Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 722.5 vajaks infot
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niih, olen kõvasti google-fu'd teinud selle kasti kohta, aga paar asja jäid õhku rippuma.

1. Kui klapp Y3/2 saab voolu, siis on neljas käik, kui voolu pole, siis on viies.
2. Kui mingil põhjusel klapp ei saa voolu (mingi jama elektroonikaga), siis on overdrive koguaeg sees ja kõikidele käikudele kehtib 0,75 kiirendus, kaasa arvatud tagurpidikäik.

Olen ma õigesti aru asjadest saanud või mitte?
Eks ikka vooluga tekitatakse käik, mitte vooluta. Kui mu mälu nüüd ei peta, siis seal taga osakonda juhib kaks solenoidi. Üks juhib pidurit ja teine KS sidurit. Pidurit juhitakse selleks, et kast saaks ültse liikuda. Sidurit selleks, et kastist välja tulevat neljandat käiku veel omakorda kiirendada viiendaks. Väga tähtsat rolli mängib veel vabajooksu sidur, kes peab toetama pidurit pidurdamisel. Tegemist on ju 722.3 baseeruva hübriidiga.

(11-04-2013, 01:34 AM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Eks ikka vooluga tekitatakse käik, mitte vooluta. Kui mu mälu nüüd ei peta, siis seal taga osakonda juhib kaks solenoidi. Üks juhib pidurit ja teine KS sidurit. Pidurit juhitakse selleks, et kast saaks üldse liikuda. Sidurit selleks, et kastist välja tulevat neljandat käiku veel omakorda kiirendada viiendaks. Väga tähtsat rolli mängib veel vabajooksu sidur, kes peab toetama pidurit pidurdamisel. Tegemist on ju 722.3 baseeruva hübriidiga.

Uurin seda nimelt selleks et oma tulevase 722.5 käigukasti OD'le sisse-välja nupp panna. Panen selle 722.3 asemele ja mul puudub vastav elektroonika ja spetskontrollerit ei viitsi aretada kuna linnas ma niiehknii OD-d ei kasuta.

Mulle jäi kõikidest .pdfidest mulje et on üks solenoid Y3/2 (Y3/1 on kickdown) mis voolu saamisel tekitab overdrivele surve ja ühendab siduri mis muudab ta otseseks. Surve puudumisel sidur lahutub ja kasutatakse 0.75 ülekannet.

Mulle tundub see samuti jabur kuna näiteks laylocki overdrives ongi just nii et kui vool on siis OD toimib ja kui voolu pole, siis mitte.
Mäletasin valesti jah. 772.5 omab hüdraulika plokil 2 solenoidi, millest üks on viienda käigu loomiseks ja teine kick down solenoid. See viimane kolis 722,3 kasti välise solenoidi asukohast 722.5 hüdraulika ploki külge põhja kaane alla. See mind eksiteele viiski.
Arvan, et saad oma O/D lülitit rakendada küll, sest 5 käik tekitatakse siis, kui solenoidile Y3/2 voolu pealt ära lased. Iseasi on selle lülituse pehmuses, sest ilmselt juhitakse solenoidi originaalis PWM signaaliga. Kuid mine tea, äkki siiski mitte. Ise seda ma ossiga mõõtnud pole ja 5 käigu ülekanne on juba nii kiire, et see lülitus sumbub vast pehmelt, kui otse vool peale käratada.

Parandan: vabajooksu sidur toetab siiski siduri KS tööd, mitte pidur BS tööd.
(13-04-2013, 10:15 PM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Mäletasin valesti jah. 772.5 omab hüdraulika plokil 2 solenoidi, millest üks on viienda käigu loomiseks ja teine kick down solenoid. See viimane kolis 722,3 kasti välise solenoidi asukohast 722.5 hüdraulika ploki külge põhja kaane alla. See mind eksiteele viiski.
Arvan, et saad oma O/D lülitit rakendada küll, sest 5 käik tekitatakse siis, kui solenoidile Y3/2 voolu peale lased. Iseasi on selle lülituse pehmuses, sest ilmselt juhitakse solenoidi originaalis PWM signaaliga. Kuid mine tea, äkki siiski mitte. Ise seda ma ossiga mõõtnud pole ja 5 käigu ülekanne on juba nii kiire, et see lülitus sumbub vast pehmelt, kui otse vool peale käratada.

Parandan: vabajooksu sidur toetab siiski siduri KS tööd, mitte pidur BS tööd.

Kui vaja, siis saab sinna mingi signaali pehmendi vahele panna. Töövool on 1 A.

Arvan et see süsteem eemaldab pooled 722.5 tavaliselt esinevad probleemid, kuigi jah... pisikese ebamugavuse hinnaga.