Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w163 lõdviku lahti tulek
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autok siis ml 270cdi aastast 2002. sõitsin rahulikult ning järsku käis ilus pau, alguses mõtlesin et mis kurat see nüüd oli. Sai siis lõpuks kapotialla vaadatud ning vaatasin, et lõdvik mis on ühendatud vahejahuti ja sisselaske kollektori kogu kupatuse külge, ja kollektoripoole lõdviku kinnitused puruks. Pärast pikka otsimist leidsid lõpuks varuosade müüad antud lõdviku ning hinnaks 60 eurot. Nii palju ma mingi kummivooliki eest küll ei kavatsenud maksta ning lahendasin selle probleemi kruvidega.
Oskab keegi öelda, et miks ta selle niimodi küljest ära lõi ning teine muret tekitav asi oli see et lõdvik oli seestpoolt kaetud õliga.
Sest sisselaskes on ülerõhk ja Su hooldamata panni lõdvikud on väsinud. Oota, varsti paugub uuesti. Eks kruvid siis jälle.Thumbsup

Kui 60 rubla erilõdviku (õiges mõõdus ja kujus) eest on palju, siis võta tuuningupoest meetrikaubast ja nokitse sobima. Ei tasu unustada, et MB osadel on margilisa tuntav. Lisaks tahab enamus edasimüüjaid leivale üsna kallist sinki osta...Eusa_doh

Kerge õli sisselaskes ei ole probleem, kuid leemendav ja tilkuv vahejahuti ei saa oma ülesandega enam hakkama ja järjekordne võimsusekaost masenduses mersuomanik hakkab varsti turbot vahetama.Eusa_doh