Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus w124 3.0 automaatkäigukasti kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Miks automaatkäigukast käike libistab. Kui kulukaks remont või vahetus minna võiks. (w124 3.0 D 95a) Ettetänades.
Otsing->722.4xx kasti reguleerimine. Kui regullist abi pole, siis võid veel vahetada vaakum modullaatori (~35€). Kui libistab vaid 2->3 vahetust, siis võid proovida K1 (~10€) klapi vahetust kasti hüdraulika plokis + õlivahetus. Kui ikka pole rahul siis tuleb remontida.
Uuri ka kasti õli, kas on kärsahaisuga, võrdle õli tooni uue õliga (kas kastis olev on tumedam) jne.

Korras sama koodiga (722.435) kasti sellele isendile on sama lihtne leida kui ... Eusa_wall neid kaste mis sinna iseenesest sobivad on võtta küll, aga üldiselt pole neist ükski ideaalselt korras. Suurim erinevus teiste kastidega on see, et teised stardivad kohapealt teise käiguga, sinu kast esimesega.

Sama jutt eurodes: kui ise ei tee, siis alla 500 ei liigu midagi paremuse poole Icon_rolleyes
(21-04-2013, 08:33 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Otsing->722.4xx kasti reguleerimine. Kui regullist abi pole, siis võid veel vahetada vaakum modullaatori (~35€). Kui libistab vaid 2->3 vahetust, siis võid proovida K1 (~10€) klapi vahetust kasti hüdraulika plokis + õlivahetus. Kui ikka pole rahul siis tuleb remontida.
Uuri ka kasti õli, kas on kärsahaisuga, võrdle õli tooni uue õliga (kas kastis olev on tumedam) jne.

Korras sama koodiga (722.435) kasti sellele isendile on sama lihtne leida kui ... Eusa_wall neid kaste mis sinna iseenesest sobivad on võtta küll, aga üldiselt pole neist ükski ideaalselt korras. Suurim erinevus teiste kastidega on see, et teised stardivad kohapealt teise käiguga, sinu kast esimesega.

Sama jutt eurodes: kui ise ei tee, siis alla 500 ei liigu midagi paremuse poole Icon_rolleyes

tänan vastuse eest. ma uurin homme asja. Iseenesest kui keeruline käigukasti vahetus on?
Kasutaja R129 Kadrinas meie kastiguruThumbsup
Käigukastivahetus pole midagi keerulist kui kellakojad sobivad. Minu kastivahetuse keeruline pool seisnes kinnitustes, hoobades ja muus ninnis ja nännis. sinu kk vahetus peaks ntx. lesvenis maksma kuni 150 €. kui üks-ühele ei sobi (nagu mul) siis võid oodata suuremaid arveid.

Igaljuhul ei jäta mainimata et mul on juhtumisi üks väga heas seisus 722.3 kast üle... just saying. Parem kui 722.4 kast, juhul kui kojad sobivad.
eksperdid soovitavad ikkagi kasti vahetuse kasuks otsustada. Kasti küljest leidsin sellise koodi- 124 270 78 01 722 403 0 300 1068. nüüd tuleks siis kast leida.
Siis on sul kast juba vahetatud, kuna sinu praegune kast pärineb 2.0 diislilt (722.403). Originaal kasti kood on 722.435.
(22-04-2013, 12:34 AM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Igaljuhul ei jäta mainimata et mul on juhtumisi üks väga heas seisus 722.3 kast üle... just saying. Parem kui 722.4 kast, juhul kui kojad sobivad.
Kojad sobivad.
722.3xx kastiga võib see auto üsna uimaseks jääda.
Targemad vast teavad täpsustada mis rohtu täpselt selle vastu vaja, võimalik et kui enda praeguse turbiiniga selle 722.3xx kasti paned, siis ehk saab kenasti tööle.......

Sinu mootoriga autol on tehase poolt ette nähtud ka esimese käigu start, pakutav 722.3xx võibolla on teise käigu stardiga, mis jällegi mõjutab kogu liikumist- seega uuri ennem asja.
Äkki on kellegil õiget aut.kasti pakkuda.
(25-04-2013, 09:10 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Siis on sul kast juba vahetatud, kuna sinu praegune kast pärineb 2.0 diislilt (722.403). Originaal kasti kood on 722.435.
(22-04-2013, 12:34 AM)Thompson Kirjutas: [ -> ]Igaljuhul ei jäta mainimata et mul on juhtumisi üks väga heas seisus 722.3 kast üle... just saying. Parem kui 722.4 kast, juhul kui kojad sobivad.
Kojad sobivad.
722.3xx kastiga võib see auto üsna uimaseks jääda.
Targemad vast teavad täpsustada mis rohtu täpselt selle vastu vaja, võimalik et kui enda praeguse turbiiniga selle 722.3xx kasti paned, siis ehk saab kenasti tööle.......

Sinu mootoriga autol on tehase poolt ette nähtud ka esimese käigu start, pakutav 722.3xx võibolla on teise käigu stardiga, mis jällegi mõjutab kogu liikumist- seega uuri ennem asja.

Eee... ma nüüd täpselt ei mõista mismoodi uimaseks? Suudad sa seda põhjendada?

Enivei... kõik 722.3 kastid pole samasugused. Minu kaubiku vana kast on (vahetasin 722.501 vastu) 1 käigu stardiga ja mõeldud ka g mersudele millel 2.3 bensukas. Puudus on see et ainult 280NM kannatab.
Mul hakkab asjaga kiireks minema. Tehke juhmile (e. minule) selgeks kui uimaseks.
(21-04-2013, 07:31 PM)John Smith Kirjutas: [ -> ]Miks automaatkäigukast käike libistab. Kui kulukaks remont või vahetus minna võiks. (w124 3.0 D 95a) Ettetänades.
Omast kogemusest rääkides, siis õigem on lasta kast remontida kui osta uus-vana. Selle kasti rem. läheb maksma selliste sümptomitega umbes 400 eur.

Kulukus sõltub sellest kas läbi on sidurikettad, lintpidur või on hoopis mõni kolb/korv katki.
(26-04-2013, 09:01 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Kulukus sõltub sellest kas läbi on sidurikettad, lintpidur või on hoopis mõni kolb/korv katki.
Noh igaljuhul on õigem lasta remontida.

Kahtlustati sidurikettaid ja hinnaks 500+
Mnjaa... 500+€ remont ei kõla küll "õigemana" kui teine kast osta...

Kui ostad 722.3 kasti (vahet pole kas minu või kellegi teise oma) siis saaksid isegi oma diislile fööni panna. 722.4 on lihtsalt nõrk kast.