Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 nivoo amort paugub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sõites läbia augu ,siis kui amort avaneb käib korralik kolakas,järelikul amort õhtal ? algul tundus,et äkki õli vähe,valasin juurde aga ei midagi.
on äkki kogemusi/arvamusi/võimalusi midagi teha ennem kui uued ostan ?!
Kas õli on piisavalt? Paagis on varras, MIN on piisav.

Kas süsteem tõstab?

Paukuda saab alumine liigend. See ei ole vahetatav, kuid on väidetavalt taastatav.

Tõsta auto üles, toesta õõts ja lase amort lahti. Nüüd saad otsa kangutades kohe aru, kas amordi liigendis on loks või mitte.
Teoorias saab paukuda ka ülemine kinnitus, kuid seda pole kuulda olnud.

"paukuda" võib ka siis, kui õhtal on rõhuaku ja amort sisse liikuda ei saa.
(16-03-2013, 05:48 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas õli on piisavalt? Paagis on varras, MIN on piisav.

Kas süsteem tõstab?

Paukuda saab alumine liigend. See ei ole vahetatav, kuid on väidetavalt taastatav.

Tõsta auto üles, toesta õõts ja lase amort lahti. Nüüd saad otsa kangutades kohe aru, kas amordi liigendis on loks või mitte.
Teoorias saab paukuda ka ülemine kinnitus, kuid seda pole kuulda olnud.

"paukuda" võib ka siis, kui õhtal on rõhuaku ja amort sisse liikuda ei saa.
pigem alla liikudes paugub,kui sild vabaneb auku sõites käib kolakas,tekkis jumala äkki
(16-03-2013, 06:08 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]
(16-03-2013, 05:48 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas õli on piisavalt? Paagis on varras, MIN on piisav.

Kas süsteem tõstab?

Paukuda saab alumine liigend. See ei ole vahetatav, kuid on väidetavalt taastatav.

Tõsta auto üles, toesta õõts ja lase amort lahti. Nüüd saad otsa kangutades kohe aru, kas amordi liigendis on loks või mitte.
Teoorias saab paukuda ka ülemine kinnitus, kuid seda pole kuulda olnud.

"paukuda" võib ka siis, kui õhtal on rõhuaku ja amort sisse liikuda ei saa.
pigem alla liikudes paugub,kui sild vabaneb auku sõites käib kolakas,tekkis jumala äkki

Lahka ära - neti teel seda ei remondi.

Natuke kangutades peaks kenasti näha olema, kust pauk tuleb.
Mina annaks hääle rõhupaagile. Arvatavasti too läbi.
Kui amortidel õlilekkeid ei esine ning "vedruvankri" efekt olemas,siis rõhureservuaarid kutud.
Kui süsteem tihe kui rõhuaku õhtal, ei vedruta seal midagi.
(16-03-2013, 06:08 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]...
pigem alla liikudes paugub,kui sild vabaneb auku sõites käib kolakas,tekkis jumala äkki

Kui amort saab liikuda sisse takistuseta (lamav politseinik autot üles ei viska), siis kõlab varalahkunud (muhhahhhaaa, 124 puhul) šarniirina. Lase amordi alumine kinnitus lahti ja vääna seda näpu vahel - muudmoodi seda lõtku ei leia.

Või on sellesama kinnituse poldid lahti.Eusa_think

Või jäätükk õõtsas. Või superhüpermegasubvoofer lahti pakiruumis.
(18-03-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(16-03-2013, 06:08 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]...
pigem alla liikudes paugub,kui sild vabaneb auku sõites käib kolakas,tekkis jumala äkki

Kui amort saab liikuda sisse takistuseta (lamav politseinik autot üles ei viska), siis kõlab varalahkunud (muhhahhhaaa, 124 puhul) šarniirina. Lase amordi alumien kinnitus mahti ja vääna seda näpu vahel - muudmoodi seda lõtku ei leia.

Või on sellesama kinnituse poldid lahti.Eusa_think

Või jäätükk õõtsas. Või superhüpermegasubvoofer lahti pakiruumis.
tänud kõigile,kisun soolkad välja siis vaesekesel,eks siis pilt selgem
Oli samasugune kolks ja täna kiskusin lahti. Nivooamordi alumine puks laiali.
kas on kedagi kes neid taastab või tuleb uus amort panna ?
(24-03-2013, 02:03 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]kas on kedagi kes neid taastab või tuleb uus amort panna ?

Kas tegemist on müügiautoga, et selline küsimus üldse päevakorda tuleb?
(24-03-2013, 05:08 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 02:03 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]kas on kedagi kes neid taastab või tuleb uus amort panna ?

Kas tegemist on müügiautoga, et selline küsimus üldse päevakorda tuleb?
kõik autod koguaeg müügis,küsimus lihtsalt,et kas keegi taastab neid või tuleb uus amort panna ? on keegi kokku puutunud,vahest on mõni taastatud/isetehtud asi parem kui originaal.pole veel lahti kakkunud aga homme võetakse maha amort eks siis näen ka ise mis sorti see puks seal on !
selleks ju foorum ongi,et küsida/vastata/möliseda ja abi anda ! või kuidas ?

