Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 320 CE
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Mark: Mercedes-Benz 300 CE 24
Väljalaskeaasta: 1993
Läbisõit: 197 000 km (hooldusraamat on originaal, sissekannete kohta pead ei anna...)
Võimsus: 162 KW
Mootori valem: R6
Lisavarustus: ikka jagub seda mudru...

Pakun, et aasta oli 1994 kui söber ostis endale w124 300E ja seda siis mulle näitama tuli.Oli ilus ja vaikne suvine öö ning auto katuseluuk oli lahti- söber löristas nii veerand tundi madalate pööretega vaikselt mööda Kalamaja tänavaid ja mina imetlesin- et on ikka kyll vaikne riistapuu ja liigub pehmelt. Aga see löristamine oli tehtud meelga, et luua kontrasti, sest järgmine hetk oli pedaal matis ja seda mis siis juhtus ei osanud ma oodata: 1käiguga 60, 2-ga 120, 3-ndaga veel törts peale... Luuk lahti, kitsad tänavad, vaikne suveöö ja 3-se mootori hääl, mis körgetel pööretel alles elama hakkab...
Ma ei saanud 3 kuud normaalselt magada...
Selline oli minu esimene kokkupuude MB-ga.

Tulles tagasi minu auto juurde- tegemist ei ole sugugi minu esimese MB- ga, seega yldjoontes tean(vöi vähemalt ise arvan et tean)mida auto juures vaadata ja mis oluline.
Auto konditsioon on hea vöi isegi väga hea arvestades auto vanust: roostet pole, v.a. tagaluugi seespoolsel osal(tagaluuk on tehtud- keegi on kunagi tagant sisse söitnud?)ja vähesel määral ka tungraua aukude sees.Pöhja alt ka suht haljas- möned yksikud roostesed kohad on. Kerepaneelide vahed normaalsed, v.a körvalistuja poolne tulealune liist(väike esiosa laks?Ega muidu ju "Sec-i kapotti" poleks pandud).Veermik ei logise ja auto on ise tihke ja kompaktne, rool on otse. Lekkis roolivöimu hydrovoolik(murenenud)- vahetasin ära.Muid lekkeid pole- mootor kuiv, käigukast kuiv, differ kuiv, jahutussysteemis lekkeid pole.Kiiruselt 80 tekib mingi vaevu tuntav vörin /värin- körvalistuja seda ei tunne, aga mina kui autopede tunnen.Vörin ei tule rooli- seega kahtlustan kehva rehvimustrit, mingit rattalaagrit vöi siis kardaanimuhvi- eks aeg annab arutust millega tegu on.Söitmist ei häiri- lasin prooviks 180 kella peale, hullemaks ei läinud.Salong igati ok- juhiistme nurk parim, mis mul kunagi olnud on.Yksikud mörad puit- iluliistudes on, aga need silma ei häiri.Mootor käib yhtlaselt, yleliigseid hääli ei ole.Öliröhk soojalt kriipsu vörra alla 2-he.Köik lisad töötavad v.a. el antenn- vaatasin, et keegi oli selle välja rookinud ja juhtmed ära teibitanud- tulevikus peab kuskilt uue sebima... Auto toodud Saksast, mina 4- jas omanik.Enne mind viimane omanik dr. Best Nod. Arstidel seda va nodi peaks olema, seega eeldan, et autot on hästi hooldatud.Ja köikide tundemärkide järgi nii ka on, seega isegi peaaegu usun seda 200k läbisöitu väikese kahtluseussiga pöues...
Plaanis on jätta auto originaaliks ja kui vöimalik, siis remontida A- varuosadega.Makki välja vahetada ei plaani ja teibituuningut ei tee.Ja kuigi SEC- i nina mulle eriti ei istu, välja ma ka seda ei vaheta.Ainuke asi, mida vöibolla muudan on ette kollased suunad.Talvel seisab auto garaazis.
Auto sai siis ostetud suveliikuriks- see plaan aga kukkus läbi, sest paraku olude sunnil tuli eelmine nädal Mercedes-Benz garaazist välja ajada ja kasutusse vötta.Lohutan ennast sellega, et tegin köik, mis minu vöimuses, et seda vastikut talvekliimat pärast sygisest saati seismist autole veidi kergemaks teha:
1)Silber teostas söiduperioodi algamise puhul:
mootoriöli vahetus koos filtriga
käigukastiöli vahetus koos filtriga
diffriöli vahetus
jahutusvedeliku vahetus koos termostaadiga
kyynalde vahetuse
2)Tavotitunkrid tegid ennetava korrosioonitörje(kuigi autol oli ka enne mingi must kaitsemögin koobastes olemas)
3)Lasin paigaldada ka kahepoolse alarmi, et saaks autot suvel distantsilt käivitada(jätad väljasuretamisel jahutuse tööle ja siis käivitad distantsilt ja istud mönusalt jahedasse autosse- teoorias vähemalt peaks toimimaIcon_razz).

