Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 300TE 87a. kütusekulu 30l sajale,ebaühtlane mootori töö,help!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis järgmine,auto töötab ebaühtlaselt,nii soojalt kui külmalt,soojast peast kipub välja surema ,näiteks valgusfoori taga seistes,siis ei käivitu ka eriti kergelt,paaril korral on õnnestunud aku tühjaks käiata ,hiljem sai täkust kohe tööle,pöörded mängivad kuni 1000-ni ja siis muidugi see kütusekulu,15 liitriga sõidab veits alla 50 km-i,seda väga ökonoomse sõiduga,arvati et viga lambdas,aga soovitati diagnostis käia,käisin,seal öeldi ,et süütepool on läbi,muu pidi korras olema,vahetasin ära,aga miski ei muutunud,auto olevat seisnud ka ,enne minu omaks saamist,nüüd veel avastasin ,et kohapeal seistes tõuseb mootori temp rahulikult 120 peale,kuigi ventikas töötab koguaeg,see vist ka eriti normaalne pole,äkki on keegi kes oskab aidata.
(08-04-2013, 09:53 PM)tsaba Kirjutas: [ -> ]Probleem siis järgmine,auto töötab ebaühtlaselt,nii soojalt kui külmalt,soojast peast kipub välja surema ,näiteks valgusfoori taga seistes,siis ei käivitu ka eriti kergelt,paaril korral on õnnestunud aku tühjaks käiata ,hiljem sai täkust kohe tööle,pöörded mängivad kuni 1000-ni ja siis muidugi see kütusekulu,15 liitriga sõidab veits alla 50 km-i,seda väga ökonoomse sõiduga,arvati et viga lambdas,aga soovitati diagnostis käia,käisin,seal öeldi ,et süütepool on läbi,muu pidi korras olema,vahetasin ära,aga miski ei muutunud,auto olevat seisnud ka ,enne minu omaks saamist,nüüd veel avastasin ,et kohapeal seistes tõuseb mootori temp rahulikult 120 peale,kuigi ventikas töötab koguaeg,see vist ka eriti normaalne pole,äkki on keegi kes oskab aidata.

Kontrolli,et mahlad poleks segamini.Küünlad ! Kui piibujuhtmest litaka saad, siis juhtmed ka vahetusse, sama ka läbi läinud küünalde korral. Kui temp tõuseb kõrgele, siis kontrolli veepumpa, nii tühikäigupööretel kui ka gaasi andes.Filtrid/Õlid vaheta ära, kontrolli küttevoolikud üle. Pumba võid ka üle vaadata,et ehku pole seal kontakte oksudeerunud.
Kõige lõpuks on need kõik minu oletused millest võibolla mina alustaks. Ära seda tõepähe võta, sest suure tõenäosusega võin puusse panna, aga noh-abiks ikka .)
Pane foorumi otsingusse ke-jetronic ja/või speedster ja loe erinevaid teemasid. Üldiselt peaksid diagnostikasse minema. Tallinnas näiteks Speedster.