(24-03-2013, 08:25 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 05:08 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 02:03 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]kas on kedagi kes neid taastab või tuleb uus amort panna ?

Kas tegemist on müügiautoga, et selline küsimus üldse päevakorda tuleb?
kõik autod koguaeg müügis,küsimus lihtsalt,et kas keegi taastab neid või tuleb uus amort panna ? on keegi kokku puutunud,vahest on mõni taastatud/isetehtud asi parem kui originaal.pole veel lahti kakkunud aga homme võetakse maha amort eks siis näen ka ise mis sorti see puks seal on !
selleks ju foorum ongi,et küsida/vastata/möliseda ja abi anda ! või kuidas ?
isetehtud on ikka parem kui tehase originaalUnibrow
igatahes, mul oli kolksu korral rõhuaku läbi

(25-03-2013, 04:02 PM)secman Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 08:25 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 05:08 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2013, 02:03 PM)arcar Kirjutas: [ -> ]kas on kedagi kes neid taastab või tuleb uus amort panna ?

Kas tegemist on müügiautoga, et selline küsimus üldse päevakorda tuleb?
kõik autod koguaeg müügis,küsimus lihtsalt,et kas keegi taastab neid või tuleb uus amort panna ? on keegi kokku puutunud,vahest on mõni taastatud/isetehtud asi parem kui originaal.pole veel lahti kakkunud aga homme võetakse maha amort eks siis näen ka ise mis sorti see puks seal on !
selleks ju foorum ongi,et küsida/vastata/möliseda ja abi anda ! või kuidas ?
isetehtud on ikka parem kui tehase originaalUnibrow
igatahes, mul oli kolksu korral rõhuaku läbi
ei rääkinud,et kõikide asjade puhul aj polnud ennem seda amorti laua peal näinud,ootan juba uut/või korras kasutatud amorti,siis lähen uurin ka selle amordi hingeelu seestpoolt,kuigi jah alumine puks on peees,tugev loks on sees !

Olen kuulnud häid sõnu taastatud liigendite kohta. Tasub küsida Trapi hotelli taga toimetavalt tegelaselt:
Saku-Männiku vahel Trapp hotelli hoovis, veermiku remont põhiliselt, Harjumaa, Priit:5092458

Kontaktid napsatud siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Minu idee oli pigem selles, et vahet pole, kas läbi on liigend või amort ise. Aastad teevad oma töö ja mõistlikum oleks osta kohe uus amort. Muidu taastad liigendi ja mõne aja pärast hakkab amordist õli immitsema....

Pole reegel, aga kipub nii minema. Ise ostsin mõlemad uued amordid ja rõhupaagid, kindel teadmine, et lähiajal neid näppima ei pea. Ahjaa. Rõhupaagist amordini tegin ka uued voolikud.
(25-03-2013, 05:20 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Olen kuulnud häid sõnu taastatud liigendite kohta. Tasub küsida Trapi hotelli taga toimetavalt tegelaselt:
Saku-Männiku vahel Trapp hotelli hoovis, veermiku remont põhiliselt, Harjumaa, Priit:5092458

Kontaktid napsatud siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
tänud.uurin !

(25-03-2013, 11:27 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Minu idee oli pigem selles, et vahet pole, kas läbi on liigend või amort ise. Aastad teevad oma töö ja mõistlikum oleks osta kohe uus amort. Muidu taastad liigendi ja mõne aja pärast hakkab amordist õli immitsema....

Pole reegel, aga kipub nii minema. Ise ostsin mõlemad uued amordid ja rõhupaagid, kindel teadmine, et lähiajal neid näppima ei pea. Ahjaa. Rõhupaagist amordini tegin ka uued voolikud.
amordid mõlemad kuivad vail loks alumises puksis,põhja alt auto muidsu nagu uus,torud pole roostes ega midagi,loodame paremat,et järgmiseks rõhupaak ei lenda,sest vanake kulgeb vast -50km päevas minu naise ja tytre käes kes teda väga ei kräunuta ja ei drifti Big Grin.,nädalas korra käin sigasi sumpa otsast välja ajamas,et ämblik pesa sisse ei kooks.leidsin ka ühe kasutatud amordi,loodan,et see töökorras ! uued on krdima kallid ja ei raatsiks kuidagi 400 euri investeerida kun ta koguaeg ka müügis !
samas teeks paarile autole ka vähe reklaami:
kaks 94.a. 300td aut. 4maticut must ja punane saadaval soodushinnaga 3000 euri tk.kuni 1 aprillini,saab ka ühekaupa Big Grin amordid korras ! registreerimine ei ole hinna sees !

(25-03-2013, 05:20 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Olen kuulnud häid sõnu taastatud liigendite kohta. Tasub küsida Trapi hotelli taga toimetavalt tegelaselt:
Saku-Männiku vahel Trapp hotelli hoovis, veermiku remont põhiliselt, Harjumaa, Priit:5092458

Kontaktid napsatud siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Teadmiseks teistele sama probleemi käes vaevlevatele,et puks vahetatud,töö kiire ja korralik.Eks nüüd näeb kaua kestab !
Tänud hr.Võsale kontakti eest ja Hr.Priidule töö eest Eusa_clap