Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C200 W202 1994
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mõtlesin, et lisaks ka oma MB-st mõne pildi.

Mark: Mercedes-Benz C200
Esmane registreerimine: 1994 a.
Mootor: 2.0L
Võimsus: 100 KW
Käigukast: manuaal
Värv: minule igaljuhul meeldib
Läbisõit: 330 000 ja peale
Lisavarustus: 2x el. aknad, 2x istmesoojendus ja nipet näpet veel.

kui midagi soovi teada, siis küsida julgelt Eusa_angel

[Pilt: 76257-2013-04-28_15.33.13.jpg]

[Pilt: 54737-2013-04-28_15.31.48.jpg]

[Pilt: 87355-2013-04-28_15.34.30.jpg]
Väga huvitaV värv Smile Teine velg parandaks auto välimust . EDu ja jõudu .
Hetkel kahjuks näpud niigi põhjas. Vajab veidi nipet näpet putitamist, seega ei saa hetkel uusi velgesi lubada Icon_sad
Täitsa normaalsed veljed... mitte liiga pretensioonikad.
No jah. Eks tuleb aslustada vaikselt remondiga.
Esiteks on vaja vahetada veepump. (tosool tilgub vaikselt)

Hiljem vajab vahetust visco-sidur ja ventikas. Kui õigesti mäletan siis eelmine omanik oli pannud mingi audi asjanduse peale.

Oskab keegi öelda, kas viscot on mõistlikum uus osta või võiks proovida kasutatud?
Üldiselt on enamus osi(va kere- ja salongidetailid) mõistlikud uued osta. Siis tead, et asi kestab ja on mõningase aja garantiiga. Kasutatud asja puhul ju üldiselt keegi garantiid ei anna ja võib homme maha küpseda nii nagu seda tegi eelmine küljes olev osa.
(01-05-2013, 11:49 AM)lluige Kirjutas: [ -> ]http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=26328 haahaaah Big Grin

hehe. oled oma MB-ga rahul ?
Toonkile,velge, püsikat ja atm kasti tahaks ka. Siis oleks juba OK. Värv oli alguses ilgelt rõve, aga ntx Ülemiste parklas leiab kiirelt üles. Smile
Nii, sai siis vahetatud veepump, visco-sidur ja ventikas.
Tosooli enam ei tilgu ja üle kuumenemist ei ole.

Nüüd on jäänud veel mingi kolin/kõrin kui pöörded madalal ja gaasi anda.
Ei oska kahjuks täpsemalt kirjeldada, kuid äkki keegi oskab öelda millest see tingitud võib olla ?
Miks sidurit vahetasid? Mis andis tunda, et sidurit vaja vahetada nagu pean silmas?

kõrin selline õrn pleki kolin nagu?
(05-05-2013, 12:34 PM)lluige Kirjutas: [ -> ]Miks sidurit vahetasid? Mis andis tunda, et sidurit vaja vahetada nagu pean silmas?

kõrin selline õrn pleki kolin nagu?

visco-sidur ja ventikas sai vahetatud tänu sellele, et eelmine omanik oli pannud mingi auti oma asenduseks. Seega audi ventkas ei teinud vajalikku tööd ära.

Jah, just selline hääl tuleb madalatel pööretel (~1500) gaasi andes.
202 ei saaks mitte rahul olla,väga hää pill on.

vaata sumps üle.
Esines probleeme ja muid muresi.

Esimese vea sümptomid: kui mootor saavutab ~2000 pööret poob kinni ning edasi ei lähe, kui panna järgmine käik sisse siis sai sõita uuesti ~2000 pöördeni. Hakkasin siis suunduma remonti kuid mingi hetk enne kohale jõudmist otsustas Mercedes-Benz minuga koostöö täielikult lõpetada.

Tegevus remondis: algselt sai vahetatud kütuse filter, kuid juba enne seda kahtlustasime kütusepumpa ja päpselt nii see oligi. Peale filtri vahetamist ei muutunud miskit. Seejärel jõudsime otsusele, et ostab 30 liitrit bensiini juurde ja olemas ta oligi, kõik jälle toimis. Selle kõige põhjuseks oli mitte toimiv kütusepump, mis ei saanud teisest kütusepaagi osast kütet kätte. Sai siis uus pump tellitud ja vahetatud.

Huvitaval kombel veidi peale seda hakkas mootor jamama. Käis nagu võrr ning võimust oli nagu jalgrattal. sai alustatud jällegi odavamatest asjadest, nendeks olid siis küünlad. Kuid ei miskit. Selleks probleemiks oli huvitaval kombel lühis. kui lühis sai likvideeritud hakkas kõik jälle laitmatult tööle.

Nüüd olen läbinud peale remonti veidi üle 500 KM-i. Hetkel probleeme pole esinenud Smile
(29-05-2013, 10:46 AM)Silvester Kirjutas: [ -> ]...
Selle kõige põhjuseks oli mitte toimiv kütusepump, mis ei saanud teisest kütusepaagi osast kütet kätte. Sai siis uus pump tellitud ja vahetatud.
...

Kas 202 mitte see kena tagasivoolu pealt ümberpumpav süsteem ei olnud? Sellel ei peaks etteandepumbaga palju ühist olema...
(29-05-2013, 12:28 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(29-05-2013, 10:46 AM)Silvester Kirjutas: [ -> ]...
Selle kõige põhjuseks oli mitte toimiv kütusepump, mis ei saanud teisest kütusepaagi osast kütet kätte. Sai siis uus pump tellitud ja vahetatud.
...

Kas 202 mitte see kena tagasivoolu pealt ümberpumpav süsteem ei olnud? Sellel ei peaks etteandepumbaga palju ühist olema...


Teil on täitsa õigus. kuid mingi kala selle pumbaga siiski oli.
Igaljuhul kui oli alla ~poole paagi kütet, siis pump seda kätte ei saanud. kui sai pandud üle poole paagi sai pump selle kätte ja kõik toimis. Peale pumba vahetust hakkas kõik toimima.
(29-05-2013, 01:16 PM)Silvester Kirjutas: [ -> ]Teil on täitsa õigus. kuid mingi kala selle pumbaga siiski oli.
Igaljuhul kui oli alla ~poole paagi kütet, siis pump seda kätte ei saanud. kui sai pandud üle poole paagi sai pump selle kätte ja kõik toimis. Peale pumba vahetust hakkas kõik toimima.

Järele mõeldes on ikka seotud küll - kui tagasivoolu ei ole, ei saa ejektor ka töötada... Tagasivool saab tekkida alles siis, kui pump suudab piisavalt ette anda nõutaval rõhul.