Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 jätab loigud maha
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, masinaks c180 aastast 1999. Panin hiljuti tähele, et masina alt tilgub midagi. Kontrollisin õli ja tosooli üle, need olid normis. Isa arvas, et konditsioneeri vedelik võib sealt tilkuda aga ma eriti ei uskunud, sest see vedelik on iseenesest suht õline. Täpselt aru ei saagi kus kohast tilgub, tundub, et kuskilt mootori tagant otsast kõrvalistuja poolt.
Ja teine küsimus, mis asendis peaks jahutusvedeliku kork olema? Mul oli see täiesti kinni, kerge surve oli voolikutes sees, praegu jätsin vahepealsesse asendisse ja sõites jäi temp veidi üle 80 kraadi.
Kork peab olema kinni.

Külmkapi drenaaž tilgub käigukastile. Sealt põhjakattele. Kui emb-kumb on õline, siis on õline ka veeloik.
Tänud kiire vastuse eest. Icon_razz Loodetavasti on kõik siis korras. Eusa_pray
(03-06-2013, 03:06 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Tänud kiire vastuse eest. Icon_razz Loodetavasti on kõik siis korras. Eusa_pray

Jahutussüsteemi jälgi - liigne surve on ohu märk.

Vee algupära aitab tuvastada maistmismeel: jahutusvedelik om magus, kondivesi maitsetu, pesuvesi vastavalt kasutatavale ainele kibe kuni maitsetu.
(03-06-2013, 02:55 PM)in4r3k Kirjutas: [ -> ]Tere, masinaks c180 aastast 1999. Panin hiljuti tähele, et masina alt tilgub midagi. Kontrollisin õli ja tosooli üle, need olid normis. Isa arvas, et konditsioneeri vedelik võib sealt tilkuda aga ma eriti ei uskunud, sest see vedelik on iseenesest suht õline. Täpselt aru ei saagi kus kohast tilgub, tundub, et kuskilt mootori tagant otsast kõrvalistuja poolt.
Ja teine küsimus, mis asendis peaks jahutusvedeliku kork olema? Mul oli see täiesti kinni, kerge surve oli voolikutes sees, praegu jätsin vahepealsesse asendisse ja sõites jäi temp veidi üle 80 kraadi.


ka minu oma j2tab loigud maha mootorix 2.2D ja mul kyttepump jooxeb kahjux