põhjuseks on ilmselt kunagi vahele istuv W124 2.5 mootori paigaldus koos kastiga.
Siduriga siiski õrn probleem on, korv on ilmselt kuuma saanud ja kipub kiirel käiguvahetusel libisema ja töösilinder ei taha ka piisavalt korvi tõugata. Teine korv on olemas, Sachsi toodang ja töösilnidrile saab mõned millimeetrid otsa keevitada.

Proovimisvõimalusega ja vaatamisvõimalusega, istub senikaua kere vahel kuniks "uue" mootori korralikult käima saan ja plaani paika panen.

Kaasa ka mõnigased varuosad mis olen suutnud aastate jooksul koguda.

Kontakt 58361248 või PS

Asub Antslas, Tallinnas, Tartus ja vahepeal ka mujal.
Lisan mõned pildid:
[Pilt: 092798907a4387.jpg]
[Pilt: 0940986891ec18.jpg]

Silindri surved paar aastat tagasi
1.sil 21 At
2.sil ~20 At
3.sil 20 At
4.sil 19 At

IHI RHB5 turbo Ford Scorpio 2.5TD pealt. WG kinni tõmmatud. Väiksema ja parema hingamisega turboga on kindlasti jõudu lisandumas.

Kaasa saab W115 kollektori, mis on turbole ideaalne, teise starteri, generaatori, õlifiltri kopsiku millel on väljundid õlijahutuseks.