Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem esineb vahest ja algab sellest et auto ei võta ennem pöördeid üles ja tasapisi jääb seisma seisma jäädes ja natuke gaasi andes ei võta korralikult pöördeid üles ja siis sureb välja ning lõpus ei lähe enam käima!
Seisab öö läbi ning siis töötab jälle ilusti! Mõned räägivad et asi võib olla bensupumbarelees??? Kus kohas ta umbes kapoti all asetseb kui on viga selles ?
Kruti jagaga kaas maha ja vaata mis seal all toimub. Selle aluse oksydeerumine on selle mootori tyypviga ja sellest tingitud symptomid ysna sarnased sinu kirjeldatule- kylmalt läheb käima, siis puterdama ja löpuks sureb välja...Mina olen köigil oma kolmestel pidanud vähemal korra jagaja kaane ja rootori vahetama
(29-05-2013, 03:17 AM)tommyboy Kirjutas: [ -> ]Kruti jagaga kaas maha ja vaata mis seal all toimub. Selle aluse oksydeerumine on selle mootori tyypviga ja sellest tingitud symptomid ysna sarnased sinu kirjeldatule- kylmalt läheb käima, siis puterdama ja löpuks sureb välja...Mina olen köigil oma kolmestel pidanud vähemal korra jagaja kaane ja rootori vahetama

ok peab siis uurima seda asja! suured tänud!
kus see bensiinipumba relee asub ka muidu ?
Aga kas keegi ikka teab kus bensupumbarelee asetseb ?Paranoid
(04-06-2013, 07:54 PM)mario86 Kirjutas: [ -> ]Aga kas keegi ikka teab kus bensupumbarelee asetseb ?Paranoid
sellel isendil peaks olema aku taga MAS relee .
Leidsin sellise postituse: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24277 ja siis veel selle http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18629

Mul on olnud sarnast probleemi varem, aga päris välja pole surnud ja kui rohkem sõidan (igapäevaselt), siis kaob mure ära.

Nüüd seisis auto terve talve garaažis ja enam ei saa sõitma. Olen korra töökotta viinud ja ütlesid, et kuivatasid kaane ära. Seisis jälle paar päeva ja sama mure tagasi. Sõidan, kuni mootor läheb soojaks ja siis kaob jõud (sõidab ehk 15km/h max) kuni sureb välja. Vahest isegi läheb uuesti käima ja sõidab, aga enamjaolt siiski mitte enne maha jahtumist.

Ma olen juba vahetanud jagaja kaant mitu korda ja pannud Bremi oma. Kas kellelegi on kogemust, et mõne teise tootja kaan peab kuidagi paremini vastu? Vajaks autot ehk korra, paar kuus - tulebki siis iga kord kuivatama hakata?
Mina sain oma auto korda, kui lasin puhuda paagi õhtuse läbi. Selle leiab mootori ruumist.