Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E230 1997 110KW automaat kasti õlivarras ja salongi filtri asukoht
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kes teaks öelda automaat kasti õlivarda mõõte,et saaks ise teha.Romulast ei olnud abi.Pärnus neid pole ka eriti.Alles ostsin auto ja täna hakkasin otsima,et kus on aga polnudki.Vastu vaatas tühi toru.Esindusse ei julge minna
Uus õlivarras esinduses umbes 25€ (ilma vin koodita otsitud), filter oleneb kas kliimaautomaat või ilma kliimata.
Lähen esindusse homme varrast ostma siis.UJurisin ja puurisin ning arvan,et salongi filter on kindalaeka taga.
(07-04-2013, 08:01 AM)insippo Kirjutas: [ -> ]Lähen esindusse homme varrast ostma siis.UJurisin ja puurisin ning arvan,et salongi filter on kindalaeka taga.

filtri asukoht siis

http://pood.automaailm.ee/file.php?ID=60...016wxe.pdf

http://pood.automaailm.ee/file.php?ID=31...32xwxe.pdf
Poest kuulsin niipalju,et kui see filter on ovaalse nurgaga siis maksab 100+ €-i. Loodame,et on kandiline.
Ümara nurgaga on aktiivsöefilter, tavalised tolmufiltrid on ikka kandilised 2 tükki kõrvuti, aktiivsöefiltritest õhk tavaliselt läbi ei käi, selleks pead ise kliimal nuppu vajutama

EDIT: See jutt kehtib ainult kliimaga variantidele

pilt ka [Pilt: 56473-210_kliima.jpg]
(07-04-2013, 02:04 PM)insippo Kirjutas: [ -> ]Poest kuulsin niipalju,et kui see filter on ovaalse nurgaga siis maksab 100+ €-i. Loodame,et on kandiline.

http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...,stbyGroup

ja et see spetsiallne aktiivfilter oleks siis peaks kõige kõvem kliimaseade olema masinal, mis sinna üldse pandud on ja ilmselt ka lisanupp, millega õhupuhastust aktiveerida.
Nii.

Käigukasti õlivarda kohta öeldi,et pole olemas.On ainult punn sinna.Küsisin ka õlivahetust kastis. 170€ ja egas me nagunii õli turbiinist kätte ei saa.Õli pidi minema umbes 5 liitrit.
(08-04-2013, 10:25 AM)insippo Kirjutas: [ -> ]...
Küsisin ka õlivahetust kastis. 170€ ja egas me nagunii õli turbiinist kätte ei saa.Õli pidi minema umbes 5 liitrit.

Sellisel tööl ei ole mõtet. Kui Pärnus ühtegi dünaamilist õlivahetust pakkuvat ettevõtet ei ole, siis lase töö teha kas Tallinnas või kasuta Eesti parimat kohta selleks tööks Kadrinas.
Ma ei tea Pärnus küll kedagi.Palju see maksta muidu võiks ? Tallinn on ligemal kui Kadrina.
Vahetasin w203 eelmine aasta kasti õli flamenkos www.autohooldus.ee koos filtri pistiku ja õliga mida sinna läks vist nii 13l kokku 156 euri
Tallinna sõit ka veel otsa ja tulebki 200+ €-i.
(08-04-2013, 01:02 PM)insippo Kirjutas: [ -> ]Tallinna sõit ka veel otsa ja tulebki 200+ €-i.

Eläma on...

Hort, Flamenko või R129 teevad õlivahetuse nii, et asjast on kasu.

Sajaeurone pakkumine sisaldab ilmselt lõhutud põhjakatet, üle pingutamisest deformeeritud poldiavadega kastipõhja ja väikest närvikõdi teemal: kas õlitasapind ikka sai õige...Paranoid
Teine käik läheb jõnksuga sisse ja samaska vahetab jõnksuga alla esimesele.Mitte külll hullusti aga ikkagi.Mersus öeldi,et käimakastis umbes 300 ml õli rohkem.Kas peab välja laskma ?
Ikkagi jäi kripeldama asi.Esinduses aeti miski suvaline painduva kõriga varras käigukasti ja öeldi,et 300ml on rohkem,Varras topiti sisse niipalju kui mahtus. Kahtlen sellises mõõtmises.Kas kuskilt teada ei saaks palju peaks olema varda toru ülemisest äärest õli tasapind ?
Ise vastan. 55-65mm õlivarda alumisest otsast ja varras peab jah ulatuma põhjani.
Allikas : http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...ssion.html

Plast toru on hea mõõtmiseks.Kui muidugi kuuma kannatab