Nyyd ka möned pildid:
[Pilt: 46859-mb_002.jpg]
[Pilt: 87653-mb_006.jpg]
[Pilt: 55547-mb_013.jpg]
[Pilt: 43544-mb_003.jpg]
[Pilt: 77977-mb_007.jpg]
[Pilt: 46222-mb_009.jpg]
[Pilt: 32597-mb_012.jpg]
[Pilt: 72379-mb_011.jpg]
[Pilt: 54737-mb_008.jpg]
Kollased suunad ees oleks väga magus jah!
Väga ilus auto (kapott aga ei meeldi kaBig Grin), salong eriti nagu uus, võrreldes paljude 124-ga.
Nonii, hakkab pihta- talvekliima... Eile oli -17, panin käima, meeletu lögin järgi.Kuna oli aja peale minek, siis tegin oma söidud ära.Pärast vaatasin et rihmapinguti rullik käib vastu ventika tiivikut.
[Pilt: 99638-helkama_taas_027.jpg]
Eks kylm tegi kindlasti pinguti amordile liiga(see ju vist öliga?), sest autot eelmine öhtu seisma pannes kui temp. väljas oli normaalne käis mootor täiesti vaikselt.Peab kuhugile aja sebima- lasen pinguti ja amordi mölemad ära vahetada.Ikka vastikult vähe on seda ruumi R6 esiosas- ise kyll ei taha enam seal midagi vahetada, aga eks 500E omanikud kiruvad veel rohkem....
(23-03-2013, 12:13 PM)tommyboy Kirjutas: [ -> ]Ikka vastikult vähe on seda ruumi R6 esiosas- ise kyll ei taha enam seal midagi vahetada, aga eks 500E omanikud kiruvad veel rohkem....
Peale radiaatorikoja ja tiiviku eemaldamist tekib sinna piisavalt ruumi opereerimiseks.

Kõigepealt võtta tuulekoja klambrid lahti, siis tuulekoda lükata mootori poole.
8mm sisekuuskandiga saab ventika poldi lahti ja ventikas tuleb koos tuulekojaga välja.


Muidu ilus auto, võiks normaalse originaalkapoti külge panna, siis oleks väga viis.
Aga ilu on vaataja silmades, mõni installib omale W210 nina üldse Retard


V8 mootor on lühem R6`st Eusa_think


Salong tundub väga värske. Võibki kohe uskuda, et läbisõit on nii väike.
(23-03-2013, 12:48 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Kõigepealt võtta tuulekoja klambrid lahti, siis tuulekoda lükata mootori poole.
8mm sisekuuskandiga saab ventika poldi lahti ja ventikas tuleb koos tuulekojaga välja.


Muidu ilus auto, võiks normaalse originaalkapoti külge panna, siis oleks väga viis.
Aga ilu on vaataja silmades, mõni installib omale W210 nina üldse Retard


V8 mootor on lühem R6`st Eusa_think


Salong tundub väga värske. Võibki kohe uskuda, et läbisõit on nii väike.

Tänud nöuannete eest.
Kena vaheldus Soome autoleEusa_angel

Eks see salongi kulumisaste jne ongi 1-2k ja 4-5k CE-de vahe.

Pane VIN-kood ka siis saab ka ametliku lisade nimekirja.
"Soome autoga" oli see teema, et toll soovis, et teeksin taotluse selle kasutamiseks- pidasin lihtsamaks lihtsalt liikumisvahend välja vahetada.Kui aega tekib, siis Mercedes-Benz kohta teen taotluse- vaatame, mis vastus tuleb...

Lisavarustuse list on siin:

211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)

