Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: 190d mootori sobivus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist,
kysimus järgmine millised mootorid istuvad 190-nele peale ilma suuri muudatusi tegemast. pean silmas diislikaid.
olen kuulnud et kuni 2,5 on 1on1 aga 3.0 ja 3.0TD pidi tulema mingi kardaani probleem, ehk keegi oskaks lähemalt rääkida?
tänud.
Kardaaniprobleemi saab lahendada lätlaste või jaan kirsiga. Ära alla 80 euro probleemile lahendust oota.
Ei ole mingit probleemi, kasuta W201 2.6 bensaka kardaani ja muresid pole. Loomulikult kõige lihtsam on panna 2.0 diisel, üldiselt mootorivahetustest juttu juba päris palju olnud->otsing.
Silmas tasub pidada, et R4 ja R5 on eespool ja R6 mootorid ~4-5cm salongipool, seega ka kast ja kastitala on salongi poolel, kardaani esimene pool lühem jne, jne.
originaalis oli peal 2.0 diisel, aga endal oleks soov panna 2,5 v 3,0TD aga olen kuulnud, et siis pidi olema suur probleem kardaani teha, olen kuulnud, et pärnumaal pidi olema yks inimene kes teeb uue kardaani, aga kas siis muutub ka hoovastiku systeem kastile?
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/37676-mi...astiga.jpg
sellist tyypi mootorit on plaan kasutada siis.
Pane 2.5 diisel OM602 ja ainus mis pead muutma on stabikas, lõdvikud, roolivõimu pumba tagasivoolu volla pikemaks, küünalderelee ja midagi veel...
Tahad panna 3.0 diisel OM603, siis vaja stabikas, radikas ei mahu enam, kardaani esimest poolt lühemat, käigukasti vardad- mõni kasutab keermelatti, mõni keevitab lühemaks, teise ülekandega tagareduktorit, küünaldereleed ja kindlasti veel midagi.

OM601 asemele OM602 pannes jääb sumps samask. OM603-me paigaldamisel vajad ka uut summutit. Arvatavasti hakkavad praeguste vedrude ja amortidega rehvid koobastesse käima.


Kõik see info on juba siin foorumis olemas + väljamaa foorumites. Üleval on kirjas OTSING ja OTSING B1
602-l ei pea muutma stabikat ka, sest karteri eesosas on tehtud süvend stabika jaoks. Minu näide sellest tegevusest on siin. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29667
(03-06-2013, 08:04 PM)Madys55 Kirjutas: [ -> ]602-l ei pea muutma stabikat ka, sest karteri eesosas on tehtud süvend stabika jaoks. Minu näide sellest tegevusest on siin. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29667

aga kuidas on lood kui soositav mootor on 605?
N/A OM605 on sisuliselt sama mis N/AOM602, suurim erinevus plokikaanes. OM605 on laia kaanega ja rohkem kW. OM605 puhul ära unusta õhufiltri kopsikut mis on mootorist eraldi ja W201 kerele võibolla et päris hästi ei sobi, W201 puuduvad ka kundepool poritiivas need õhuvõtu avad õhupuhasti jaoks.