Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E 2.3 8v väheke jõudu juurde vaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(29-04-2013, 03:02 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Noh, kes mootoritest midagi teab, siis on ITB lahtiseletama selge.

"Individual throttle bodies" ehk igal silindril oma segusiiber.

M-seeria bemmidel originaalis, tsiklitel, mõni kangem jaapani tehnika jne.

Minu versioon MB mootoritele:
[Pilt: 73759-DSC_0246.jpg]


jusssst, kuigi... kui sa oleks öelnud "individuaalne segusiiber igale silindrile", oleks ma sellest aru saanud, samas inglisekeelse väljendi akronüüm jäi mulle segaseks. See pole nii laiatarbe akronüüm nagu ABS.



Zigulli mootori suhtes on sul 6igus Hents.
Kuid hinnad on ikka väga soolased et yhe vana paja eluiga tunduvalt l6petada. V6istlusautoga on teine asi...
Kodus harjutamiseks saab odavamalt kyll kui veidi ringi surfata.
Näiteks:
Päris edukas ja odav on kasutada yksk6ik millise 4silindrise turbotamiseks T5.5(trionic). Seda saab saabidelt(9000my 94+kas turboga v6i ilma,vahet ei ole).
Progetav ja väga lihtne olemuselt.Infot saadaval kyllaga. Minu teada peaks neid saabe juba parasjagu metalihinnaga myydama- tavaliselt saalekolinaga.
Leia selline ja aruta sealt maha aju(ECU),TB(throttle body)koos TB sensoriga, sissetuleva 6hu sensor(IAT),mootori temp sensor(ETS),pihustid,sisselaske r6hu sensor(MAP), surutava 6hu regulaator (BPC),väntv6lli asendi andur (CPS),trigger wheel(TW),turbo-vahet pole milline v6ib olla ka LPT pealt,kusagil 250hj. ei tohiks probleemiks olla. Syytepoole äkki saab ka mb omi kasutada.
Ecu pinid on internetis olemas,mingit keemiat ei ole.
Ajul vaja ainult immo maha v6tta.Seda lase teha v6i on v6imalik osta juhe ja seda ise teha. Samuti saad siis juba hiljem ise programme vahetada.

K6ike seda sama saad ka ford cossworthilt aga need juba teise hinnaga.

Te vanad mootorihundid hirmutate algaja ära kohe oma hindadega Eusa_angel
Ei olnudki plaan ehmatada vms.

Eks alustada tulebki odavamate/kasutatud juppidega. Enamus meist on selle tee läbi teinud. Kuidas muidu see kogemus tuleb.

Peaasi, et huvi on. Kui huvi on, siis saab kõik tehtud.


Ahjaa, lisaks kogu kompotile, mis on valmis ehitatud, on oluline või siis õigem öelda, kõige olulisem, seadistamine.

Nõrka mootorit hoiab koos hea seade, aga kehv seadega ei püsi koos isegi väga tugev mootor.
Lehti: 1 2