221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE

240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL

291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER

425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION

430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT

440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW

570 FOLDING ARMREST, FRONT

581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER

592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG

600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT

620 AIR POLLUTION CONTROL

652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS

873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
Tere kõigile. Auto siis nädala võrra taas igapäevakasutuses olnud. Remonditööde eest tänu Hort autole- avastasin et neil on "filiaal" ka Soomes Tuusula lähistel- teadmiseks ka kõigile teistele, kes Soomes resideeruvad. Soovitan julgelt kõigile...
Autoga sõita iseenesest tore, aga kütusekulu teeb natuke haiget- arvet pidanud pole, aga tundub et paagis kogu aeg keeris- seier langeb ikka jõudsalt. Eriti valus on veel seetõttu et tangin 98E-d, Soomes nimelt see 95E 10% etanoolisisaldusega ja paras solk. Lohutan ennast sellega, et suvi lühike ja talveks vaatab jälle mingi säästlikuma liiklusvahendi. Aga see on ikka müstika kuidas üks 20 aastat vana auto suudab ikka veel sõidurõõmu pakkuda- ootan pikkisilmi päikest ja suve, et saaks ka kupee suurt avatavat aknapinda kasutada....
Hakka või kasutaja Nostromo eeskujul talveks ka diisel nelimaticut otsima. Nii 15 aastat tagasi sai bensukas nelimaticut omatud- päris tore riistapuu oli, aga kütusekulu talvel oli sellel ikka vajutades ja sõidurõõmu tundes 20l/100km. On kellegil kogemusi palju diisel nelimaticute reaalne talvine kütusekulu on koos tavapärase kohal tiksumisega (tehase andmeid mitte pakkuda- neid oskan ise vaadata...)?
Täna siis panin paagi täis- kütusekuluks täpselt 14 l/100 km(linn ja linnaümbrus ning "uuuuud" sai ka üsna tihedalt tehtud). Arvestades et vana malli diisel essuga nagu foorumit jälgides selgub on keskmine 14 ja kopikad peale, siis bensumootori kohta minuarust igati ok tulemus ja kannatab igapäevasõitusid teha küll.
14 on väga hea tulemus Thumbsup Mul 230CE sama number oli Eusa_angel
Tuttaval ce 220 110kw bensiin ,manuaal 5 käiku ja kütusekulu tal linnas 7-8 liitrit.
2.2 ei ole enam Ke-jetronic ka.
(21-04-2013, 12:23 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]Tuttaval ce 220 110kw bensiin ,manuaal 5 käiku ja kütusekulu tal linnas 7-8 liitrit.

No siis see vend sõidabki ainult 5 käiguga, Mercedes-Benz R4 mootorid linnas alla 10 naljalt ei saa...siis peab ikka tõesti vegeteerima ja sõiduks seda nimetada vaevalt saab.
2.2 110kW ju uuema generatsiooni bensukas ka kuid 7-8 siiski vast maanteel, linnas 11,2 (vöi 12,0-tabelis vist linnasöidu man ja aut kulud vahetusse läinud) ja seda tutika autoga.

mercefreaken.com

C124 E 220 Coupé

Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 89,9 / 86,6 mm
Slagvolum 2199 cm3
Kompresjon 10,0
Effekt 150 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 210 Nm ved 4000 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 R 15 91 V; med sportsunderstell: 205/60 ZR 15
Topphastighet manuelt: 210 km/t
automat: 205 km/t
Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 10,6 sekunder
automat: 10,6 sekunder

Forbruk per 100 km

-ved 90 km/t manuelt: 6,6 liter
automat: 7,0 liter

-ved 120 km/t manuelt: 8,2 liter
automat: 8,6 liter

-ved bykjøring manuelt: 12,0 liter
automat: 11,2 liter?

Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir

Akselavstand
271,5 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 465,5 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 139,5 cm; Sportline: 137,6 cm
Snudiameter 10,99 meter
Totalvekt 1890 kg; fra 03/1994: 1910 kg
Egenvekt 1390 kg; fra 03/1994: 1410 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)


300CE 24

C124 300 CE-24

Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 88,5 / 80,2 mm
Slagvolum 2960 cm3
Kompresjon 10,0
Effekt 220 HK ved 6400 o./min.
Dreiemoment 265 Nm ved 4600 o./min.
Drivstofftank 70 liter
Felger 6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2
Dekk 195/65 ZR 15; med sportsunderstell: 205/60 ZR 15

Topphastighet manuelt: 237 km/t
automat: 232 km/t

Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 8,0 sekunder
automat: 7,8 sekunder

Forbruk per 100 km

-ved 90 km/t manuelt: 8,1 liter
4-tr. automat: 8,9 liter
5-tr. automat: 8,3 liter

-ved 120 km/t manuelt: 10,0 liter
4-tr. automat: 10,8 liter
5-tr. automat: 9,9 liter

-ved bykjøring manuelt: 14,8 liter
4-tr. automat: 14,0 liter
5-tr. automat: 14,6 liter

Transmisjon 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir, 5-trinns automatgir

