Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: om601 sai vett ja enam ei lähe tööle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
täpselt enne esimest lund kaotasin hajameelsusest kütusepaagi korgi ära. Auto seisis paar päeva. Siis jõudsin koju ja käiasin starterit, aga midagi ei toimunud. Hiljem avastasin, et kütusepaagi kork kadunud ja kütusefilter vett täis.
Lasin paagist kõik vee välja ja ostsin uue kütusefiltri. Võtmest ei läinud auto ikka veel tööle, aga kui me proovisime tõmmata siis läks kohe.

Auto on nüüd terve talve seisnud garaažis, aga nüüd kui lumi ära sulab tahaks ikkagi sõitma hakata. Enne seda kui ta vett sai, läks ta külmaga kiiresti tööle ( katkendliku mootorirütmiga ). Nädal tagasi avastasin, et hõõgküünlad teevad sisse lülitudes valju plõksu, mida nad varem pole minu arust teinud.

190d 2,0 om601 1986
Sa loodad nüüd, et on olemas miskine maagiline loits, mis Su auto kinniroostetanud KSP jälle toimima paneb?

Ei ole...Crybaby Hakka aga lahkama. Mõned suunavad küsimused. Kas kütuse etteanderõhk on piisav? Kas KSP lööb? Kas lööb kõigisse pihustitesse, võrdselt?

Kas hõõgküünlad on terved, kas starter veab ikka rõõmsalt, kas ....

See pada on elementaarmootor - võta veneaegne traktoristiõpik lahti, tee põhimõtted selgeks ja rakenda neid loovalt.
KPS voib seestpoolt roostes olla, koik sektsioonid naguinii veel óhtal pole, seega käivituma peaks kindlasti, kas ka hästi käima ...
paaki vähemalt 25l kütet, osta uuesti uus filter, kalla filter naftat täis ja tòmba tööle kui kabedat akut pole
eeldame et kaks kolm hóóküünalt veel toimivad....