Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: jahutus ventilaaturi sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline et sidur on peal see tähendab et tiivik liigub kogu aeg.
Tegelikult peaks ju alles vajadusel liikuma hakkama või liigub kergelt.
KUIDAS REMONTIDA, kui saab
Võiks ju alustada ikkagi sellest, et mis masinaga tegu.
Kohvipaksu pealt nagu raske ennustada ...
Kuidas see sidur suk üldse toimima peaks? Kas on viskosidur või elektromagnet?
martin471 Kirjutas:Kuidas see sidur suk üldse toimima peaks? Kas on viskosidur või elektromagnet?

See sõltubki mudelist, mootorist ja väljalaskeaastastConfusedmash:
auotks on w124 2,5d 91 aasta, millel peaks olema viskosidur.
käega jõuad kinnipidada,kui aga lahti lased töötab vent kogu aeg ka külmamootoriga
kui mootor seisab siis ei ole ka õiget vabajooksu vendikal.
pole muud teha kui poodi uue siduri järgi.
kas see asub veepumba otsas, ja kuidas seda vahetakse
palju see üldse maksab kas äkki keegi teab?
Kisu otsast ja osta elektriventikas, tuleb odavam ja muretum. Varem või hiljem katkine lendab läbi kapoti minema. Mul endal sama teema. Ostsin elektriventikad 2x10". Üks anduri alla ja teine lüliti alla.
Minuteada maksab see sidur päris mitu raha. Kui oled huvitatud siis kunagi varsti peaks tulema mul uus laar neid 10" ventikaid. Nad on kuskil 6-7cm paksud, mahuvad täpselt vahele kah.
Edit: Siin link mu kuulutusele, millised nad välja näevad.
Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...
Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb.
minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud...
ja mis kõige naljakam... mul ple tiivikut ollagi ees, on ära võetud ja pole midagi... keema ei lähe ja vesi ka kuhugi ei kao ja igati tore, aga jah, kuidagi imelik... kui teised räägivad siin 100-st kraadist..Big Grin siis ma ei saand suvel palava ilmaga ka üle 80... aga samas jaah, ma eriti ummikutes ka pole istund, äkki seal hakkaks mõjuma... Siiski väga kummaline.
imre16 Kirjutas:minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud...
ja mis kõige naljakam... mul ple tiivikut ollagi ees, on ära võetud ja pole midagi... keema ei lähe ja vesi ka kuhugi ei kao ja igati tore, aga jah, kuidagi imelik... kui teised räägivad siin 100-st kraadist..Big Grin siis ma ei saand suvel palava ilmaga ka üle 80... aga samas jaah, ma eriti ummikutes ka pole istund, äkki seal hakkaks mõjuma... Siiski väga kummaline.

No niimodi saad vist küll kiirelt mootorist lahti.See kahjulik ju mootorile kui pole korralikult töösoe, eriti talvel, kütust võtab ka rohkem ja jõudu vähem.Aga ise usun, et sul seal midagi näidikuga viga.
Taavi Kirjutas:
imre16 Kirjutas:minu 2.0d vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe... praegu -15ga... suvel üle 80 ei läinud...
ja mis kõige naljakam... mul ple tiivikut ollagi ees, on ära võetud ja pole midagi... keema ei lähe ja vesi ka kuhugi ei kao ja igati tore, aga jah, kuidagi imelik... kui teised räägivad siin 100-st kraadist..Big Grin siis ma ei saand suvel palava ilmaga ka üle 80... aga samas jaah, ma eriti ummikutes ka pole istund, äkki seal hakkaks mõjuma... Siiski väga kummaline.

No niimodi saad vist küll kiirelt mootorist lahti.See kahjulik ju mootorile kui pole korralikult töösoe, eriti talvel, kütust võtab ka rohkem ja jõudu vähem.Aga ise usun, et sul seal midagi näidikuga viga.

