Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:W124 300Td vaakumi küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
otsisin mis ma otsisin otsingust,kas mina saamatu või pole sellest juttu aga küsimus oleks järgmine,kast vahetab käike üles pauguga,kontrollisin vaakum voolikud üle,kõik vinks vonks paigas,võtsin volla lahti jakontrollisin tühikäigul vaakumit ja tundus kuidagi nõrk see imemine , kas see tühikäigul ongi lahja või peab pumpa vahetama hakkama ? kõik näpunäited teretulnud !
Mul tegi sarnast nalja, kas ta sul käike ka loobib? Viska pilk ülepingereleele peale Eusa_angel
(08-05-2013, 09:31 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Mul tegi sarnast nalja, kas ta sul käike ka loobib? Viska pilk ülepingereleele peale Eusa_angel
mis mõttes loobib ? lihtsalt kui käigu üles vahetab käib tagasillas pauk nagu hammakas laseks üle,kui käik sees sõidab väga ilusasti

Asi ei ole ÜPR-s sel juhul kui pead küsima Smirk

Pöördu oma küsimusega kasutaja R129 poole, ta meie kastiguru Thumbsup
(08-05-2013, 11:32 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Asi ei ole ÜPR-s sel juhul kui pead küsima Smirk

Pöördu oma küsimusega kasutaja R129 poole, ta meie kastiguru Thumbsup
Ma ei usu väga,et kastis probleem,pigem ikkagi vaakumis,sest tundub nagu imamist oleks vähevõitu.Kas keegi oskab vastata kui tugevalt vaakum imema peab tühikäigul kas seda on näpu vastu pandes tugevalt tunda või hoiab väga vaikselt näpukesest kinni Selge see,et pöörete tõustel imemine suureneb !

Kehvasti lugesid kastiteemasid siisWink Vaakumi tugevus on kusagilt läbi jooksnud.

Kasti vaakumit juhib diiselmootoril KSP küljes olev karbike. Seda saab veidi seada. Reeglina siiski paigast ei lähe ja probleemid leiduvad mujalt.

Kas vaakummodulaatori membraan on ikka terve? Mis pööretelt kast käigu üles vahetab? Aga täiskoormusel? Ning kas see muutub KD rakendumise (põhjagaasi) korral?

Kui pauk tuleb tagant, annab peaülekanne või sillakelk nii palju elama pukside peal, et käiguvahetuse ajal asend muutub ja veo tahatulles hüppab. Väiksemal koormusel peab käiguvahetus olema niipalju sujuv, et ei paugutaks. Suurel koormusel peab käiguvahetus olema konkreetne.

Kas vaakumit ikka süsteemis on? Auto seiskub kohe? Paarisekundine viive võtme keeramise ja mootori seiskumise vahel viitab vaakumilekkele süsteemis.
(09-05-2013, 08:38 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kehvasti lugesid kastiteemasid siisWink Vaakumi tugevus on kusagilt läbi jooksnud.

Kasti vaakumit juhib diiselmootoril KSP küljes olev karbike. Seda saab veidi seada. Reeglina siiski paigast ei lähe ja probleemid leiduvad mujalt.

Kas vaakummodulaatori membraan on ikka terve? Mis pööretelt kast käigu üles vahetab? Aga täiskoormusel? Ning kas see muutub KD rakendumise (põhjagaasi) korral?

Kui pauk tuleb tagant, annab peaülekanne või sillakelk nii palju elama pukside peal, et käiguvahetuse ajal asend muutub ja veo tahatulles hüppab. Väiksemal koormusel peab käiguvahetus olema niipalju sujuv, et ei paugutaks. Suurel koormusel peab käiguvahetus olema konkreetne.

Kas vaakumit ikka süsteemis on? Auto seiskub kohe? Paarisekundine viive võtme keeramise ja mootori seiskumise vahel viitab vaakumilekkele süsteemis.
Mootor sureb välja ilusasti,käike vahetab KD -ga 4600-4700 pöörde pealt ja ILMA pauguta ja konkreetselt,äkki veitsa nagu libistaks vahetusel aga see tundub normaalne,kus seda membraani otsida ?
Samas tundus,vbl tundus,et gaasi maha lastes ja hoo vähenedes, allapoole käike vahetades tegi ka nagu mingi nõksu,võimalik,et tundus !
Otsisin veelkord B1 otinguga teemat "vaakumi tugevus" jne.analooge aga kahjuks ei leidnud midagi(juu ma lugesin halvasti).On kedagi Tallinnas või õmbruses kes selle teemaga kodus on või peab Horti või Lesvenisse pöörduma,kasti guru Heigo väitis,et probleem peaks olema vaakumis !
Kuidas kontrollida,et vaakum on piisavalt tugev,et seal kastis jõuaks toimetada ?
Kõik nõuanded ja arvamused on teretulnud !

Vaata üle ka Filtrid mis on vaakumi voolikute vahele pandud, mul mõlemal mersul olid vaakuvoolikute filtrid mustad ja ei lasknud vaakumil korralikult toimida.
(09-05-2013, 11:05 PM)boa999 Kirjutas: [ -> ]Vaata üle ka Filtrid mis on vaakumi voolikute vahele pandud, mul mõlemal mersul olid vaakuvoolikute filtrid mustad ja ei lasknud vaakumil korralikult toimida.
tnx aga tehtud juba Confused

Sedasi vaevalt leiad - vaakumi teemat ei ole eraldi lahatud. Küll on vast kaks kodanikku käigukasti libisemise põhjuste otsimisel ka vaakumi teemat puudutanud.

