Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz W124 250D suur õlikulu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Sõiduk on W124 kerega 2,5D 66kW mootoriga, väljalaskeaasta 1992.
Viimasel ajal on üha süvenenud probleem mootori õlitarbimisega.
Viimane pikem sõit (450 km) näitas, et probleem on üsna tõsine, kuna selle distantsi peale kulus vähemalt 2 liitrit õli ja kohutav sinine suits on järel. Külma mootoriga suitseb rohkem, töösooja mootoriga vähem, mis on ka loogiline.
Kui nüüd ajaliselt tagasi vaadata, siis olukord on muutunud hullemaks just viimase kuu jooksul. See tähendab, et jah, märkasin et talvega on moto rohkem suitsu tootma hakanud, aga samal ajal on autoga sõidetud pigem lühikesi otsi.
Jah, saan aru, et tõenäoliselt ei tohiks viga kohe klapisääretihendite (ja juhtpukside) süüks ajada, kuna nii lühikese aja jooksul ei tohiks olukord nendega nii dramaatiliseks muutuda või mis?
Mainin ka ära, et sellel autol on olnud ka ammusest ajast probleeme talvel käivitumisega, mis võib tähendada kulunud kolvigruppi (sh ka õlirõngad), aga samas pole keegi ka pumpa kontrollinud.
Karterituulutuse ummistumises julgeksin ka kahelda, kuna ilmad on ju soojad.
Seega on see teema avatud arutelule ja kui keegi leiab, et võiks juba nimetatud võimalustele midagi lisada, siis palun, tehke seda.
Sa lase silindrites algatuseks kompressioon ära mõõta ja siis saab edasi minna.
Teema kulmineerus plokikaanetihendi vahetusega. Õlileke esimese silindri ja ketikambri vahelisel alal asuvast õlikanalist. Plokikaas survestati ja kuna pragusid ei leidunud, siis järgnes lihv. Kuna kaas oli nagunii maas, siis vahetasin ka klapisääretihendid, olenemata sellest, et vanad tundusid veel täitsa kõbusad. Mis meele eriti rõõmsaks tegi, on asjaolu, et õnnestus vältida ka hüdrotõukurite vahetamist, kuna häiriv tiksumine on peale remonti kadunud ja mootor käib nagu siidi.