Näidikuviga võib olla ka tõenäoline, aga asi pole seni keema läinud kordagi ja seni pole veel mootorist ka lahti saanud ja jahutusvedelikku juurde valanud jne. Rolleyes
Aga jah, sedand küll, et töösoe mootor parem on... Asjaga tegeldakse... Tongue 2 liitrine diisel w124 kere peal tundub üldse jõuetu olema, kuid ökoTongue Niiet jah, ei tea. Confusedilly:
Mulle on nii palju räägitud, et w124 temp peab seal 100 kandis olema just ja võib ka üle selle olla, keema ta ei tohi minna, mingi vaakum jahutussüsteem vms.Muidu võimsuse kohta nii palju, et saab ka tegelikult sellest autost kiirus välja võlutud kui väga tahta Big Grin Tavaline on see, et nagu teise käigu sisse saab, siis võib sellega vähemalt 80-ni lasta kui tahad kiirendada ja läheb päris hästi teistest mööda.Vähemalt minu mersuga nii...:cool_rsvd: Aga jah teemasse tagasi ,siis...
Taavi Kirjutas:Mulle on nii palju räägitud, et w124 temp peab seal 100 kandis olema just ja võib ka üle selle olla, keema ta ei tohi minna, mingi vaakum jahutussüsteem vms.Muidu võimsuse kohta nii palju, et saab ka tegelikult sellest autost kiirus välja võlutud kui väga tahta Big Grin Tavaline on see, et nagu teise käigu sisse saab, siis võib sellega vähemalt 80-ni lasta kui tahad kiirendada ja läheb päris hästi teistest mööda.Vähemalt minu mersuga nii...:cool_rsvd: Aga jah teemasse tagasi ,siis...


Kiirus ei võrdu kiirendus. Kiiruse kohta mul pretensioone pole, sest eesmärgiks polegi kihutada, vaid ökonoomselt kulgeda...Wink

Teema juurde tagasi... salong läheb küll normaalselt soojaks.. Niiet vb ongi viga hoopis temp. näidikus.
Oskate te öelda, et mis temperatuur on 3.2 (104.992) mootoril töötemperatuur. Praegu kui vent pidevalt ringi veab üle 80 kraadi ei lähe. Kas see on normaalne või võiks rohkem olla? Selle järgi vaja temperatuuri andur osta - iselülituv.
"vabsee üle 50-60 kraadi ei lähe"
Siis võib termostaat pidevalt veidi lahti olla..On tal ikka termostaat?
Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...
Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb.

Äkki keegi teab minu küsimusel vastust ikka, mul juba suht juhe koos ei saa enam aru mis ventikas mu autol, siis lõpuks on.Peaks nagu olema elektrikas kui hakkab ise, siis tööle kui auto hakkab üle kuumenema, aga jah sellest ei saa aru kas siis elektriventikatel ka siduriga jama, et koguaeg ka siis kaasa veab mingil kiirusel kui pole jahutamist vajaConfusedad:
Taavi Kirjutas:Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...
Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb
Sul el.magnetiline vent.Ta peabki kergelt kogu aeg kaasa käima.Arvan,et termokas peetis.
Pets Kirjutas:
Taavi Kirjutas:Mul, siis selline teema, et hakkasin siin külmemate ilmadega vaatama, et (mb 124 2.0D) üle 80 kraadi soojaks ei lähe ja võtab päris kaua aega ka kui selle soojuseni läheb.Tegin, siis eest luugi lahti ja vaatasin, et ventikas tiirleb päris korraliku kiirusega ja ju see, siis auto maha jahutab.Nii, muidu sai siin juba mingi aeg remondis käidud ja tehti vähemalt see korda, et kui mootor läheb üle 100 kraadi, siis hakkab ventikas ilusti jahutma suvel oli mul see teema, et tahtis keema minna...
Nii siit ka küsimus, kas mul on, siis tavaline elektri ventikas või mis see on, et ta ka lihtsalt siis mingil kiirusel tiirleb kui pole üle 100 kraadi läinud ja kui ta lihtsalt nagu keerleb, siis saab ka näpuga kinni pidada.Kas mul ka sellel, siis mingi sidur?Ma nagu saan aru, et ta peaks ainult siis tööle hakkama kui üle 100 läheb
Sul el.magnetiline vent.Ta peabki kergelt kogu aeg kaasa käima.Arvan,et termokas peetis.

Et, siis sellel ventikal pole seda sidurit millega paljudel jama?Muidu olen ka tähele pannud, et vahest käiks nagu liiga kiirelt kaasa koguaeg, kuigi pole jahutada vaja.