Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 e300d 100kw kütusekulu ulmeline
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai soetatud siis selline auto.
Probleemiks on küttekulu. Mootoriks siis täpsemalt 3 liitrine vabalthingav 24 kalpiline diisel. Kütusekulu ligikaudu 15l sajale, linn ja maantee segi.
Õhufilter oli pidune, selle panin uue. Külmalt läheb käima hästi, midagi nõks klopib väheke, aga see kaob, kui auto on väheke käinud kohapeal. tagant sinist ei aja ega midagi. Minek enam vähem. Sõidan rahulikus tempos, kuid kulu on diisli kohta ulmeline. Äkki oskab keegi midagi soovitada, või on Tartus ka mõni teadja vend sellise margialal, kelle jutule minna?
need kohad Tallinnas kõik kahjuks.
Tartus vast kasutajad HotPapa, hentz99 jne oskavad soovitadaThumbsup
Termostaat on hea? Kui soojaks ei lähe korralikult siis haukab kütet rõvedalt.
Ummistunud katalüsaator
Auto veereb vabalt? Automaatkast ikka neljanda käigu (viiekäigulisel viienda) sisse lülib?

Pritse hiline, pihustiotsad peetis. 15 ei ole väga ulme hooldamata autole, kuigi paljuvõitu.
Minul ka 100kw 300 d w210 oli ka probleem kutusekuluga ka kuskil 13/14 sajale. Vahtasin pihusti otsad mootori keti ja pinguti ja nuud maantee 7 ja linnas kuskil 12 kuskil.
ennem oli ka et vahet ei olnud kus soidad kutusekulu sama.
Aga ennem void vaatata kas egr tootab korralikult ka see voib mooda panna.
Ilmselt vajab remonti/kohendamist toitesüsteem. Tartus tegelevad sellega Kattel Diisel (Mati Kattel), Diisel ABC ja Dieselland Võru tänaval.
(05-04-2013, 08:08 AM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]Termostaat on hea? Kui soojaks ei lähe korralikult siis haukab kütet rõvedalt.
mingi 80 näitab jh, võiks nõxa rohkem olla, sooja puhub küll.

(05-04-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Auto veereb vabalt? Automaatkast ikka neljanda käigu (viiekäigulisel viienda) sisse lülib?

Pritse hiline, pihustiotsad peetis. 15 ei ole väga ulme hooldamata autole, kuigi paljuvõitu.

kast vahetab suht varakult käigud ära ja auto veereb hästi.
Kulunud pihustiotsadega vist viskaks musta ka rõvedalt juba, kuid imelikul kombel ei tule sealt peaaegu üldse midagi.
Pohiliselt musta ei viska ...
Mul oli et kui maanteel kiirendades siuke suitsu riba taha tuleb siis on kindlasti pihustit kutud v2hemalt mone neist. Teine variant, et klobin siuke tuleb sisse.
Aga vahetatakse koik, et rohud paika saada selleks aastatega see langeb.
Mul oli vahetuse ajal pohiliselt koigil 95 bari tegelt peaks olema 115 ja turbodel 130 ehk nii oli vist.
Selge, eks vaja diagnost teha ja pihustid lasta kontrollida.
Kui auto kohal käib ja pihustitorusid katsudes pulssi tunned jääb juba pihustamisega hiljaks.
(11-04-2013, 10:11 AM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Kui auto kohal käib ja pihustitorusid katsudes pulssi tunned jääb juba pihustamisega hiljaks.

Oled selles väites kindel?
Selle auto tehaseandmed:
Forbruk per 10 km
-ved 90 km/t manuelt: 0,53 liter automat: 0,58 liter
-ved 120 km/t manuelt: 0,68 liter automat: 0,73 liter
-ved bykjøring manuelt: 1,00 liter automat: 0,95 liter

Ehk siiski tasuks diagnost ära teha Rolleyes Kui sellise januga auto puhul vigu ei leita, siis ... ? Ehk kui see auto on lihtsalt pikalt hoodlamata/ korrast ära, siis üle 9-10 liitri ikkagi ei tohiks kuidagi tulla

Ps Kuidas see kütusekulu mõõdetud on?
Ainult linnas soites on tehase andmed 11.8 liitrit.
Ja mul nii ka on ainult linnas luhikesed otsad kuskil 12.5
Kui pooleks soita maantee ja linna siis kuskil 9
maanteel olen saanud 6.5 saanud isegi ...

(11-04-2013, 04:43 PM)Polaruz Kirjutas: [ -> ]Ainult linnas soites on tehase andmed 11.8 liitrit.
Ja mul nii ka on ainult linnas luhikesed otsad kuskil 12.5
Kui pooleks soita maantee ja linna siis kuskil 9
maanteel olen saanud 6.5 saanud isegi ...
Kust need andmed pärinevad, kas auto enda raamatust? Mercefreakeni andmetest pole varem vigu leidnud ja seal W210 (st sedaan) linnakulu automaadiga 10,0 ja manuaaliga 9,5 nagu minu eelmises postis kirjas?

Linna kulu on auto enda raamatust võetud linna kulu 11.8 maantee kulu panin nii nagu ma välja arvutanud tankimisega
Kütusekulu ligikaudu 15l sajale, linn ja maantee segi.

Ulmelist siin tegelikult väga pole midagi, veidi pihustid ära, pritsenurk ehk samuti, kulunud mootor lisab ehk oma liitri, pidurid/laagrid, rehvirõhud ja kokku-järel-kalded ratastel, sõidustiilist ka veidi juurde ja ... nii see kulu tekkibki. Tihti alahinnatakse sillaseadetest tulenevat lisakulu - vaata ka neid!
Lehti: 1 2