Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 3,2 CDI 145kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, mootoril jõud kadunud st. turbo läheb avariireziimi ja heitgaasid väga tahmased. Olen vahetanud turbo, õhulugeja, EGR klapi, pihustid kontrollinud, aga muutunud pole kahjuks miskit ja arvuti näitab jätkuvalt õhukoguse viga.
Sinu nimekirjas ei näe kollektori siibreid, need liiguvad?
(03-04-2013, 06:26 PM)onumersu Kirjutas: [ -> ]Mure selline, mootoril jõud kadunud st. turbo läheb avariireziimi ja heitgaasid väga tahmased. Olen vahetanud turbo, õhulugeja, EGR klapi, pihustid kontrollinud, aga muutunud pole kahjuks miskit ja arvuti näitab jätkuvalt õhukoguse viga.

Turbo ei saa olla avariis - liiga juhm seade selleks.Eusa_naughty

Avariis võib Sul olla mootor. Põhjuseid võib olla hulgim, mõne võimaliku oled üritanud osasid pimesi vahetades kõrvaldada. Ebaõnnestunult, nagu näha.Crybaby

Huvitav arvuti, kui õhukoguse viga näitab... Mingi uus veakood?

Kas turborõhk tekib? Kas püsib? Śisselaske siibrid ja üleüldse sisselaske läbitavus tasub üle kontrollida ikka esmajärjekorras.
Korrektse põlemise jaoks on vaja, et mootorisse surutav õhk oleks ettenähtud rõhu all ja jõuaks silindrisse vajalikul määral jahutatult. Kui miski siin ahelas ei toimi nii, nagu vaja, siis kaitseb mootor end kasutaja eest avariisse minnes.

Mida tähendab: pihustid on kontrollitud? Palju leke oli?

Tahmane peer - õhupuudus. Ehk otsi viga hingamisest.Unibrow
3,2 sisselase alumiiniumist, erinevalt teistes sama ajajärgu cdidest, nedel siibrid naljalt küljest ei kuku. Mul on see siibreid liigutav varras lahti olnud, avariise sellepärast ei läinud, minek oli õige natuke kehvem.
(03-04-2013, 07:59 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Sinu nimekirjas ei näe kollektori siibreid, need liiguvad?
Antud hetkel pole diislispetsid seda võimalust pakkunud, aga lasen ka kollektori siibrid üle vaadata. Arvuti näitab sellist probleemi:
mass or volume air flow circuit not plausible, et nii nagu mina aru saan ei ole süsteemis olev ringleva õhu kogus-mass piisav.
(03-04-2013, 09:14 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2013, 06:26 PM)onumersu Kirjutas: [ -> ]Mure selline, mootoril jõud kadunud st. turbo läheb avariireziimi ja heitgaasid väga tahmased. Olen vahetanud turbo, õhulugeja, EGR klapi, pihustid kontrollinud, aga muutunud pole kahjuks miskit ja arvuti näitab jätkuvalt õhukoguse viga.

Turbo ei saa olla avariis - liiga juhm seade selleks.Eusa_naughty

Avariis võib Sul olla mootor. Põhjuseid võib olla hulgim, mõne võimaliku oled üritanud osasid pimesi vahetades kõrvaldada. Ebaõnnestunult, nagu näha.Crybaby

Huvitav arvuti, kui õhukoguse viga näitab... Mingi uus veakood?

Kas turborõhk tekib? Kas püsib? Śisselaske siibrid ja üleüldse sisselaske läbitavus tasub üle kontrollida ikka esmajärjekorras.
Korrektse põlemise jaoks on vaja, et mootorisse surutav õhk oleks ettenähtud rõhu all ja jõuaks silindrisse vajalikul määral jahutatult. Kui miski siin ahelas ei toimi nii, nagu vaja, siis kaitseb mootor end kasutaja eest avariisse minnes.

Mida tähendab: pihustid on kontrollitud? Palju leke oli?

