Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 tagumised pidurikettad ja pidurid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
C klassi omanikele teada tuntud ja teada tagumised pidurikettad ja pidurid kipuvad kinni roostetama ja mitte töötama. Minu enda autol sama probleem ja tahaks mingit lahendust. Tean, et klotsid liiguvad ilusti supporti vahel, aga terve klots ikka ei pidurda ja aegamööda on ka ketas läinud krobeliseks(pidurdades klobiseb nagu kergelt). Käsipiduri üle ei kurda.

Minu küsimus miks nad kinni roostetavad?
Kas ainus võimalus pidurid uuesti tööle saada on uued kettad panna?
Kas näiteks uus piduriõli või supportite õliga määrimine parandaks midagi, sest kui auto ostsin siis eelmine omanik andis kaasa piduriõli millele ma siiani pole tähelepanu pööranud.


Lauri
Sõita tuleb nii, et ka tagapidurid töötaksid. Vähemalt aeg-ajalt.Nod

Kolvid välja, puhtaks (vajadusel uued) ja uute tihenditega kokku. Käib jälle.

Kui ketas on kõver, siis tuleb ka see vahetada. Kuigi vahel on mõnel ka treitud ketas pidama jäänud.Icon_rolleyes
usun,et teemaalgataja mõtleb seda,et klotsid jäävad kinni? see vanematel MB põhi probleem.

suporti kelgu klotsi pind haljas ja liikuvad pinnad tee ceramik pastega üle,liuguritele kasuta piduri vaseliini.Toimiv lahendus minu puhul
(03-04-2013, 07:30 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]usun,et teemaalgataja mõtleb seda,et klotsid jäävad kinni? see vanematel MB põhi probleem.

suporti kelgu klotsi pind haljas ja liikuvad pinnad tee ceramik pastega üle,liuguritele kasuta piduri vaseliini.Toimiv lahendus minu puhul

Kuhu need klotsid kinni jäävad, kui pidureid pruugitakse ja hooldatakse. Aga kui kumbagi ei tehta, on probleemid kindlad!
Pidurite kinnijäämist võib põhjustada aastaid vahetamata piduriõli, kui ka pidurikolbidel purunenud tolmukatted. Kui on soov pidurid korralikult toimima saada, tuleb vahetda piduriõli ja paigaldada uued mansetid koos tolmukatetega.
Klotsid ei ole kinni, need pidavat liikuma ilusti tolle mehe sõnul kes vaatas. Liht klots ei käi täielikult vastu.

Tundub, et võimalusi seinast seina. Eks kogun siin mõtted kokku ja hakkan vaikselt vaatama ja otsima lahendust.
(04-04-2013, 10:54 AM)lluige Kirjutas: [ -> ]Klotsid ei ole kinni, need pidavat liikuma ilusti tolle mehe sõnul kes vaatas. Liht klots ei käi täielikult vastu.
...

Miski ei klapi - kui liigub vabalt, ei tohiks ka viltu kuluda. Kui kulub viltu, ei liigu vabalt.Eusa_think

Ketas võib kõveraks minna ka lihtsalt lombist läbi sõites. Või halva paigalduse tõttu.
Minu 96a c klassil ilmnes sama viga mõni aeg peale uute tagumiste ketaste ja klotside vahetamist. Piduriklots käis ainult ketta keskmise osa vastu st. ketta ääred läksid rooste. Kiskusin ise lahti ja kõik toimis ideaalselt. Ainuke probleem mida märkasin oli see, et suppordi keskmine osa on tehtud millegipärast astmeline (kõrgem osa-nagu poolkuu). Mina sättisin selle nii, et kõrgem osa jääb auto tagaosa poole ja nüüd käivad klotsid ühtlaselt ketta vastu.

Siin lehe lõpus näha ...
http://www.brakepartssuperstore.org.uk/c...d8219.html
Kolvist räägid ikka?

See mõnekümnendiku kõrgune aste ei kiilu klotsi kinni, kui support ja klots on enne üle kontrollitud. Klots peab suppordis liikuma vabalt. Uued klotsid võivad olla valmistusvea või liigpaksu värvi tõttu natukle tihedad...

Paigaldaja ametioskuste küsimus, kas suudab vajaliku lõtku tagada või laob tuima näoga kokku.Icon_rolleyes
Kolvist käib jutt jah.Igatahes klotsid enne lahtivõtmist kinni ei olnud ja liikusid vabalt- probleem aga sarnane. Ainuke asi mis tegin oli see, et lasin teisel inimesel pidurit vajutada nii et kolb liiguks supordist niipalju välja kui kummitihend lubab ja surusin tagasi. Ja teine asi siis see kolvi keeramine. Tööle pidurid igatahes hakkasid. Keegi oskab öelda mileks see aste kolvil üldse on? Kas see kolb piduriklotsi viltu ei hakka suruma ning kinni kiiluma kui vales asendis on?
Hetke olukord selline, et lasin onul need ette võtta ja vaatab, mis saab.


Seis selge- kettad kõverad.


Tänud kõigile kes viitsisid vaeva näha ja siia midagi kirjutada.
Probleem siis piduritega ja autoks w203 c200 kompressor. Asi siis selline, kui auto päeva või rohkem seisab siis piduripedaal kange nagu võimendit poleks, sõitma hakates on vähem kui 30 sekundiga kõik korras nagu poleks midagi viga olnud kõik töötab ideaalselt kui väljas külm siis kah kõik korras ainult nüüd soojaga pedaal kange. Remondi mehed kehitavad vaid õlgu ja ütlevad et näe korras on mite mingit probleemi pole. Ehk siin on keegi sellise probleemiga tuttav