Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kust võtta voolu inverterile w203?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
plaan on sis panna statsionaarselt inverter autosse. Kuna ei kannata neid kaablied siis mõte on panna inverter pagassi ja sealt vedada kaabel koos pistikuga ette . Küsimus aga tekib, kust oleks kõige parem võtta voolu?
Ei hakanud kärupistikut kah silma (äkki sellel autol pole selle valmidust).
teadjamad mehed aidake !
autoks MB C 200 classic 2,2 CDI aastast 2003
otse aku pealt vea kaabel
krt kui raske on sealt salongi pääseda ,,,, ja auto alt ei tahaks hakata kaableid vedama .
aga ainuke võimalus,et asi korralikult tööle hakkab.ma jebisin ka algul kuskilt sigareti süütajast jne.lõpuks vedasin kaabli akust otse.oleneb ka muidugi kui võimas inverter on.mille jaoks jne.olen neid 10neid katsetanud ja hetkel on kasutuses selline aga vanem mudel http://www.reimo.com/en/81986-wechselric...45_t285mm/
,mingi 350w saad ka sütkari tagant käima,sellist enam mitte
(17-03-2013, 02:08 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]aga ainuke võimalus,et asi korralikult tööle hakkab.ma jebisin ka algul kuskilt sigareti süütajast jne.lõpuks vedasin kaabli akust otse.oleneb ka muidugi kui võimas inverter on.mille jaoks jne.olen neid 10neid katsetanud ja hetkel on kasutuses selline aga vanem mudel http://www.reimo.com/en/81986-wechselric...45_t285mm/
,mingi 350w saad ka sütkari tagant käima,sellist enam mitte

mul on ka 350W ja ka sigarisüüajas võan voolu Smile mul on kolmik küll pandud vahele aga vahest jääb väheseks. jama on selles et vahepeal läheb a liiga kuumaks kui läpakas taga on ja mõtlesin et viin jahedamasse Smile

aku peak 203 olema ju pagassis? Icon_rolleyes

Kui ei siis taga tulest saad ka võtta voolu
Unustage ära, et panete suure tarbija otse tagautledesse. Tegemist ei ole russiga kus + tuleb kuskilt releeplokist. Põletate tagumise SAMi veel maha. Aku asub W203 ees. ja sealsamas alla on ka koht kust saab juhtmed salongi viia. Salongist on juba suhteliselt lihtne ukse piitade alla juhe ära peita ja hiljem pagasiruumi viia.
(17-03-2013, 04:53 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]aku peak 203 olema ju pagassis? Icon_rolleyes

Kui ei siis taga tulest saad ka võtta voolu
ei ole pagassis kapotsiku all vasemas nurgas



(17-03-2013, 06:18 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Unustage ära, et panete suure tarbija otse tagautledesse. Tegemist ei ole russiga kus + tuleb kuskilt releeplokist. Põletate tagumise SAMi veel maha. Aku asub W203 ees. ja sealsamas alla on ka koht kust saab juhtmed salongi viia. Salongist on juba suhteliselt lihtne ukse piitade alla juhe ära peita ja hiljem pagasiruumi viia.
äkki seletad lähemalt selle augu koha jne ,, las seal on ka mingid niiskuskummid ja asjad olemas .
ja tuledest ma ei kavatse seda jah võtma hakata Big Grin endal natuke elektriku haridust Big Grin


(17-03-2013, 11:06 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]plaan on sis panna statsionaarselt inverter autosse. Kuna ei kannata neid kaablied siis mõte on panna inverter pagassi ja sealt vedada kaabel koos pistikuga ette . Küsimus aga tekib, kust oleks kõige parem võtta voolu?
Ei hakanud kärupistikut kah silma (äkki sellel autol pole selle valmidust).
teadjamad mehed aidake !
autoks MB C 200 classic 2,2 CDI aastast 2003

Inverteri voo võta akust! Otse, ei mingit keemiat. 300W inverter tahab saada umbes 22A... Sest P=U*I ja 300W saamiseks 14V pealt (sest see on paradapingeks) peame tarvitama 300/14=21+A.

Koormamise hetkel küsib inverter lühiajaliselt enamgi.

Sestap - jäme juhe otse akuklemmile. Läbiviigud on MBl üsna visakalt paigaldatud ja korgist saab läbimineku tehaWink

Hullem lugu on sellega, et inverterit peab jahutama. Parim koht selleks on pakiruumis, kuid siis tuleb juhtmetele pikkust... Paha nii ja teisti.