Tahmane peer - õhupuudus. Ehk otsi viga hingamisest.Unibrow
Mul endal mootor väga heas korrasEusa_drool, aga mersul siis mootori töös probleemid. Ma ei ole suur spetsialist, aga tõlgendasin turbo avariisse minemist sellega, et kui mootor käivitada siis alguses läheb pöördesse (punaseni välja, ull tahm taga), mõne aja möödudes enam üle 3000rpm-i ei lähe.
Pimesi ei ole midagi vahetatud, tsiteerin "ahelas" alustuseks näitas diagnost. viga 5nda silindri pihustis (lasin pihusti vahetada ja teised üle vaadata-puhastada), probleeme turbos (kulum normist suurem ja õline, sai parema isendi vastu vahetatud), õhuga probleemid (õhulugeja vahetatud). EGR sai vahetatud, vana oli ilgelt tahmane.
Mass or volume air flow circuit not plausible-seda veakoodi arvuti näitab.
Eks ta ole, targast arvustist (veakoodist) üksi ei piisa, sinna juurde on vajalik ka meest, kel pikalt kogemusi otsimaks kus ja mis seda viga võivad põhjustada. Turbost vea otsimine jäta kõige viimaseks.

Loodan, et umbes õhuvõtu filtri võimalusega oled arvestanud? (juhtub vahel siiski ka näpukaid)
(04-04-2013, 08:11 AM)onumersu Kirjutas: [ -> ]....
Pimesi ei ole midagi vahetatud, tsiteerin "ahelas" alustuseks näitas diagnost. viga 5nda silindri pihustis (lasin pihusti vahetada ja teised üle vaadata-puhastada), probleeme turbos (kulum normist suurem ja õline, sai parema isendi vastu vahetatud), õhuga probleemid (õhulugeja vahetatud). EGR sai vahetatud, vana oli ilgelt tahmane.
Mass or volume air flow circuit not plausible-seda veakoodi arvuti näitab.

Pimesi ikka - veakood näitab vaid seda, et mootori õhukogust näitav lugem pole loogiline. EGR ja pihustid pole sellega kuidagi seotud. DIA "diagnostikud" asjal?

Kui turborõhk on (seda ikka on mõõdetud?), siis ei ole põhjuseks sissehingamine. Õnnetuseks saab seda mõõta enne sisselaskekollektorit ja just see kipub umbe tahmuma. Ning turbo puhumisest ei ole kasu, kui sisselaskekanalid on aastate jooksul ahenenud olematuks.

Umbes filter ja kehv turbo annavad endast märku sisselaskerõhu puudumisega.

Ei ole välistatud ka see, et probleem on auto pardadiagnostikas, mis ei saa tööga hakkama. Kuidas on pistikud ja juhtmed? Umbes sel ajal kasutas MB biolaguneva isolatsiooniga juhtmeid, mis olid natuke liiga kiiresti lagunevad. 320 ei tohiks sellest eriti kannatada, kuid võimalik seegi.

Mida remondikoht ise kostab? Peab omaniku kulul õppimist normaalseks?
Kas oleks soovitada Tartust mõnda kogemustega spetsialisti, kes antud probleemi võiks lahendada. Ilselt lasen järgmise tööna need sisselaskekollektori avad puhastada.
(04-04-2013, 01:55 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(04-04-2013, 08:11 AM)onumersu Kirjutas: [ -> ]....
Pimesi ei ole midagi vahetatud, tsiteerin "ahelas" alustuseks näitas diagnost. viga 5nda silindri pihustis (lasin pihusti vahetada ja teised üle vaadata-puhastada), probleeme turbos (kulum normist suurem ja õline, sai parema isendi vastu vahetatud), õhuga probleemid (õhulugeja vahetatud). EGR sai vahetatud, vana oli ilgelt tahmane.
Mass or volume air flow circuit not plausible-seda veakoodi arvuti näitab.

Pimesi ikka - veakood näitab vaid seda, et mootori õhukogust näitav lugem pole loogiline. EGR ja pihustid pole sellega kuidagi seotud. DIA "diagnostikud" asjal?

Kui turborõhk on (seda ikka on mõõdetud?), siis ei ole põhjuseks sissehingamine. Õnnetuseks saab seda mõõta enne sisselaskekollektorit ja just see kipub umbe tahmuma. Ning turbo puhumisest ei ole kasu, kui sisselaskekanalid on aastate jooksul ahenenud olematuks.

Umbes filter ja kehv turbo annavad endast märku sisselaskerõhu puudumisega.

Ei ole välistatud ka see, et probleem on auto pardadiagnostikas, mis ei saa tööga hakkama. Kuidas on pistikud ja juhtmed? Umbes sel ajal kasutas MB biolaguneva isolatsiooniga juhtmeid, mis olid natuke liiga kiiresti lagunevad. 320 ei tohiks sellest eriti kannatada, kuid võimalik seegi.

Mida remondikoht ise kostab? Peab omaniku kulul õppimist normaalseks?