Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 2,0D õlisurve lööb klapid lahti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuttaval selline probleem, et pani autole teadmata ajalooga 2,0D mootori, aga sellel mootoril kohe peale käivitust lööks nagu õlisurve liiga suureks ning hüdrotõukurid löövad klapid lahti ja mootor sureb välja. Ta pigistas mitmeid kordi tõukurid tühjaks, aga ikka küllalt kiirelt mootor jälle seiskus. Proovis käima panna õli asemel diiselküttega, õlisurvet näitas andur 1 kanti aga endiselt suri mootor kohe välja. Ütles, et seieri järgi ei paista surve liigne olevat.
Kas keegi oskab kommenteerida?
Lõpeta see naftaga lolli mängimine ja pane õli sinna kus ta olema peab- karteris. Probleem on sul kusagil mujal.
Aastaid tagasi sai ühe kuusakoski kaubaks olnud OM616 mootoril proovitud naftaga mootori pesu, luksus ehk minuti tühikäigul ja suri välja, ju ta kusagilt siis kinni jooksis. Jah, õli läks sisse tagasi ja töötas jälle, aga pöördumatu kahju on juba loodud.

Mulle kõlab see probleem kui ummistunud peenfilter, või muul põhjusel ei saa kütust. Siis samamoodi natuke töötab ja kooleb ära.
(27-05-2013, 04:35 PM)DimitiS Kirjutas: [ -> ]...
sellel mootoril kohe peale käivitust lööks nagu õlisurve liiga suureks ning hüdrotõukurid löövad klapid lahti ja mootor sureb välja.
...

Kuidas te korraga lahtiolevad klapid tuvastate?

Diiselmootoril kahtlusta alati etteannet. Seega, kanistritest uue peenfiltriga ja siis räägime edasiWink
Nüüd asi korras. Ikkagi oli viga liigses õlisurves, mida põhjustasid õlifiltri korpuses olev klapp või klapid, mis peale pikemaajalist seismist enam ei toiminud. Kogu korpus sai asendatud teisega ning asi sai käima.
Sellist trikki teeb vaakum suretus. Kui klapid lahti siis peaks kolb selle klapi ika väga suure mürtsuga kinni lööma.
Pole sellist asja enne kuulnud ja ei usu ka.
Olen neid õlifiltri potsikuid ennem näinud küll ja need plast klapid on jäävad ennem irvakile kui kinni. Aga olgu, vähemalt on korras.