Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 CE230 M102.985 (97kw) mootoril kolvirõngad kinni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto seisis üle talve ja nüüd käivitades selgus, et 1.silindri kompressioon 0.
Teistel silinditel -1 kuni + 1 tehaseväärtusest 9.0.

Küsimus, kuidas peaksin toimima?

A: Lähenema mootorile alt, st. väntvõlli lahti laskma, kepsu välja ja siis
rõngad ära vahetama?

B: Lammutama pealpoolt ?

C: Olen kuulnud, et rõngaid pidavat saama nö. lahti ehmatada, kas keegi teab kuidas see protseduur välja võiks näha.


Atsetoon sisse, seisab rahulikult oma päeva ja ongi korras. Atsetoon hävitab óli määrdeomadused, seega peale leotust ólivahetus!
Noh alguses võid proovia isegi diislit silindrid täis lasta, las seisab mõnda aega, samas, kui kompressiooni number nii väike on, siis vajub kohe ka välja. Kui kuidagigi käima saad, siis võib ka proovida destveega ehmatada.