Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: probleem V-230 1997.a. jahutusventikaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Oskab keegi nõu anda kustkohast viga otsida, nimelt ei lülitu jahutusventikas taha, isegi kui temp. veidi üle 100 kraadi.
Kaitsmed, andurid terved?
Kui ventikale otse +12V annad, kas siis hakkab tööle?
Kas pistikusse +12V jõuab kui temp juba üleval ja ventikas võiks pöörelda?
Juhtmeotsad radika sohvripoolses otsas ja kaitsmed peaks olema kundepool.

(04-05-2013, 07:35 AM)Henry Kirjutas: [ -> ]Kaitsmed, andurid terved?
Kui ventikale otse +12V annad, kas siis hakkab tööle?
Kas pistikusse +12V jõuab kui temp juba üleval ja ventikas võiks pöörelda?
Juhtmeotsad radika sohvripoolses otsas ja kaitsmed peaks olema kundepool.

Tänud Henry.
Mul buss bensukas, kas oskad öelda, mis temp. see ventikas käima peaks hakkama? Pole julgenud päris sajani lasta, kuskilt kuulisin, et peakski 100-110 vahepeal tööle hakkama. Kui buss liikub, siis probleemi pole aga linnas pikalt ummikus istudes hakkab temp. tõusma. Kui on jõudnud pea 100 kraadini olen hirmuga ahju taha lülitanud ja aknad, luugid lahti. Mõneks ajaks abi. Töökotta sain aja alles 21.05 aga sõita vaja, sellepärast uuringi äkki pabistan asjata.
Tsitaat: kas oskad öelda, mis temp. see ventikas käima peaks hakkama?
Kahjuks ei oska öelda. Tõmba temp anduril pistik lahti ja lühista otsad. Siis
peaks ventikas tööle hakkama.
Viga leitud. Probleem andutites ja need tuleb välja vahetada.