Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CNG- gaasiseade(maagaas) on kellelgi kogemusi?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna viimasel ajal on meeletult söitmist~ 2000 km ja enam kuus (enamuse kilometraazist moodustab maanteekiirusel söitmine), siis et ennast mitte vaeseks söita, tuleks natuke säästupoliitikat ajama hakata Rolleyes
Mötlesin 124 kere 3,2 automaadile vöi siis 2,2 käsivehkimisele gaasiseadme peale istutada(eelistatud oleks kyll 2,2- algselt juba väiksem kytusekulu ja tänu 4 silindrile ka gaasiseade odavam). Autot ennast pole veel soetanud- seega mölemad variandid vöimalikud. On kellegil kogemusi kuidas need mootorid maagaasile vastu peavad?Kuidas talvel gaasiga söita on? Mida see 1- 3 pölvkond gaasiseadmel tähendab, mis vahe neil on, peale hinnavahe- olen sellel alal täielik vöhik...Gaznet vist möistlik paigalduse koht- vöi oskab keegi midagi muud soovitada?
Maagaas seetöttu, et kahjuks Soomes vedelgaasi ei ole saadaval.
(29-05-2013, 03:56 AM)tommyboy Kirjutas: [ -> ]Kuna viimasel ajal on meeletult söitmist~ 2000 km ja enam kuus (enamuse kilometraazist moodustab maanteekiirusel söitmine), siis et ennast mitte vaeseks söita, tuleks natuke säästupoliitikat ajama hakata Rolleyes
Mötlesin 124 kere 3,2 automaadile vöi siis 2,2 käsivehkimisele gaasiseadme peale istutada(eelistatud oleks kyll 2,2- algselt juba väiksem kytusekulu ja tänu 4 silindrile ka gaasiseade odavam). Autot ennast pole veel soetanud- seega mölemad variandid vöimalikud. On kellegil kogemusi kuidas need mootorid maagaasile vastu peavad?Kuidas talvel gaasiga söita on? Mida see 1- 3 pölvkond gaasiseadmel tähendab, mis vahe neil on, peale hinnavahe- olen sellel alal täielik vöhik...Gaznet vist möistlik paigalduse koht- vöi oskab keegi midagi muud soovitada?
Maagaas seetöttu, et kahjuks Soomes vedelgaasi ei ole saadaval.

Mitte ainult pole saadaval vaid lisaks sellele on põdrastanis keelatud vedelgaasiga sõita. Kui sõidad ja vahele jääd siis... Kui tahad legaalselt sõita siis pead iga päeva soomes oldud aja eest räiget maksu maksma.

Aga maagaasi peaks soomes saama ainult ühest kohast helsingis. Bussidele mõeldud tanklas.

Mina maagaasi seadet ei soovitaks, kulu on suht suur ja eeldab väga suurt paaki.

LPG ehk nö autogaas oleks mõistlikum.

Ja kui mootorite vahel valida, siis võtaks pigem 3.2 kui 2.2.
Eriti kui maanteed sõidad. Väikse mootoriga kipub maanteel palju võtma.

Mul endal on S124 3.2 mootoriga + gaasiseade. Midagi halba pole öelda, päris öko on.


Soovitatav on paigaldada 4. põlvkond, aga see eeldab igale silindrile eraldi elektrooniliselt juhitavat pihustit, mis on olemas 2.2 ja 3.2 mootoritel.

Kui on huvi, siis võin ka pakkumise teha seadmele ja paigaldusele. Hobikorras ikka paigaldan neid.
Maagaasi tanklaid Soomes päris palju, kaart siin https://www.gasum.fi/liikenne/tankkausas...fault.aspx
LPG-tanklaid pole yldse.
Aga uurisin ka ise: tundub et maagaasil kulu tõesti suur- selle mis tankides säästad annad hiljem suurenenud kytusekulus sõites tagasi. Ehk põhimõtteliselt võib gaasi kilogrammi ja bensu liitri vahele panna maagaasi puhul võrdusmärgi- kuigi need on kaks täiesti erinevat mõõtyhikut.
Seega mõttetu mässamine(Soomes maagaasi hind 1,4 euri/kg ja kytus 1,65 eur/l- teoreetiline sääst 1000km pealt oleks nii 25 euri)- teema lukku