Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 200D 87a. ei käivitunud järgmisel hommikul
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ostsin siis auto, järgmine päev enam ei käivitunud, starter ketras küll ja akus võimu oli aga ei midagi?

Eelmine omanik ütles et tema käivitas seda kas ploki eelsoojendusega või eertiga.

Milles võib olla probleem?

1. Kuna varem mul sellise autoga kogemused puuduvad, siis ma isegi ei tea kus asub suretusklapp, kas see on kusagil mootori peal, on selleks mingi nupp salongis, mis asendis see olema peab?

2. Kas võib viga olla selles, et kütuse pealevoolu tihendid on väsinud ja öö jooksul vajub küte ära ja õhk tuleb asemele?

3. Kui +5 kraadise temereatuuriga käivitasin, siis salongis eelsüüteküünla tuli ei läinud üldse põlema, kas võib olla, et kõik 4 eelsüüteküünalt on läbi?

On veel võimalusi, mida asjatundjad pakuvad?

samas võib anda infot, kust osta töötavaid eelsüüteküünlaid, kas uusi või vanu, mis need umbes maksvad. kuna pole plaanis autot endale jätta, siis ei tahaks eriti raha investeerida.
Kaunikesti kohvi tundub olevat või ongi kõik küünlad läbi.
Praegu võiks juba ilma eelsüüdet andmata ka käima minna. Kas diisel MB'l ei ole kapoti all mõnda läbipaistvat kütusevoolikut? Kui on siis käivitamise ajal on näha kas õhumulle on sees või ei.
Järgmisena vaataksin kas hõõgküünlad siis voolu üldse saavad. Suht raske on siukest peldikut remontida, kui juba eelmine omanik kasutas eetrit ,et käima saada Smile
Külm 124 diisel ei lähe ilma eelsüüteta käima ka siis kui õues +30.

Soe mootor küll.
Kui küünlad korras läheb alati, olgu kui kohvi tahes.
Aga kontrolli oma küünlad üle siis.

1. Võta releest see pistik lahti kust juhtmed küünaldele lähevad
2. Võta teine aku, ühenda miinusklemm keresse ja plussi ühenda juhe millega käid seal pistikus kõik klemmid läbi.
3. Need klemmid mis sädelevad st. vooluring olemas on korras ja need mis üldse ei mõika on läbi.
(25-04-2013, 12:47 PM)comoon Kirjutas: [ -> ]Ostsin siis auto, järgmine päev enam ei käivitunud, starter ketras küll ja akus võimu oli aga ei midagi?

Eelmine omanik ütles et tema käivitas seda kas ploki eelsoojendusega või eertiga.

Milles võib olla probleem?
Milleks üldse osta autot kui eelmine omanik ütles, et see läheb käima kas ainult eetriga või siis plokosoojendusega ?
(27-04-2013, 07:57 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Aga kontrolli oma küünlad üle siis.

1. Võta releest see pistik lahti kust juhtmed küünaldele lähevad
2. Võta teine aku, ühenda miinusklemm keresse ja plussi ühenda juhe millega käid seal pistikus kõik klemmid läbi.
3. Need klemmid mis sädelevad st. vooluring olemas on korras ja need mis üldse ei mõika on läbi.

Miks teist akut vaja läheb? Eusa_think

(28-04-2013, 06:34 PM)Ermo Kirjutas: [ -> ]
(25-04-2013, 12:47 PM)comoon Kirjutas: [ -> ]Ostsin siis auto, järgmine päev enam ei käivitunud, starter ketras küll ja akus võimu oli aga ei midagi?

Eelmine omanik ütles et tema käivitas seda kas ploki eelsoojendusega või eertiga.

Milles võib olla probleem?
Milleks üldse osta autot kui eelmine omanik ütles, et see läheb käima kas ainult eetriga või siis plokosoojendusega ?

See eelmine omanik pole MB st jaganud ööd ega mütsi, selle asemel et uued küünlad panna, plokisoendus Eusa_wall

Ning eetri jutt on BS, sellega jah võib kiviaegset Transitit käima panna. MB mootor poob eetriga kinni ja üritab tagasi lüüa, halvemal juhul jääd mõnest klapist ilma.

(25-04-2013, 07:30 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Külm 124 diisel ei lähe ilma eelsüüteta käima ka siis kui õues +30.

