Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MOOTORI markeering
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul on MB 230 E passi järgi kuid mootor on kapoti all mingi võimsam ja vahetatud, et nüüd teada saada kas mootori peal on kuskil mingi markeering mis annaks teada mis asi seal kapoti all on? Auto ja see tehnika on toodetud ajavahemikul 86 - 90 (vähemalt auto kere on w124 -86)!
Tee pilt, siis saad vastuse.
[img]http://pildipark.clubmb.ee/pilt/77459-Foto0321.jpg
Mootori ploki nr on 103 940 10 008 514 ja välja näeb selline:

(25-03-2013, 04:36 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]Mootori ploki nr on 103 940 10 008 514 ja välja näeb selline:
[Pilt: 77459-Foto0321.jpg]

Seesama M103.940 ongi. Ehk 132 kW R6.
(25-03-2013, 04:36 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ][img]http://pildipark.clubmb.ee/pilt/77459-Foto0321.jpg
Mootori ploki nr on 103 940 10 008 514 ja välja näeb selline:

Seal pildipargis on 2 pilti Foto0321.jpg ja Fotoo322.jpg maaka jaoks on ka internet ja arvuti paras peavalu!
(25-03-2013, 04:39 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(25-03-2013, 04:36 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]Mootori ploki nr on 103 940 10 008 514 ja välja näeb selline:
[Pilt: 77459-Foto0321.jpg]

Seesama M103.940 ongi. Ehk 132 kW R6.

Aga kubatuur?
(25-03-2013, 04:47 PM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]...
Aga kubatuur?

No se kolmesajane Mercedes-Benz, noh... Ehk kolmeliitrine pritsemootor.

Googelda ja kõik su edasised küsimused saavad mootorikoodi alusel vastused.
OK Tänud infi eest!

Aga millegipärast kõikvõimalikud kataloogid nagu pakuks markeeringu M 103 940 järgi R6 2.6 / 118kw ja kui võtta arvesse tervet mootori nr-t täies pikkuses siis mis asi ta on kas 2.6/118kw või 3.0/132kw?
M103.940 ongi 2.6 R6 118 Kw mootor.
OK! Nüüd võime selle teema lukku panna. Tänud kõigile!
(26-03-2013, 10:27 AM)MerSeedus Kirjutas: [ -> ]OK! Nüüd võime selle teema lukku panna. Tänud kõigile!

Miks lukku, las jääb lahti. ei ole Sina esimene ega viimane, kes oma auto mootori kohta infot otsib. Võib ju loota, et selle teem aotsinguga leidnud hädaline siit edasi harutama asub ja mitte uut teemat ei tee.
(25-03-2013, 08:54 PM)merslane Kirjutas: [ -> ]M103.940 ongi 2.6 R6 118 Kw mootor.

Tjah, usalda veel esimest emotsiooni.
Hea, et parandasite.

Muide4, teemaalgatajal on kasulik teada, et ka maanteeameti struktuurides ei suudeta teha vahet 118 kW ja 132 kW mootoritel. Ning mul on 132 kW pada üleUnibrow

Aga R4 vs R6 nad suudavad juhtmeid loendades tuvastada ja 230E kapoti all ei tohiks küünaldele minna üle 4 juhtme.
Millest me üldse räägime, maanteameti struktuurides ei tehta isegi vahet, kas mul vabalt hingav või turboga ja nii saingi oma ülevaatuse läbitud turbo normide järgi kuigi passis TD tähendab touring diesel-it. Ülevaataja ainult nurises, et kuidagi laisalt liigub edasi turbo kohta ja kui ütlesin, et pole ju mingit turbot, siis vabandas, et tegi ÜV turbo normide järgi... Aga polnud hullu, kõik näitajad olid ilusad nii või naa.
Endalgi selliseid kogemusi mitu olnud, eks alati ei viitsita hakata ka tähti närima. Kusjuures tehnilises passis pole ka kirjas kas mootor on R4, R6 või muu.
Nüüdsest on ka ARK-is asi karmim, enam mootorivahetust niisama ei taheta registreerida, on vaja ikkagi paber läbi MB esinduse konkreetse mootori kohta. MB esindus samas annab mootori ploki koodist tehtud fotode alusel vajalikud paberid... ehk ajakulu on vähe pikem. Ei hakka ei ARK-is ega MB esinduses selleks keegi mootorit sinu eest lammutama et mootori kood nähtavale tuua.
Kõige parem ARK`i tehnoosakonnas oli seik, kus käis E36 BMW mootori ümberregistreerimine. 2.8 bensuka asemel tuli siis 3.0-liitrine M-seeria bensumootor.

Onuke vaatas ja uuris mootorit, siis küsis: Kas see on diiselmootor?

Nad peaks autosid näind olema küll ja veel, kõvasti rohkem, kui keskmine autoentusiast. Aga päris tumbad on teised.

Jutt siis Tartu büroost.