Üsna jahe koht on ka tagumine aknalaud (kui päike seda parajasti ei prae).
hmm aga sel juhul juba kapoti alla panna ja viia juba see 220v kaabel ainult salongi Smile
(18-03-2013, 11:51 AM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]hmm aga sel juhul juba kapoti alla panna ja viia juba see 220v kaabel ainult salongi Smile

Võimalik. Aga vaata siis korralik kummeeritud kaabel pikenduseks. 220V vahelduvvoolu auto keres pole naljaasi.

Kas kapoti alt leiab hea jahutusega koha, kuhu samal ajal meie teedel leiduv sodi ei pääseks? Inverter solvub ja sureb ära, kui teda soolalahuses leotada.
(18-03-2013, 11:24 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Inverteri voo võta akust! Otse, ei mingit keemiat.

Otse ikka, ilma kaitsmeta. Smile
Milleks on sõiduautos vaja 2kW inverterit?
Kaugsõidua autojuhtidest saan aru, need kasutavad mikro ahjusid jne. aga sõidukas?
läpakat ja kaameraid laeb vabal 300w mida toidab probleemidetta sigarisyytajast.
(17-03-2013, 02:23 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]mul on ka 350W ja ka sigarisüüajas võan voolu Smile mul on kolmik küll pandud vahele aga vahest jääb väheseks. jama on selles et vahepeal läheb a liiga kuumaks kui läpakas taga on ja mõtlesin et viin jahedamasse Smile

Mileks teha 12V-st 220V ja siis jälle 16-20V? Eusa_doh Lihtsam ja parem viis ju 12V kohe 16-20V. Selliseid läpaka adaptereid küll ju müügis.
(18-03-2013, 09:52 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Milleks on sõiduautos vaja 2kW inverterit?
Kaugsõidua autojuhtidest saan aru, need kasutavad mikro ahjusid jne. aga sõidukas?
läpakat ja kaameraid laeb vabal 300w mida toidab probleemidetta sigarisyytajast.
2kw on mul sprinteris mis krossibussiks ehitatud,külmik,telekas,kopressor,playstation ja veel hulgaliselt asju millele ma ei oska nimegi anda mis poiss sinna taha ühendab,
ja vahest jääb veel vajaka,öisa akut olen ka suurendanud rääkimatta võimsamast genekast jne.
läks läbuks ära lõpeetan Big Grin
selle 350w võid panna küll aga kinlasti oleks mõistlikum läpaka auto laadija !
(18-03-2013, 09:29 PM)marek Kirjutas: [ -> ]
(18-03-2013, 11:24 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Inverteri voo võta akust! Otse, ei mingit keemiat.

Otse ikka, ilma kaitsmeta. Smile

Just, ja peenikese-peenikese telefonitorujuhtmega.Nod

Kui 25A kaitse ei ole veel probleemiks, siis suurte inverterite puhul läheb kaitsmega lõbusaks - vaja on rohkem, kui sajaamprist.

2 kW küsib akult starterivoolu: 2000/14=143 A. Odavad poekrokod jätavad inverteri nälga.

See teema on läbi käidud. Mul on koduse avariivooluallikana kasutusel 2kW inverter traktori akult. Kui Elektrilevi otsustab meid taas levialakaardilt välja joonistada, siis kruvin külge. Odavad poekrokod jätsid juba 700W tarbija puhul nälga - veepump ei suutnud käivituda. Head poekrokod jätsid jänni 1,2 kW juures - relakas ei vedanud käima. Korralike vaskjuhtmetega otse akuklemmide külge ühendatuna suudab vajalikud 2 kW välja anda küll (kondensaatorkäivitusega 1500W genekas suudab käivituda ja töötada).
(18-03-2013, 11:52 PM)meego Kirjutas: [ -> ]
(17-03-2013, 02:23 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]mul on ka 350W ja ka sigarisüüajas võan voolu Smile mul on kolmik küll pandud vahele aga vahest jääb väheseks. jama on selles et vahepeal läheb a liiga kuumaks kui läpakas taga on ja mõtlesin et viin jahedamasse Smile

Mileks teha 12V-st 220V ja siis jälle 16-20V? Eusa_doh Lihtsam ja parem viis ju 12V kohe 16-20V. Selliseid läpaka adaptereid küll ju müügis.

ned universaalsed läkaka laadijad ei ole akule head Smile ja kuna mul see inverter juba olemas on siis miks teha täiendav kulutus Smile
peale selle on seda voolu muuks asjaks ka vaja kui ainult läpakat laadida .
seega on vajaSmile


ja mis 2kw-st te siin jahute Big Grin jutt oli 350w-st Big Grin

Ehk tasuks pagasnikusse paigaldada statsionaarselt mõni bensiinimootoriga voolugeneraator. Tõmbad asjanduse käima nagu mootorsae ning võtad paar kilovatti nigu niuhtiEusa_angel Milleks jageleda mingite inverteritegaUnibrow