Soe mootor küll.
Kui küünlad korras läheb alati, olgu kui kohvi tahes.

LähebNinja. Mida hõredam, seda raskemalt.



Sellise kirjelduse järgi soovitan sisustada oma järgnevad päevad diiselmootori hingeelu kohta lugedes. Seejärel soorita ülekuulmanie oma õnnetuse kapoti all ja kui midagi jääb arusaamatuks, siis küsiu uuesti, konkreetsete teemadega.

Praegu tundub, et teemaalgaja on ostnud endale surnukssõidetud Mercedes-Benz...Crybaby
(27-04-2013, 07:57 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Aga kontrolli oma küünlad üle siis.

1. Võta releest see pistik lahti kust juhtmed küünaldele lähevad
2. Võta teine aku, ühenda miinusklemm keresse ja plussi ühenda juhe millega käid seal pistikus kõik klemmid läbi.
3. Need klemmid mis sädelevad st. vooluring olemas on korras ja need mis üldse ei mõika on läbi.

Kas võib teha ka nii, et ühendan pistiku lahti ja voolu millega sädet tekitada võtan otse sama auto plussklemmist?

Kas see, et mul salongis eelsüüteküünla tuli ei põle, on seotud kuidagi sellega et kõik küünlad on läbi, või on lihtsalt pirn läbi näidikus?

Kuidas käib salongis oleva eelsüütenäidiku pirni vahetamine?

Sorry, et ma nii juhm olenSmile
Hmm... Minu arusaamade järgi võiks näiteks proovida nii teha. Kui tavaliselt ei taha kohe üldse käivituda, siis proovi lasta vedada käima. Kui nüüd äkki läheb õnneks,et see tõesti võtab hinge sisse, siis järgmisena võta mootoril õli kork maha. Kui töötava mootoriga see surve mis sealt tuleb on nii suur,et võid kaugelt õliga nägu pesta, siis saad järeldada seda, et mootor kohvi. Pauk mis tuleb sealt läheb karteripõhja ja sealt omakorda karteri tuulutusega mootori peale.
Suretusklapp on kõrgsurvepumba küljes. See on selline hoob mida saab alla lükata. Kui ei leia, otsi õhufiltri tagant.
Eelsüüte küünaldest vist juba piisas kui 2 küünalt läbi põlenud,et tuluke mitte põlema ei hakkaks. Kõige kindlam on seda ise kontrollida.
Mul küll uuem mudel, 93 aasta diisel, aga see vinnab küll kütte üles kuigi öö jooksul vajub see natukenegi ära, seega pika vinnamise peale peaks ikkagi elulooma näitama.
Kontrolli ka pihustitorude kinnitused üle. Need peavad olema hästi kinni, aga vaata,et üle ei pinguta. Nende torude abil saad kontrollida ka kohe kas kütus peale tuleb. Edasine muidugi jääb juba pihustite teha.
Nii vanale mudelile ei tohiks enam suurt midagi maksta need küünlad. Julgen pakkuda,et 7 euri tükk äkki? Vanu ära hakka kindlasti ostma !

Juhul kui sulle meeldib ikkagi antud auto. Võid proovida ju mingit sorti kapp remonti teha. Mootori täis tihendite komplekt peaks jääma juba kõigest sinna 100 + euro ringi. Õpid vaikselt tehnikat tundma ja lõpuks hakkab endale ka meeldima Smile
Jõudu ja jaksu sulle
Natuke OT, aga mul oli kunagi üks vana bemm mis muidu käivitus ilusti, aga -25 oli liiast. Siis käivitamine ta täku ja kuumaõhupüstoli abil. Siis oli terve päev mureta. Tuli lihtsalt iga paari tunni tagant käivitada natukeseks. Tubli vana bemm oli, samas järgmine auto oli vana Mercedes-Benz w124 ja siis ma enam bemme ei vaadanud.
(29-04-2013, 11:34 AM)comoon Kirjutas: [ -> ]
(27-04-2013, 07:57 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Aga kontrolli oma küünlad üle siis.

1. Võta releest see pistik lahti kust juhtmed küünaldele lähevad
2. Võta teine aku, ühenda miinusklemm keresse ja plussi ühenda juhe millega käid seal pistikus kõik klemmid läbi.
3. Need klemmid mis sädelevad st. vooluring olemas on korras ja need mis üldse ei mõika on läbi.

