Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300ce küsimus !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teine küsimus ka siis . Mul on Mercedez Benz 300 CE 3.0 132 kw . Sõber pakub e-klassi W124 kerel 230 D mulle. Kas mulle selle suurema kerega autolt võtta üldse midagi sobib ? V on ainult tulelülitid ja muud lülitid samad ? Mõtlen siis näiteks sildasid v istmed mis iganes . Kas üldse sobib midagi ?
(25-02-2013, 01:50 PM)Kristjan19 Kirjutas: [ -> ]Teine küsimus ka siis . Mul on Mercedez Benz 300 CE 3.0 132 kw . Sõber pakub e-klassi W124 kerel 230 D mulle. Kas mulle selle suurema kerega autolt võtta üldse midagi sobib ? V on ainult tulelülitid ja muud lülitid samad ? Mõtlen siis näiteks sildasid v istmed mis iganes . Kas üldse sobib midagi ?

2.3 diisel? Välis plekidest sobivad minuteada esitiivad,esistange,ja vb kapott. seest sobivad vast armatuur kellad aind. sillad on neil erinevad vist kui sul on 3 liitrine ja teine auto on 2.3. Eks targemad räägivad kindlasti rohkem.
Esi ja tagatuled kah
230 on kere tähis, mootor võib seal mis tahes peal olla kui diisliks tehtud.
veermiku osa peaks ka kõik sama olema. välimine kest ja sisutus on erinev kupeel ja sedaanil.
Kui norida natuke siis mida üldse loodad saada sedaanilt oma kupeele. alustagem sellest äkki ?
230 näitab, et sel autol oli tehasest lahkudes kapoti all M102. Või vähemalt väideti seda ARKi büroos esmaregistreerimisel Eestisse.

Mis seal tegelikult küljes on, ei tea enma keegi öelda.

Veermik on sama, esiotsa plekid on samad, muud väga võtta vist polegi. Elekter ja vidinad võivad klappida.
Kontrolli kindlasti,et passis oleks koik korralikult vormistatud.Et auto oleks arestimata ning,et ei esineks vigu mille parast tahaksid pead vastu seina lohki taguda.
Kui koik okei, siis praeguste kytyse hindade puhul oleks diisliga lausa lust soita vorreldes selle 3 liitrise bensuka kytysekuluga.
Lihtsalt minu arvamus, aga Mercedese bensukad on justkui roovlideks loodud .