Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 kesklukk klõbiseb kinni-lahti.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

W211, 2004, E320 CDI

Juhipoolse ukse lukk hakkas siis jupsima. Kõik teised uksed lähevad ilusti kinni aga juhipoolne uks teeb sekundilise sisse-välja-sisse-välja seeria.
Milles võib viga olla ?
Olen paari kohta helistanud ja öeldi, et tuleb uus lukk panna. 150 lukk+ 50 vahetus.
Guugeldades leidsin ka selle kohta infot. Minu küsimus ongi.
Kas on kindlasti vaja uus lukk panna ? Või on mingi muu variant ka seal, mida lihtsalt korrastada või reguleerida, mis annaks ka korraliku tulemuse.

Aitäh
Kui googeldasid, leidsid ka video juhendiga, mida seal parandada. Kui suudad, tee korda.

Enamus ei vaevu selle vedrude ja hoobade rägastikuga jahmerdama ja kruvib toimiva külge.

Simple as that.
Kuskil netiavarustes on mingi repair kit ka saada - on silma jäänud aga hetkel ei leidnud.
Lukul üks vedru pidavat katki minema ja sellest ka kuulipildujaks transformeerumine toimubki.



otsisin natuke veel ja siin on midagi.
Kui vaja otsi ise edasi.
http://www.hongmei.com.tw/?170,benz-w211...repair-kit

TSI(DIY):
http://youtu.be/H0WG8AopV0o
Remontida üsna võimatu, C klassil proovisin, see paras kosmos seal sees, aga ma panin tavalise 5 eur kesklukumootori kogu kremplit juhtima ja tunne hea, toimib juba viimased 6 kuud muretult.
Ise ma ei ole küll nii pädev ja julge, et sinna kallale asuda. Kui siit foorumist kedagi ei leia siis vast peab selle 200 eurose väljamineku tegema. Iseenesest tundus algul nii lihtne viga olevat, et lootsin siit alternatiivset lahendust leida või keegi teeks ise selle töö ära.
Mul oli ML sama jama, et plõksis ules-alla, lasin nupuaugust jääsulatus õli sisse ja toimib juba aasta ja enam ei jama, uskumattu aga tõsi, proovi kaotada ei ole midagai.
Mnjaa, seal siiski tegu ühe problemaatse vedruga, kes ära väsib või sootuks katki läheb......ja lukusula paraku seda vedru uueks ei muuda.Ka ei müüda seda vedru eraldi.....vaid tuleb terve lukukomplekt muretseda.mis samuti problemaatiline,kuna olen enda ML -i juhiuksega praegu sama probleemi ees.Olen leidnud romulatest kaks lukukomplekti......mis paraku ei ole tööle hakanud, kuna selgus,et esiteks ei sobi parempoolse rooliga isendi lukukomplekt, ning samal aastal väljastatud isenditel on samuti juhtmestikus erinevusi.Nimelt, kinni tõmbab-lahti ei lase.
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-C-E-C...4ac1838e92


on ju saada, kallivõitu küll mingi paari vedru eest aga suurusjärgu võrra odavam kui uus lukk
Mnjah, paraku ta seal siiski M-klassile ei paku.....ML-il ja E-klassil lukud erinevad
w211 piisab sellest kui vahetada ära lukunupu hoova küljes olev kumm, või siis venitada see kumm, kui ta terve on, ülemisse asendisse, nii et kui muidu on kumm lõõtsakujuline siis pärast on nagu koonus, ülessepoole kahanev.
See luku võnklemine on tingitud kummitihendi jäigastumisest. Töö tegemiseks peaks uksepolstri maha võtma, ja veidi plastikkatet luku eest vabastama.
Vaata pildilt - nr.3

http://carrat-auto.eu/aphoto/ebay/W203Repairkit22.jpg
Ongi kaks varianti. Kas on vedru katki või kumm liiga tihe. Mõlemad on remonditavad üks töö lihtsalt veidi keerulisem
Kust ma leiaksin selle väikse vedru sinna sisse?
Neid juppe eraldi ei müüda, suur võimalus on kui tead mõnda kolleksionääri kes midagi ära ei viska võib hea õnnekorral juhtuda et leiad tema kraami läbisorteerides vajaliku vedru. Teinevõimalus hangid mingi analoogse luku ja sealt seest äkki leiad kui hädast aitab tavaliselt välja ebay kas de või uk oma nemad prügi ei müü ja kaup on alati korralik olnud, ostad lihtsalt terve lukukomplekti.
(05-02-2015, 01:36 PM)franck1 Kirjutas: [ -> ]Kust ma leiaksin selle väikse vedru sinna sisse?

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R...p=15&rt=nc
Ma tean, et ühel W211l tehti see plõgistamine hambaorgiga korda Big Grin
See hambaorgivärk töötab tõesti, aga mitte väga kauaks, sest puit kulub üsna kiiresti ära ja takistus muutub jälle liiga väikeseks. Aga kui viitsid aegajalt neid hambaorke vahetada (ja see on päris lihtne võrreldes uksepolstrite maha võtmise, aknatõstukite lahtilaskmise jms vajalikuga), siis täiesti kasutatav ajutine lahendus.

(09-02-2015, 01:23 PM)even Kirjutas: [ -> ]Ma tean, et ühel W211l tehti see plõgistamine hambaorgiga korda Big Grin

(11-02-2015, 10:45 PM)Tauno Mõts Kirjutas: [ -> ]See hambaorgivärk töötab tõesti, aga mitte väga kauaks, sest puit kulub üsna kiiresti ära ja takistus muutub jälle liiga väikeseks. Aga kui viitsid aegajalt neid hambaorke vahetada (ja see on päris lihtne võrreldes uksepolstrite maha võtmise, aknatõstukite lahtilaskmise jms vajalikuga), siis täiesti kasutatav ajutine lahendus.

(09-02-2015, 01:23 PM)even Kirjutas: [ -> ]Ma tean, et ühel W211l tehti see plõgistamine hambaorgiga korda Big Grin
Akna tõstukit seal küll puutuma ei pea. Ma meisterdasin ise sinna uue vedru ise valmis, kogu töö võttis rahulikult kuskil 3h aega (kiirustades saab kindlasti kiiremini) ja ei ole seal mitte midagi rasket. Väike nokitsemis töö lihtsalt.