Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Velje polt pooleks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siis tehtud siuke pull asi, et rattaid vahetades sai veljel polt pooleks keeratud. Pooleks läks siis peale koonust, ehk poldi pea tuli otsast. Nüüd velg all kinni, peab puurima maha... Oskab keegi soovitada kuhu minna kus lõõgile saaksin kiiremas korras ja see töö ära tehtaks!
Kuskandis abi vaja on? Karksi-Nuias, Tallinnas, Häädemeestel? Vahest täpsustad?

Suvaline treial võiks selle ära teha.
Kui ruumi on ehk kannatab mingi suurema mutri otsa keevitada.
Miks velg ära ei tule, kui poldi pea maas?
jansa Kirjutas:Miks velg ära ei tule, kui poldi pea maas?
Sest need poldid on siuksed ägedad, et keerme osa, siis kinni hoidev koonus, siis peenem osa ja siis poldi pea. Murdus ära sealt koonuse ja pea vahelisest osast. Tallinnas asub. Keevitamine on rõvedus selle velje puhul, seda ei tee.
Kas oled juba abi saanud? Muidu variant, et leotad pikalt roostes poldi avajaga. Seejärel puurid poldi läbimõõdust ca 2/3 väiksema augu sisse (co-puuri ja lõikeõliga) ning siis lööd sinna kinni murdunud poldi väljakeeraja ja proovid lahti keerata. Mul häid väljakeerajaid igas mõõdus kui vaja peaks minema...
Kui juba pea maha keerati, siis väljakeeraja sellega hakkama ei saa.
Ainuke asi ikkagi puurida aga järjest suuremate puuridega kuni koonuse lahti (katki) saab.
lolliks läinud, lapsed?

mis te arvate kuidas vargapolte eemaldatakse? ikka keevitatakse otsa. isegi minu monoblockidega on seda tehtud. peterburi maanteel. vist vianor? ei mäleta. 350eek punktkeevitusega pannakse ots külge ja keeratakse maha. veljele ei jää märkigi.

edit: ja orig monoblock aero II poldiaugud ON SÜGAVAD.
Andres Kirjutas:lolliks läinud, lapsed?

mis te arvate kuidas vargapolte eemaldatakse? ikka keevitatakse otsa. isegi minu monoblockidega on seda tehtud. peterburi maanteel. vist vianor? ei mäleta. 350eek punktkeevitusega pannakse ots külge ja keeratakse maha. veljele ei jää märkigi.

edit: ja orig monoblock aero II poldiaugud ON SÜGAVAD.
Mul on ikka vägagi sügaval see ots, kuna koonus asub ikka üsna sügaval sellel valuveljel. Ma hästi ei usu et sinna elektroodki vahele mahub kus see koonuse ots velje seest paistab.
Võin üsna mitu miinust tuua keevitamise kahjuks minu olukorra puhul, aga ei viitsi kribada. Nagu ütlesin on vaja puurida, mida vist hr andres ei lugenud väga, vaid püüab mind hoopis keevitama meelitada Big Grin
Vata punktkeevitus toimetab nati teistmoodi kui tavalised keevitused.Iseasi kas punktkeevitus piisava tugevusega tuleb.
Uuri !
Andres Kirjutas:lolliks läinud, lapsed?
Ära isatse midagi, ise siin teemas üks nooremapoolsem :cool_rsvd:
Heinar Kirjutas:Vata punktkeevitus toimetab nati teistmoodi kui tavalised keevitused.Iseasi kas punktkeevitus piisava tugevusega tuleb.
Uuri !
Uurisin juba algul seda, selleks jäingi puurimise juurde, kuna mehed kes seda keevitamise asja poltidel ennem teind on, need soovitasid soojalt minu olukorras puurima hakata. Eks võtan mõni õhtu ette asja lihtsalt, kuigi hästi ei viitsiks.
Krt, aga venelastel oli omal ajal olemas spets komplekt poltide kättesaamiseks, oli kogu lugu seal komplektis : auk sisse, mingi kõvasulam täik sisse ja keeramine, oli mõeldud jsut ennekõike veljepoltide kätte saamiseks.....EI tea kas endal veel alles on aga keegi veel teab, millest ma räägin?
Kui muud puurid peale ei hakka ,siis proovi teravat kivipuuri.Ja puurides kasuta määret, kui ei ole - aitab vesi ka.