Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 200D 87a. kõrgemaks tegemine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On vaja W124 200D, 87a. kõrgemaks teha, et oleks võimalik ka põllu peal sõita, kas keegi oskab öelda millise mudeli vedrud veel lähevad ja kas vedrude vahetamine on keeruline, a´la kas peab kasutama mingeid tõmmiseid? Kas on veel minegid võimalusi auto kõrgemaks tegemiseks?

Võib kirjutada ka meilile tiit456@hot.ee või helistada 55992054
Vedrutõmmitsaid on jah vaja, ise ka lihtne teha keermelatist ja mõnest jämedast konksust.Originaal vedrud juba ise piisavalt pikad/kõrged ju.
Pane 300d vedrud alla ja kogu lugu. + kõige paksemad kummiseibid.
Muidugi arvestama peab sellega et Mercedeslikult pehme siis auto enam pole, iga teeauk on tuntav.
Kui tahad kiiresti,lihtsalt ja lyhiajaliselt siis t6sta auto tungiga yles ja tao parajad klotsijupid vedrukeerdude vahele. Mida rohkem klotse seda k6rgemaks jääb. Tungilt alla lastes surub klotsid keerdude vahele kinni. Muidugi auto jääb jäigaks peale seda. Aega kulub ca 10-15 minutit sellise "t6ste" jaoks ja ei maksa midagi Eusa_angel
Küsimuse ajend:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44568

Suurem rehv, pikad ja jämedad vedrud. Otsid läbimõõdu järgi romulast.

Maanteelegaalsus ei ole vist teemaks...Icon_rolleyes
Kuidas siis nende vedrude vahetamisega on, kas on tõmmitsaid vaja või ei ole, kas amordid on vedrude sees või ei ole? Mul ei ole autot ka siin käepärast et vaadata.
Üks helistaja ütles, et ei ole vaja tõmmitsaid, tal endal on 190 kerega mercedes ja ütles et on ka W124 kerel vedrusid vahetanud ja mingeid tõmmitsaid vaja ei ole. On keegi reaalset vahetanud?
Aastaid 10-12 tagasi sai käidud loomaaia kõrval olevas Mercedes-Benz töökojas abiõlinäpuks/lammutajaks ja sealt meenub, et tõstuki ja metalltalaga sai tõesti nii 190 (201) kui ka 124-l vedrud vahetatud ilma tõmmitsateta.

Meenub midagi sellist, et auto lasti üles, tala õõtsa alla, auto alla tagasi nii, et vedru suruti kokku... Siis tuli vist õõts lahti päästa ja auto üles tagasi. Mälestus on üsna ähmane, teadjamad mehed parandavad.
(18-06-2013, 12:15 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]Kuidas siis nende vedrude vahetamisega on, kas on tõmmitsaid vaja või ei ole, kas amordid on vedrude sees või ei ole? Mul ei ole autot ka siin käepärast et vaadata.
Üks helistaja ütles, et ei ole vaja tõmmitsaid, tal endal on 190 kerega mercedes ja ütles et on ka W124 kerel vedrusid vahetanud ja mingeid tõmmitsaid vaja ei ole. On keegi reaalset vahetanud?

Amort ja vedru on eraldi.

Vana saab kätte tõmmitsata, kui õõtsapuksist mitte hoolida. Lihtsalt väänad sedavõrd alla, et saad vedru kätte. Tõsi, sedasi on suurepärane võimalus keegi vigaseks teha või ära tappa - MB vedru on tummine tükk.
W124 esivedrude vahetus on seotud riskiga, et keegi saab vigastada või surma, kuna selle auto esivedrud on ühed kõige kangemad üldse, mis kunagi autode alla pandud on. Seega on mõistlik käia välja 40 eurot ja lasta see töö teha nt Autenoris, kus selleks on spets tõmmits olemas.

Tõnu
(18-06-2013, 11:11 AM)MantaOwner Kirjutas: [ -> ]W124 esivedrude vahetus on seotud surmaga, kuna selle auto esivedrud on ühed kõige kangemad üldse, mis kunagi autode alla pandud on.

UnibrowUnibrowUnibrow

See isetehtud niiduk võib tõesti surmaga lõppeda Ninja