Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: vito 110 2.3d 74kw probleem aut.käigukastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt soetasin endale automaat k.kastiga vito. Probleem seisneb selles et 3 pealt 2-le ja 2 pealt 1-le vahetades käivad jubedad jõnksud..võib isegi öelda et paugud. muidu kiirendades vahetab ilusti kõiki käike. Äkki on kellegil taolist probleemi esinenud?

ette tänades
siim
Ei usu, et asi pelgalt õli puudumises!
Ehk oskaks siis nõu anda?
Jube suur pauk käib läbi kui vahetab käiku alla, kõige suurem pauk käib kui vahetab 2->1, nagu öeldud, kiirendades vahetab korralikult.

Saime ka õlilekke põhjuse teada - simmerlingi vahelt lekkis.
Diagnostikat tuleks teha. Seal masinal on elektrooniline kast ja mehaanilise pumbaga mootor. Kasti aju saab oma vajalikud parameetrid EGR aju käest. Kui seal midagi paigast ära, siis ongi asi hull valmis. Vanal VITO-l on kõige kindlam diagnoosimist teha originaal testriga. R129 võib sulla aja kirja panna kui on huvi asjast rohkem selgust saada.

Ei hakka uut teemat tegema aga küsimu tekkis käigukasti õli vahetusega..vana sai välja lastud..sees oli punane õli aga suhteliselt jube nägi välja juba...autodata näitas et väljalaskmispunnist natuke üleval pool on sisse valamise punn...ilmselgelt tuleb sealt vägisi sisse suruda,muidu oleks sealt võimatu see üle 4l õli sisse saada?...ehk keegi on ise vahetanud ja jagab oma teadmisi...vaatasin et kasti peal on ka üks sinine punn...mis sealt siis käib? äkki oskate soovitada ka õli mis sinna panna?
Auto tuleb käima panna kohapeal ja siis tase paika panna.
(10-03-2013, 12:04 PM)mersue300 Kirjutas: [ -> ]nimelt soetasin endale automaat k.kastiga vito. Probleem seisneb selles et 3 pealt 2-le ja 2 pealt 1-le vahetades käivad jubedad jõnksud..võib isegi öelda et paugud. muidu kiirendades vahetab ilusti kõiki käike. Äkki on kellegil taolist probleemi esinenud?

ette tänades
siim

minul täpselt sama asi,selline pauk käib läbi...ja julgen arvata et viga veovõlli otstes,kuna kiirendusel ei ole mingit probleemi,ainult kui käigu alla võtab...just esimesele käigule..katsusin läbi,juhipoolne veovõlli ots ikka suhteliselt läbi,ulme suur loks on sees ja välimisel ka pisike loks juba...
kast vahetab käike nii sujuvalt üles et seda loksu siis ei tki,ja samas kui kiiru suurem ja kõrgem käik siis ka seda ei ole väga tunda...
EDIT:
Üldiselt peaks automaadiga seda ka nii kontrollida saama et on drive peal,sõidad 20-30ga mööda lumist teed ja vajutad piduriga rattad plokki korraks ja lased lahti siis uuesti,nii et auto seisma veel ei jää,siis peaks samasugune kolks läbi käima üldiselt...minul vähemalt käib...seega varsti veovõlli vahetus ees.