Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 280CDI käigukasti mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

tanelb

2004 W211 E280 CDI T 130kW automaat...et täna siis kohalt kiirendades viskas u 3 käigu juures käigu välja, veeresin tee äärde. Proovisin uuesti vaikselt kohalt minna ei miskit, tagurpidi justkui hakkas natuke liikuma, eriti ei poovinud. Suretasin välja, uuesti käima, siis liigub ja vahetab u 50m jagu ja uuesti viskab välja...ja nii jupidades sai turvalisse kohta ära pargitud. Kuna olen antud autoga vaid paar päeva sõitnud, siis eelnevatel päevadel täheldasin et peedistades hakkas mõnel käigul jõnksutama, arvasin et vana auto teen kastipesu-õlivahetuse...ei jõudnud.
Lugesin et 2003-4 oli esimestel mudelitel radikatega probleem et jahutusvedelik lekib kasti vms? võib se olla see? (kuigi need oleks pidanud tehtama recalli korras korda) või on oodata hüdromuhvi-ploki vms jama? eks nagunii on sama jama siit läbi käinud et oskab keegi eelnevat infot anda mida oodata..puhtalt uudishimust, sest läheb teenindusse nagunii, aga kuni sinna ükskord aja saab jne..
Kui kahtlustad, et jahutusvedelik on kasti lekkinud, siis peaks jahutusvedelik ise ka olema õline. Keera jahutusvedeliku kork maha, vaata kas on õline. Kui ei, siis saad selle vist välistada. Ise küll ei kujuta ette, mis seal võib olla saba andnud.Kui teeninduses targemaks saad, siis võid teada anda, mis diagnoos pandi.
Kui kasti õli tase korras, siis viga keerulisem. Glükooli sattumine kasti õlisse oli 2002-2003.09 masinatel. Kogused olid tavaliselt paari saja grammi lähedal. Jahtus vedelikku sisse õli ei läinud, kuna leke oli väike ja surve suund kasti õli poole. Kontakteeru R129