Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w123, 200D, 1982 - allgoes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mark: Mercedes 200D
Väljalaskeaasta: 1982
Läbisõit: 234000
Mootor: 2,0
Värvus: roheline
Käigukast: manuaal 4k

Mõtlesin, et oleks ka aeg lõpuks ühest autost teema teha. Olen omanik eelmisest aastast, aga sõita olen temaga vähe saanud. Suvi ja sügis möödusid kiiresti ja aega jäi väheks. Talvel ei taha temaga nagunii välja sõita.
Auto seisab praegu kuivas talvekorteris, aegajalt olen ikkagi elu sisse pannudEusa_angel
Auto salong on väga korralik, puhas, terve. Tehnika töötab ilusti.
Autol on ka katuseluuk. Originaalraadio.

Vead: kerel esineb veidi roostet, just tiivaääred on kannatada kõige rohkem saanud. Aga asi pole veel hull.

Plaanid: Kuna tuleviku osas pole veel plaanid kindlad, siis midagi lubama ei hakka.

Mõned pildid autost, kahjuks küll autol tolmukiht pealIcon_rolleyes

[Pilt: dscf0819j.jpg]
[Pilt: dscf0820j.jpg]
[Pilt: dscf0821h.jpg]
[Pilt: dscf0822g.jpg]
[Pilt: dscf0823w.jpg]
[Pilt: dscf0825i.jpg]
[Pilt: dscf0826s.jpg]
[Pilt: dscf0827y.jpg]
[Pilt: dscf0828l.jpg]
[Pilt: dscf0829c.jpg]
[Pilt: dscf0830f.jpg]
[Pilt: dscf0831k.jpg]
[Pilt: dscf0835fo.jpg]
[Pilt: dscf0836b.jpg]
Beež sisu on vääääääga ilus! Thumbsup
Juhuse kombel sain ka seda masinat kaetud. Pole küll suur w123 fänn aga nii palju võin öelda, et üsna värske pill veel, eriti sisu tundus uuevääriline olevat. Lahe cruiser igaljuhulThumbsup
Tõsiselt kena klassik, värvus vastab ajastule.
Täitsa kadedaks teeb sellises korras diiselmootoriga W123. Isegi juhiistme nurk terve mis isegi pooltel W140-tel katki juba. Sisu ajastukohaselt sümpaatset positiivset heledat tooni ja tuunimata-tänapäeval võib sellist prakt. muuseumieksemplariks pidada nende Kuusakoski sarade kõrval.

Roostekohad likvideerida ja peaks eluaegne auto olema.

Leidsid Eestist või tõid välismaalt (Saksast)?

Unistustegaraazhis kindel koht ka diisel W123-l-lihtsalt NII AUS auto oma lihtsuses milles peitubki tema ilu.
Auto on Eestisse toodud 1997 aastal, tollal oli läbisõit 60 000km kanti ja muidugi tulnud sisse Saksast. Eestis enne mind olnud ühe omaniku käes.
Vähemalt on hästi hoitud. Seisis alati kuivas garaazis.
Talvekahjustused tuleks tõesti ära likvideerida, oleks tiptop.

Lähiajal plaanis auto kanalile ajada, vaataks veermiku seisu üle. Samuti tuleb tegeleda piduritega, esimene parem jookseb peal. Eesmärk oleks autol ülevaatus läbida, tahaks linnapilti ka autot viiaEusa_angel

Ühest probleemist:
Mingil põhjusel ei saa ma autot võtmest lukku keerata, juhipoole lukk ei liigu üldse võtit liigutades. Kas miski on seal kinni roostetanud või milles võiks asi olla?

C-de seltsisEusa_angel
[Pilt: nimetawf.png]
(30-03-2013, 11:51 PM)allgoes Kirjutas: [ -> ]...
Ühest probleemist:
Mingil põhjusel ei saa ma autot võtmest lukku keerata, juhipoole lukk ei liigu üldse võtit liigutades. Kas miski on seal kinni roostetanud või milles võiks asi olla?
...

Jääs või roostes on kindlasti. Üsna tõenäoline on ka vahetatud südamik, mistõttu võti ei ole õige.

Sile isend. ThumbsupHoia ja naudiEusa_dance, ära tuunima kuku.