Vaakumi suurust ei ole foorumitekstina kohanud, kusagil teemas oli juhendmaterjal PDFina, kus need numbrid läbi jooksid. Kus, ei oska viidata...
(10-05-2013, 08:43 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sedasi vaevalt leiad - vaakumi teemat ei ole eraldi lahatud. Küll on vast kaks kodanikku käigukasti libisemise põhjuste otsimisel ka vaakumi teemat puudutanud.

Vaakumi suurust ei ole foorumitekstina kohanud, kusagil teemas oli juhendmaterjal PDFina, kus need numbrid läbi jooksid. Kus, ei oska viidata...
Aga kus see membraan asub,ilmselt seal ees otsas pumba sees ? Kas peaks spetsialistile ikkagi näitama asja või kaevun ise sinna ?
Kes meil siin foorumis jagab seda asja Tallinna ümbruses,tuleks ja näitaks ja võimalusel ka laseks korda teha,sest üsna tüütu ja võib kulukaks minna koguaeg põhjagaasiga sõita Big Grin
Tallinnas - Lesven. Vaakummodulaatori leiavad üles, oskavad ka vaakumi sättimisega tegelda. Iseasi, kas viitsivad. Aga küsida tasub ikka - Tuuliku tee automaatkastimehed on mihklid kasti molekulideks lahkama. Hort ja teised vist end vanade automaatkastide seltsis kuigi kindlalt ei tunne (mis ei takista neil kliendi kulul õppimast).

Kui tahad ise, teha, loe teemasid mõttega. Ning ära piirdu meie foorumiga - mujal on isetegijaid rohkem. Minu soovitus on Benzworld.org.

Üldiselt ei taha asjatundja taas kord hakata kirjeldama seda, kuidas vaakummodulaator kasti küljest üles leida, kui kodanik ise ei taipa vaakumikõrt mööda kohale minna...Icon_rolleyes Sest see, mida edasi peaks tegema probkleemi põhjuse tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks, on omakorda veel keerulisem, kui ilmselge asukohaga tüki tuvastamine.
(10-05-2013, 10:14 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Tallinnas - Lesven. Vaakummodulaatori leiavad üles, oskavad ka vaakumi sättimisega tegelda. Iseasi, kas viitsivad. Aga küsida tasub ikka - Tuuliku tee automaatkastimehed on mihklid kasti molekulideks lahkama. Hort ja teised vist end vanade automaatkastide seltsis kuigi kindlalt ei tunne (mis ei takista neil kliendi kulul õppimast).

Kui tahad ise, teha, loe teemasid mõttega. Ning ära piirdu meie foorumiga - mujal on isetegijaid rohkem. Minu soovitus on Benzworld.org.

Üldiselt ei taha asjatundja taas kord hakata kirjeldama seda, kuidas vaakummodulaator kasti küljest üles leida, kui kodanik ise ei taipa vaakumikõrt mööda kohale minna...Icon_rolleyes Sest see, mida edasi peaks tegema probkleemi põhjuse tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks, on omakorda veel keerulisem, kui ilmselge asukohaga tüki tuvastamine.
Tean väga hästi kus asub modulaator,küsisin kus asub membraan !? Pole kunagi lahanud neid asju aga huvi ja tahtmine on olemas.Samuti küsisin ,et kas vaakum peaks olema tühikäigul vooliku otsast võttes tunda vastavalt kas siis tugev imemine või imeb kergelt !?
thanks for nothing !


LUKKU ASI KORRAS !
Ehk siis lahendus oli?
(12-05-2013, 07:54 PM)Treiku Kirjutas: [ -> ]Ehk siis lahendus oli?
Pusisin mis ma pusisin aga keegi oli kaks voolikut valesti ühendanud(ära vahetanud),mis jääb minule täielikuks üllatuseks kuna eestis pole seda autot keegi näppinud, järelikult prantslased ja juu see auto sellepärast ka maha müüdi,et mõistus oli otsas.Kuna voolikute paiknemise ja sobivuse poolest sobis pildi peale nende versioon super hästi ei hakanud keegi,kaasaarvatud mina seda esialgu isegi kahtlema.Tänud Lesveni tegelasele(äkki oli Imre) kes peale kapoti avamise ja mõned hetked hiljem kaks voolikut omavahel ära vahetas ja soovis head teed Big Grin.Sellise asja peale ei tule kuidagi,et oleks kodus võinud teise auto pealt vaadata voolikute paiknemist.Kartsin midagi hullemat,sest sümptomid oli raskemad aga läks nagu tavaliselt Big Grin siis hästi seekord .
Tee pilt ka nendest voolikutest siis hea teada ka teistel, õigest paiknemisest Eusa_angel .
jah jah muidugi tee neid piltte , imre on mersumees ammu ja teab mida teha , aga hindab oma tööd ka kallimalt !
ok,eks teen pärast ja riputan kuskile
Lehti: 1 2