Kas võib teha ka nii, et ühendan pistiku lahti ja voolu millega sädet tekitada võtan otse sama auto plussklemmist?

Kas see, et mul salongis eelsüüteküünla tuli ei põle, on seotud kuidagi sellega et kõik küünlad on läbi, või on lihtsalt pirn läbi näidikus?


Kuidas käib salongis oleva eelsüütenäidiku pirni vahetamine?

Sorry, et ma nii juhm olenSmile

Selle jaoks see aku seal ongi, et voolu võtta.
Loomulikult võib sealt akust ka võtta, lihtsalt mina olen võtnud teise aku kuna on mugavam, ei pea teist maha kruvima ja nii pikka juhet pole olnud.
Küünalde releele läheb pidev pluss peale (mutri alune klemm), see küünalde pistikule piisavalt lähedal, seega pole mingeid pikki juhtmeid ega teist akut vaja.
Kuna küsiti ka hõõgküünalde maksumuse ja ostukoha kohta, siis vastan.
Hõõgküünal maksab umbes 9-13 € tükk, olenevalt tootjast ja osta saab varuosakauplusest.
Vanu hõõgküünlaid ma ei soovitaks osta.
Inimene, loe natuke senikirjutatut ja rakenda loetut loovalt. Me kõik oleme alguses olnud rohkem või vähem juhmid, kuid praegu on nett õpetusi täis - ainult loe.

Hõõgküünaldest veidi:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659
peale mõningast netis surfamist ja tuttavatega arutledes olen saanud targemaks, kuigi päris peensusteni ei ole jõunud, kas keegi foorumlastest oskab ka peenemat nõu anda?

asi järgmine, selgub et kaks küünalt on töökorras ja kaks mitte, sain ka auto käima kui relee lahti võtsin ja relee klemme mehhaaniliselt 30 sek. koos hoidsin.
ma ei tahaks kohe uut releed ka ostma minna, kuna ei tea kas viga on üldse relees. Nimelt releed lahti võttes vaatasin et midagi läbi küll põlenud ei ole ja kõik tundub nagu korras olevat. Relee pluss klemmile ehk sellel jämedale punasele juhtmele tuleb vool peale küll aga süütevõtit keerates relee ei tööta. Küsimus siis, kas on olemas mingi andur veel kusagil mis juhib relee tööd, ehk kas võib läbi olla mingi andur, mis juhib omakorda releed, või on asi nii, et ikkagi relee on läbi?

Mõni elektroonik võiks rääkida kuidas relee töötab, see on selge et süütevõtit keerates peab küünaldesse minema vool et küünlad hõõguma läheks, kuidas aga relee teab et ümbes 30 sek. peab ta küünaldele voolu andma ja seejärel ühenduse katkestama?

Mind lihtsalt huvitavad sellised protsessidSmile
Seal ju elektrooniline aegrelee.
87 aasta masinal ei ole temp andurit. Sealt läheb väiksemast pistikust üks juhe starteri tõmbereleele, ehk nii et kui starterit annad läheb küünaldelt pinge maha. Et kui mootor on soe võib kohe starterit anda ja küünlad lähevad tagant ära ega koorma asjata genekat ega akut.

Temperatuurianduriga releed tulid hiljem, vist II generatsiooniga, seal hoiab relee veel mingi aeg küünlaid taga olenevalt mootori temperatuurist. Selleks on mootoriplokis tempanduriga välimuselt samasugune andur (omavahel vahetatavad nad aga pole)
Kuigi isiklikult leian selle pika küünalde tagaoleku kahjuliku ja mõttetu olevat ja elimineerisin selle tempanduri juhtme massiga ühendamisega. Eusa_angel
kuidas ma saan kontrollida kas minu autol olev relee on töökorras või mitte? võtsin relle lahti ja maha küll midagi põlenud ei ole, ka kaitse on terve? Relee pluss klemmile(punane jäme juhe) tuleb vool aga relee ei ühenda klemme kui süütevõtit keeran enne starterit üks aste? Kui mehaaniliselt relee klemmid kokku lükkan umbes 30 sekundiks, siis soojenevad ka küünlad ja auto läheb käima?
kas keegi oskab öelda mis värvi juhe releest läheb süütelukku? kui see värvi juhe massi panna, siis peaks korrasoleva relee korral ka relee tõmbuma?
Lehti: 1 2