Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:vajaks abi targematelt käigukastiõli kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Mul oleks vaja teada mis käigukasti õli läheb mb w210 e220 105 kw 2002a isendile ? muidu nagu ei küsikski aga olen ise rootsis karu p---es ja oleks hea teada autokauplusesse minnes mida küsidaEusa_wall

viga siis seisneb selles et auto ei vaheta enam normaalselt käiku ja tagurpidi sõites kuidagi jõuetu nt täna kui oli treila taga 2t ei saanud ma kuidagi nõlvast ülesse tagurdada viskas ainult pöördeid ülesse ja nagu libistas . muidugi kasti otsa simmeri vahelt lekkib õli ka ni et eeldan et õli lisamine aitab mind . hea oleks teada ka kui palju seda õli läheb sinna .

vin kood:WDB2102061X085969

kristjan.
(26-05-2013, 11:04 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]Tere.
Mul oleks vaja teada mis käigukasti õli läheb mb w210 e220 105 kw 2002a isendile ? muidu nagu ei küsikski aga olen ise rootsis karu p---es ja oleks hea teada autokauplusesse minnes mida küsidaEusa_wall

viga siis seisneb selles et auto ei vaheta enam normaalselt käiku ja tagurpidi sõites kuidagi jõuetu nt täna kui oli treila taga 2t ei saanud ma kuidagi nõlvast ülesse tagurdada viskas ainult pöördeid ülesse ja nagu libistas . muidugi kasti otsa simmeri vahelt lekkib õli ka ni et eeldan et õli lisamine aitab mind . hea oleks teada ka kui palju seda õli läheb sinna .

vin kood:WDB2102061X085969

kristjan.

Ei aita õli lisamine midagi. 2t treila ja libisev kast - kettad on küpsed. Isegi, kui õlitaseme tõstmine käigud mõneks ajaks lülituma paneb, on kahju juba sündinud ja kastiremont ees.

Õlivarrast sel kastil olema ei peaks, õlitaset pead mõõtma mingi traadi vms. asjaga korgi alt. Lükk siis põhjani välja...

Keegi otsis kunagi üles õiged nivookõrgused ka - need võiks otsinguga välja tulla. Tudeeri näiteks R129 postitusi mõttega...

Karupersest väljatulekuks kasti rikkumise hinnaga kõlbab suvaline ATF. Mille peab siis ASAP mõnes mersusid tundvas kohas välja pesema ja peale filtrivahetust uue ja korraliku vastu vahetama. Seda eeldusel, et libisemine üleüldse on ignorantsusest liigmadalaks lastud õlitasemest ja mitte lollusest mahapõletatud friktsioonidest. Sest viimaseid ei remondi õlivahetusega...

Tegelikkuses peaks sinna valatama MB spetsifikatsiooni alusel vähemalt 236.10 õli, tootja ja kaubaline nimetus on teisejärguline.
Endal ka küsimus, et mis spetsifikatsiooniga õli peaks ostma vanasse 722.4 kasti? Kas need on siis enamasti ikka õli pudelile kuskile peale ka kirjutatud?
Ei ole täpselt meeles, aga kas kogus oli 6 liitrit?
(27-05-2013, 03:50 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Endal ka küsimus, et mis spetsifikatsiooniga õli peaks ostma vanasse 722.4 kasti? Kas need on siis enamasti ikka õli pudelile kuskile peale ka kirjutatud?
Ei ole täpselt meeles, aga kas kogus oli 6 liitrit?

236.10 võiks täna ikka olla, alla selle ei ole mõtet. Kuigi võib, tehas lubas toona sinna vist.4 kallata.

Kodeering on purgile kirjutatud.

Kogus on 8+ liitrit süsteemi täielikul tühendamisel. Lihtsalt osa õli põhjast välja nõrutades vist kuut sisse ei mahutagi.

Kui ise uurida-puurida ei taha, usaldab müüjaid. Kes ise tahab urgitseda, loeb läbi teemakohased R129 postitused ja teeb neist omad järeldused.

Automaatkast - see on imelihtne!
õlitaset pead mõõtma mingi traadi vms. asjaga korgi alt. Lükk siis põhjani välja...

Keegi otsis kunagi üles õiged nivookõrgused ka - need võiks otsinguga välja tulla. Tudeeri näiteks R129 postitusi mõttega...





selle kohta otsingust ei leidnud ma kahjuks midagi .
Rusikareegel on, et käiva sõidukiga ja P asendis peaks karteri põhjas mõni cm õli olema. Siis on kindel, et ei jää kuivale. Täpna paikapanemine käib spetsiaalse varda ja temperatuuriga. Kui häda käes võib peaaegu igaõli lisada, eeldusel, et hiljem korralik õlivahetus teha. Õige õli on 236.10 või 12 või 14 (esimesed kaks on kehtivuse kaotanud aga sobivad küll). 236.14 sertile vastav õli on originaalis ATF134 (Shell, Mobil, Fuchs vms)
jama on see et need kõik koodid annavad siin rootsis punase õli aga mul on kollane . segamine ei tule kõne alla kindlasti .
2 mercedese esindust ütles et nemad ei pane ammu kollast õli sisse Big Grin krt mõistus on otsakorral .
Vastasin ka PSi kaudu, aga infoks teistele. Värv saadakse värvainega ja seetõttu võib kokku sedaga kasvõi roosat ja sinist õli. Tegemist on informatiivse markeriga lihtsalt.
suured tänud R129 lähen ostan kohe õli ära ja loodan et saan murele lahenduse.
sain õli lisamisega probleemi lahendatud ja kõik toimib nii nagu õlitatultThumbsup
(29-05-2013, 07:46 PM)753dfx Kirjutas: [ -> ]sain õli lisamisega probleemi lahendatud ja kõik toimib nii nagu õlitatultThumbsup

Vaatame umbes 10 kkm pärast uuesti...

Aga hea, kui karupersest tulema said eluga.Icon_rolleyes