Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O:M104 mootor 3.2 L hind kuni 99999999999€
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Kuna plaan see kone millalgil koju vedada siis hakkan vaikselt juba otsima.

Ostaks siis M104 konet,mis on 3,2 liitrine ja peaks olema 162kw?

Hinda kuni 99999999€
Asukoht võib olla üle eesti
pakkumised PS või e-mailile: martti_randmeri@hotmail.com aga eelistaks PS(käin igapäevaselt foorumis)

ja juhuks kui mõni mode tahab pilti ka siis palun:
[Pilt: 65789420.jpg]



aga mitte selline




[Pilt: 1987_Mercedes_Benz_190E_16V_RennTech_AMG...resize.jpg]
Kanna 99999998EUR. Üle ja saad koos autoga Big Grin
Mis komplektsuses? Kas paned ta originaalajuga tööle?
(26-02-2013, 03:21 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Mis komplektsuses? Kas paned ta originaalajuga tööle?

jah,originaal ajuga hakkaks käima

kompleksuse poole pealt võiks enamvähem komplektne olla.
Siis on sul lihtsalt osta terve auto, sest sul on vaja sisuliselt kogu juhtmestikku.

Lihtsustamise huvides soovitan vaadata sellist autot, millel pole püsikiirusehoidjat ja ASR`i. Siis on juhtmestik üpris kompaktne.


Kui tahad osta lihtsalt mootori ja käima suvalise kere peal, siis võin pakkuda programmeerita aju kitti. See on siis aju, juhtmestik, andurid.
ei ei,lihtsalt mootorit,
läheb mercedes w202 C280 2.8 asemele
polt on
Mis m6te sellel on, vahe ainult 20kw.
Vana mootorit vana vastu vahetada... Pane see raha parem olemasoleva remonti- kolvid,r6ngad,hylsid jne. siis saad t6enäoliselt 20 kw juurde Unibrow
(26-02-2013, 03:50 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Mis m6te sellel on, vahe ainult 20kw.
Vana mootorit vana vastu vahetada... Pane see raha parem olemasoleva remonti- kolvid,r6ngad,hylsid jne. siis saad t6enäoliselt 20 kw juurde Unibrow

Kahtlane jah, pole nagu eriti mõtet korralikult töötavat autot sellise vahe pärast ära lõhkuda. Samuti peaksid tegelikult tegema ka registrimuudatused. Oled kindel, et saad uue mootoriga asja ilusti jooksma ja asi ilus jääb? Pigem progetav aju vms.

Aga OT, võta seda kui teema tõstet!
(26-02-2013, 05:27 PM)Blaze Kirjutas: [ -> ]
(26-02-2013, 03:50 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Mis m6te sellel on, vahe ainult 20kw.
Vana mootorit vana vastu vahetada... Pane see raha parem olemasoleva remonti- kolvid,r6ngad,hylsid jne. siis saad t6enäoliselt 20 kw juurde Unibrow

Kahtlane jah, pole nagu eriti mõtet korralikult töötavat autot sellise vahe pärast ära lõhkuda. Samuti peaksid tegelikult tegema ka registrimuudatused. Oled kindel, et saad uue mootoriga asja ilusti jooksma ja asi ilus jääb? Pigem progetav aju vms.

Aga OT, võta seda kui teema tõstet!

Tänud jah!

netis ringi kolada natukene siis leiab viiteid,et jookseb ka antud ajuga edasi.


1. pakkumine postkasti laekunud Unibrow,ootan veel pakkumisi!
Nii...lähiaeg tahaks ühe mootori ligi võtta,nii et tehke häid pakkumisi!
Kes pakkusid ennem ka võivad uuesti pakuda,kuna postkast läks kogematta kustutamisele.

Võib veel viimast korda pakkuda!
Selle nädala jooksul head pakkumist ei tule siis teen oma plaane ümber
Osta mu kaubalift ära, seal sama mootor peal. Kusjuures parem variant edasi arendamiseks, sest õhupumpa pole originaalist peal. St väljalaske pordid on sujuvad ja ilma õhukanaliteta.

Progeaju on peal, mis lihtsustab asja kõvasti jne.

Siis võin sulle väga hea hinnaga turbokolle teha ja hea hinnaga turbo ka muretseda.
(09-04-2013, 08:30 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Osta mu kaubalift ära, seal sama mootor peal. Kusjuures parem variant edasi arendamiseks, sest õhupumpa pole originaalist peal. St väljalaske pordid on sujuvad ja ilma õhukanaliteta.

Progeaju on peal, mis lihtsustab asja kõvasti jne.

Siis võin sulle väga hea hinnaga turbokolle teha ja hea hinnaga turbo ka muretseda.

ostan seda kaubalifti keret siis endale proektiks ilma mootorit,kasti , gaasisüsteemita !