Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 kõrvalistuja põrand pidevalt läbimärg.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks on 90a 300TD ja avastasin, et kaasõitja põrandamatt on koguaeg läbimärg. puhastasin ees olevad vee äravoolu torud ära ( 2 toru kojamehe mootori juures ning 2 toru esiklaasi nurkades ) kallasin ka ka vett sinna ning jookseb ilusti läbi. Aga ikka on põrand märg. Endal mõistus otsas, äkki keegi teab milles probleem või oskab mingeid edaspidiseid juhiseid anda, et probleem likvideerida. :/
Kas see on kindlalt vesi? Kui soojendusradikas või mõni selle toru immitseb ,siis peaks ka sinna nõrisema.

Viska see matt välja, kuivata põrand ära ja sõida ning jälgi, kuskilt peab see vedelik tulema.
See vesi tekib sinna alati peale vihma. Ja ükskord panin tähele, et see plastik mis armatuuri alla paremat kätt jääb, sellepeal olid jäänud vee voolamisest jäljed. Vaatasin ja mõtlesin, kuidas see vesi sealt tilkuda saab, aga ei jõudnud mingi lahenduseni.
Kas w124 katuseluugi tihend seda probleemi ei tekitanud?
Samas mul kogemus BMW-ga, millel esiklaasi ülemine tihend oli natukene lahti. Mööda A piilarit jooksis vesi varjatult alla.
Võtsin kõlari ning a piilari kätte maha ning sain oma probleemile vastuse nimelt tuuleklaasi alumise nurga ääre liim on täielikult kuhugi kaduma läinud. Panen uue liimi sinna ja kui see toimima ei hakka siis ei tea mis saab Big Grin
Üldiselt tuleks esiklaas maha võtta ja uuesit panna, see pooletoobine lahendus ei jää reeglina pidama.
Kuid mine tea.....
Hetkel lahendan küll pooletoobisena, sest klaas tahab nigunii vahetust saada. Loodan, et peab vahetuseni vastu Big Grin
Sellega tuleb väga suure tõenäosusega uus probleem- nimelt klaasi all võib palju roostet olla.
(02-03-2013, 08:46 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Sellega tuleb väga suure tõenäosusega uus probleem- nimelt klaasi all võib palju roostet olla.

Ja kui lähed klaasivahetusfirmasse, võtavad vana eest ära ja helistavad sulle, et garantiid anda ei saa Smile

klaasigarantii on nagunii üks reklaamitrikk mida tegelikus elus pole olemas.
(03-03-2013, 02:01 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]klaasigarantii on nagunii üks reklaamitrikk mida tegelikus elus pole olemas.

Laur, miks nii negatiivne? Sai mõned korrad uuesti klaas maha võetud, kas siis mõne ilmnenud defekti pärast (moonutus) või mingil müstilisel põhjusel ei jäänud vett pidama. Ei olnud mingit kobinat, ikka sai tehtud tõrkumata. Kui klaasiava roostes ja auklik, siis teadvustati sellest enne montaazi klienti. Tema valik, kas viis auto keevitusse või paigaldati klaas ilma garantiita. Ausalt öeldes ei mäleta küll kedagi kes oleks keevitusse viinud Eusa_angel

Cl 500 C215 2001 aasta. Tagumine vasak jalgealune läheb ujuvalt vesiseks. Seotud nagu vihmaga, ilmselt luugi drenaaz põhjuseks. Luugi äravoolud eesmised leidsin, tagumisi nagu ei näe. Luugi vahele raamile vett valades vesi kaob, vasakult ja paremalt küljekarbist nagu väljub. Kuidas saaksin leida lekke koha/põhjuse
Tagumised aknad töötavad korralikult ukse sulgemisel?
https://youtu.be/aVTC0bO856A
Aitäh, et aitad kaasa mõelda ja luban siia postitada ka lahenduse. Kontrllin ka aknad veel üle. Aga aknad vast sulguvad st. visuaalselt on ok ja sõittes tuul ka ei vilise. Täna jõudsin kellegi tuttava soovitatud mõtteni ehk hiljuti vahetatti kardaani vahelaager ja seal samas kardaani/summuti tunnelis peaks olema kliimakondents väljavool. Ehk võimalus, et seda kere kaitsvat alumiinimplekki tagasi paigaldades ummistus väljavool.

(30-08-2017, 08:52 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Tagumised aknad töötavad korralikult ukse sulgemisel?
https://youtu.be/aVTC0bO856A