Akselavstand
271,5 cm
Sporvidde foran / bak 150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm
Lengde 465,5 cm
Bredde 174,0 cm
Høyde 139,4 cm; Sportline: 137,5 cm
Snudiameter 10,99 meter
Totalvekt 1930 kg; fra 02/1992: 1980 kg
Egenvekt 1480 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy)
220 on usutavasti hea mootor igapäevasõitudeks küll (kahjuks pole olnud au seda omada), tegemist peaks olema vist kõige ökonoomsema ja modernsema 124 bensukaga. Olen isegi mõelnud, et kui korralikku nelivedu talveks ei leia, siis selline 220 sedaan käsivehkimisega ja liivakottidega pagassis muretseda. Mis teha, 124 lihtsalt meeldib mulle- minu arust maailma õnnestunuim auto. Ja kui ta on veel musta või siis lillat(tehase värv- selline kergelt pleekinud lilla) värvi... Eusa_clap
Istme seljatugi alla, cruisecontrol peale ja trassi andmine läheb lahti:
[Pilt: 84757-24.04.13_005.jpg]


Myts maha Saksa inseneride ees kes olid suutelised valmis tegema auto, mis on ka 20 aastat hiljem pilgumagnet ning lisaks sellele suudab pakkuda söidu/mugavusomadustelt ka kaasaegsetele autodele konkurentsi ...
Paneks siis möned pildid ka puhtast autost(Soomes Hort Auto körval olev autopesula- 20 eurtsi, käsipesu ja tulemus korralik)
[Pilt: 92598-konekeskus_096.jpg]
[Pilt: 22957-konekeskus_093.jpg]
Pyhapäeval peaksid Eestist saabuma uued kölarid ette armatuuri sisse(vanad tundusid körvale kuidagi väsinud)- siis saab koos öllega natuke nokitseda...
Mootoriga vana auto teemad- käivitades turtsatab käima ja sureb kohe välja. Uuesti käivitades sama lugu. Tahab saada gaasipedaali vajutamist- siis puterdab natuke ja jääb käima.Kui juba käib, siis käib korralikult ja välja ei sure, ainult käivitamine on probleemne. See viga on olnud algusest saadik ja see on progresseeruv- kogu aeg läheb natuke hullemaks.
Kyynlad ja jagaja vahetasin kevadel ära- seega tuleb hakata tasapisi edasi minema:kytuse filter, öhu filter, kyynlajuhtmed, lambda andur.Ja peale seda teadjamate meeste juurde seadistamisse, sest käies veidi ikkagi lonkab...
Kuna autot vabatahtlikult maha myya ei plaani, siis vöib ju natuke panustada...
Oli vist sinu auto keha I ääres kraavipervele pargitud? Mööda sõites tundus, et tagumine vasak nurk sees.
Täpselt nii, selle autoga on nyyd aamen... Mingi vend laksatas oma jutu järgi ilma pidurdamata 70- ga(usun et seda oli ikka rohkem) täiega taganurka sisse (mina seisin).Pauk oli nii köva, et viskas mind risti yle körval oleva söidurea ja yle tee ääres asuva kraavi haljasalale.Olles mind vahelt välja visanud pani sama vend lisaks ka veel minu ees olevale autole tagant sisse.Ise see tegelane väitis, et ei leidnud piduripedaali yles- ju tal on siis mingi ujuv piduripedaal, mis pidevalt asukohta muudab...
Yhesönaga eks nyyd algab yks pikk ja vaevaline Kolgata tee- kindlustusega vaidlemine ei saa kerge olema...
Tagasild on viltu all(vaata kahte viimast pilti), taganurk on sees, esiotsas läbi kraavi söitmisest tekitatud vigastused- pöhja all toimuvast pole aimugi....
[Pilt: 69676-kolari_006.jpg]
[Pilt: 24284-kolari_007.jpg]
[Pilt: 73789-kolari_008.jpg]
[Pilt: 98264-kolari_009.jpg]
[Pilt: 74243-kolari_010.jpg]
Elu sees ei saa ma seda kindlustuselt seda pappi tagasi, mis see auto mulle maksma on läinud.
Soome kindlustus ju vötab aluseks Eesti portaalides olevad autode hinnad(kuna auto Eesti registris)- pakun et alumise otsa omad hakkavad kuskil 1300 pihta- täis nali.... Arvan, et tuleb kohtusse minna. Sellist konditsioonis sellist autot lihtsalt ei leia enam kuskilt.. Just hiljuti vajutasin Turu tee peal asja löpuni ära ja tödesin et super auto- ei mingit vibratsiooni, ei mingit muud jama, veermik jummala tihke, midagi ei kisu, öli ei leki/ ei söö...Mul on isegi saksa passi koopia olemas kus eelmised omanikud ära toodud: 42 ja 43 syndinud taadid(vanemad mehed ärge nyyd solvuge). Säh sulle siis super autot, talvel garaazis säilitamist ja hoidimist nagu oma silmatera...
Ahjaa unustasin ära, et endal ka muhk otsa ees, sest turvavööd on ju teadupärast nörkadele...
Lehti: 1 2 3 4 5