Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 2,7 cdi automaatkasti õli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui ei vahetatud kastis kõik õli ja pandi punast atf-i õli, mis segunes selle vana musta õliga. Kas peale seda võib õli kastis võib tahmaseks muutuda?
(17-02-2013, 07:46 PM)estpack Kirjutas: [ -> ]Kui ei vahetatud kastis kõik õli ja pandi punast atf-i õli, mis segunes selle vana musta õliga. Kas peale seda võib õli kastis võib tahmaseks muutuda?

ilmselt küll.

Kui õli juba must ja kole siis on lugu enamasti halb. Kast tuleks läbi pesta uue õliga ja kasutada kindlasti mercedese poolt pakutavale viimasele spetsifikatsioonile vastavat õli. 722.6 kastile on minuteada vähemalt kolom põlvkonda erinevat õli olemas. Mida uuem seda vedelam.
viimane standart peaks olema: 236.14
vanemad 236.12 ja 236.10
ja siin sobilikest õlidest nimekiri: http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.14_en.html
(17-02-2013, 08:06 PM)thalenfrei Kirjutas: [ -> ]
(17-02-2013, 07:46 PM)estpack Kirjutas: [ -> ]Kui ei vahetatud kastis kõik õli ja pandi punast atf-i õli, mis segunes selle vana musta õliga. Kas peale seda võib õli kastis võib tahmaseks muutuda?

ilmselt küll.

Kui õli juba must ja kole siis on lugu enamasti halb. Kast tuleks läbi pesta uue õliga ja kasutada kindlasti mercedese poolt pakutavale viimasele spetsifikatsioonile vastavat õli. 722.6 kastile on minuteada vähemalt kolom põlvkonda erinevat õli olemas. Mida uuem seda vedelam.
Viskoosus on neil tõesti veidi erinev, kuid peamie on friktsioonaarvu säilitamine pikaajalise temperatuuriga.

Punane ATF ei ole eriti õige definitsioon MB kastidele. Samuti ei saa aru küsimusest "tahmaseks muutuda"? Kasti maht on 9l ja isegi sellise õlikogusega ei saa kasti puhtaks. Pigem 13 liitrit või isegi rohkem, sõltuvalt kasti mustusest (läbisõidust ja kasutajast).