Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 2.6l turboga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selline, kas sellisele kärakale kannatab turbot panna?
Ilmselgelt kõik on võimalik, aga hind võiks olla eestlasele reaalne...
Ei ole ise ühtegi sellist näinud liikumas ja netist ka vasteid sellise teema kohta ei leia.

Asi selles, et juba mitu aastat olnud plaan w124 kupee osta, nüüd see voimalus ja aeg tegelemiseks kah.

Turbo põhjuseks ikka natu parem minek ja muidugi edevus ka, kellel ei oleks :-)

Or..kui selline lahendus ei ole reaalne sellise v mõne teise Mercedes-Benz pena mootoriga, mis millised alternatiivid oleks sellise kere puhul? Millise mootori sinna peale saaks turboga? Kapoti all tal ruumi küll, aga mootorivahetusega tervet autot muuta ka ei tahaks, arvatavasti käiks räigelt rahakotile ka.

Loodan, et leian siit vähe abi, sest plaan kindel ja reaalne!
Kasuta otsingu mootorit.
Siin foorumis olnud 1.8 turbokas, 2.0 turbokas, 3.0 turbokas ja ka diisleid edevamaks muudetud.
Korralik turboprojekt ei ole odav
2,6 suht mõtetu. Võta kohe 3,0 pigem kui r6 mootorit tahad.
Kõik on lihtne, kui tead, mis teed. Esiteks on vaja teada, mis otstarve oleks autol. Mis jõunumbreid tahetakse saada jne.

Aga juba tundub algus vale. St turbotamiseks või üldse mootoritega tegelemiseks on vaja algteadmisi. Toorikuks või siis mootoriks on lihtsaim ja turvalisem valida madalama (~9.0) surveastmega mootor (M102, M103).

M111, M104 on 10.0 surveastmega ehk sinna oleks vaja suhteliselt suurt turbot ja väga täpset seadet, et asi kestaks ja jõudu tuleks. Jõudu ei tule kindlasti nii palju kui madalama surveastmega. Kui räägime bensiiniga sõitmisest.

Üldiselt R6 mootori keps kannatab ca 150Nm kepsu kohta, ehk tegemist on väga tugeva mootoriga.

Kui ise teha, siis peaks kindlasti arvestama vähemalt 2.5-3k`ga. Kui lasta teha, siis vähemalt poole rohkem.
Prügikastijuppidega saab odavamalt, aga tulemust ei tule ka, selles võid kindel olla.