Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 kohta mõni küsimus (võimalik ostuplaan)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist! Plaan lähiajal uus auto soetada ning silma on jäänud W202 MB. Hinnaklass jääb ilmselt max 1500EUR ja silmad seatud automaatkasti ja diisli poole (äärmisel juhul 1.8L bensiin). Siit aga üldisem küsimus - kuidas auto üldiselt vastu peab ning millised on tüüpvead? Samuti seda, kas algusaastate masinatel on mingisuguseid suuri lapsepõlvevigu, mistõttu peaks 93 vms aasta masinaid iga hinna eest vältima? Mida peaks ostu juures silmas pidama?

Tänades ette kõiki W202 omanikke,
Joh
Tervitus,
eks rooste ole see üks asi mida jälgida. (kohtadest kapoti märgi ümbrus, esi tiibadel suunatule ümber, uste liistude ümbrused, karbid...).

Endal on 2,0b, atm kastiga. Sõitnud olen sellega 80kkm, vahetanud vaid kuludetaline (piduriklotsid, kettad, mõningad puksid).

Jälgima peaks pidurite voolikute seisukorda, tagasilla nn kõrgust. Kipub teine alla vajuma ja rattaid lääpa ajama (üldjuhul silikonpuksid väsinud).

Edu ostmisel ning 202 on minu arvates täitsa asjalik masin, suuruse koha pealt muidugi sõltub kasutusotstarbest. Sedaan jääb ikka vahest väikseksWink


RR
Bensukat ja R4 vaatad siis alates 96a. alla selle R4 mootoril esineb Trossel klappi viga.

W202 sobiks ainult CDI diisel aga seda paraku ei saa selle raha eest,need 2.2 ja 2.5 D on vist selle lucase pumbaga,mis ei ole eriti hää.

mina soovitaks 2.0/2.2 Bensiin alates 96 a.

ja vali võimalikult roostevaba massin

Kui bensukas, siis 2,2. Aastaid sellega sõitnud ja rahul olnud ( nüüd ammu müüdud) väiksematel bensukatel pole jõudu, uluvad ainult tee peal Smile

(11-04-2013, 07:40 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]Bensukat ja R4 vaatad siis alates 96a. alla selle R4 mootoril esineb Trossel klappi viga.

W202 sobiks ainult CDI diisel aga seda paraku ei saa selle raha eest,need 2.2 ja 2.5 D on vist selle lucase pumbaga,mis ei ole eriti hää.

mina soovitaks 2.0/2.2 Bensiin alates 96 a.

ja vali võimalikult roostevaba massin

nüüdseks on mul kogemus 1.8 2.0 ja 2.8 ja pole sellel 1.8 ka viga,liigutab täitsa asiselt
Endal mul w202 2.0 bensiin.
Kunagi müüsin küll maha, kuid sai tagasi ostetud.
Iseenesest olen rahul. Veidi uimane ta on, kuid samas pole hullu midagi.
1,8 bens siiski lahja. Üldse ei meeldi pedaali tallata, et edasi liiguks. Kütusekulu ka sinna 10 kanti, enamus linnasõit. Ise sain täielikul roostevaba isendi Saksamaalt, kella peal oli 40k, miski ei vihja ka sellele, et see tõene poleks, kuna tõesti näeb nagu tehasest äsja välja tulnud välja, võrreldes siin muude liikvel olevate w202-tedega.