Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 el. kardina probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, kas keegi oskab öelda mis el. kardinaga ette peaks võtma kui häält teeb, kuid alla ei liigu, mis süsteemiga see käib?
Hammasrihm katki.
Minu mäletamist mõõda oli tiguülekanne seal. Kui teeb "klõp, klõp, klõp" aga alla ei lähe, siis võib kusagil hoovastiku vahel ka midagi olla. Kas üldse ei liigu?
(21-02-2013, 01:28 AM)deivitson Kirjutas: [ -> ]...
mis süsteemiga see käib?

Sama ajastu 126l on seal painduvast plastist hammaslatt. Seda keritakse sisse ja välja. Välja kerides tõuseb kardin ette, sisse kerides tirib kardinatrumli vedru kardina alla tagasi.

Kuigi teoorias on hammaslatti võimalik ülakinnitusest nii sisse sööta kui välja imeda, purunenud vöö tükke ilam lahkamata kätte ei saa.
ei liigu üldse ja alla vajutades teeb klõppi, üles vajutades teeb ka mingit häält
(22-02-2013, 02:28 AM)deivitson Kirjutas: [ -> ]ei liigu üldse ja alla vajutades teeb klõppi, üles vajutades teeb ka mingit häält

Hammaslatt puruks või hambad maas.
Kas käsitsi saab kardina üles tõmmata?
Minu mälu järgi neljal hammaslatti pole. On sisuliselt sama susa nagu kojamehe ajamil. Klok-i teeb kaitsrmehhanism, mis hakkab üle käima kui kardina liikumine on alla liikudes takistatud. Vota lahti ja voimalik et leiad mone hoovastiku vahele jäänud eseme.
(22-02-2013, 11:32 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Minu mälu järgi neljal hammaslatti pole. On sisuliselt sama susa nagu kojamehe ajamil.
...

Aga mis muudab mootori pöörlemise kardinat tõstvaks jõuks? Miskine liigendite süsteem? Kui nii, siis on minu jutt eksitavEusa_shifty.

126 puhul on mootori võllil tiguajam (samasugune, nagu kojamehel), mis omakorda kerib hammaslatiga hambuvat vahehammasratast.
Sisuliselt ongi kojamehe pohimote, kojameeski liigub üles alla. Ei leia ka head pilti jaenda oma veel ei lammuta. Täpsustan, räägin kupee nelja kardinast.
kardin on üleval ja alla ei liigu, kätega aitan kuid ikka alla ei lähe