Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 mure: Aku vahetusega lakkasid töötamast teatud asjad (korras)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõigile!

Mure tekkis mul 1997 aasta w210 kompressoriga peale aku vahetust kui lakkasid töötamas:
* esikojamehed
*tagaluugi kojamees
*signaal
*suunad (ohukad toimivad)
*kesklukk
Võib olla miskit veel aga rohkem ei tule ette... otsinguga miskit ei leidnud siis foorumist kui ainult mingil w203-l oli mure vist Sam plokis...
Proovisin ise siis restarti teha st. võtsin akult otsad mõneks ajaks maha, aga see ei aidanud. Järgmisena eemaldasin aku kogu ööks ja asendasin auto vana akuga hommikul ja kõik toimis 10 kilomeetrit Sad ja nüüd ei toimi jälle midagi...
Kas kellelgi on olnud samasugust jama või oskab aidata kust jama otsida?
Helistasin täna ka Imrele, kes kuulis muidugi sellisest veast esmakordselt ja soovitas vaadata eest kaitsmeploki juurest releesid, et äkki vett saanud või midagi aga seal kõik täitsa kuiv....

Ei oskagi enam ise midagi arvata...
Ehk on siin targemaid?
(12-02-2013, 03:20 PM)MIQ Kirjutas: [ -> ]Tere kõigile!

Mure tekkis mul 1997 aasta w210 kompressoriga peale aku vahetust kui lakkasid töötamas:
* esikojamehed
*tagaluugi kojamees
*signaal
*suunad (ohukad toimivad)
*kesklukk
Võib olla miskit veel aga rohkem ei tule ette... otsinguga miskit ei leidnud siis foorumist kui ainult mingil w203-l oli mure vist Sam plokis...
Proovisin ise siis restarti teha st. võtsin akult otsad mõneks ajaks maha, aga see ei aidanud. Järgmisena eemaldasin aku kogu ööks ja asendasin auto vana akuga hommikul ja kõik toimis 10 kilomeetrit Sad ja nüüd ei toimi jälle midagi...
Kas kellelgi on olnud samasugust jama või oskab aidata kust jama otsida?
Helistasin täna ka Imrele, kes kuulis muidugi sellisest veast esmakordselt ja soovitas vaadata eest kaitsmeploki juurest releesid, et äkki vett saanud või midagi aga seal kõik täitsa kuiv....

Ei oskagi enam ise midagi arvata...
Ehk on siin targemaid?

Minu kogemus näitab et anomaaliad kaovad aja möödudes. Kui võimalik sõida nädal aega ja vaata kas asjad hakkavad paika loksuma. Ma enne kaevandama ei hakkaks.
See on ju pre-CAN auto... Siin ei tohiks ise midgai paraneda ja isegi hooletu akuklemmidega ümberkäimine ei tohiks olulisi ekstsesse põhjustada...

Palju on laadimispinge? Kas aku ja pardapinge on samad (ehk kas vool akust autosse ikka jõuab).

Aknad ja ESP võivad vajada õpetamist peale voolukatkestust, kuid säärane mittetöötavate seadmete loetelu on naljakas.
Ilmselt on testriga võimalik lugeda hulganisti veakoode ja need ära kustutada. Taganjärgi tarkus, aga ehk on mõnele tulevikus abiks. Uuematel autodel ei ole aku vahetus nagu mossel, et vana aku maha ja uus peale. Soovitav on voolu toiteahelat auto jaoks aku vahetamise ajaks MITTE katkestada. Teenindused kasutavad selleks mõnda kallimat ja intelligentsemat akulaadijat, kodustes tingimustes saab hakkama ehk toite võtmisega mõnelt teiselt akult.
Olen vahetanud 210 akut, mingeid anomaaliad peale esp mis ise tööle hakkas uuesti ja aknad tahtsid õpetamist saada uuesti, kõik muu töötas.
Olen näinud akuvahetamisel kasutatakse pisikest krokodega valvekeskuse akut.
Tere taas,
Sai nüüd õhtupoole arvuti taha pandud ja ei näidanud ühtki viga ...? Täiesti kummaline puhastasin veel massi klemme mis kere küljes aga miski ei aita.
Täiesti kummaline asi. Lisaks ei tööta ka kesklukk.....
Tere,

Kas uus aku, mis autole peale sai, on piisavalt võimas?

Asi selles, et nende autode elektroonika läheb pahatihti lolliks, kui aku ei taga käivitamise ajal ühtlast voolutugevust (aku on auto jaoks liiga jõuetu). Ehk siis kõik on peale akujuhtme eemaldamist korras esimese käivitamiseni (või teise või kolmandani, sõltub õnnest).

Samas muidugi nii hullu varianti, kus kõik töötamast lakkab, ei ole ise kohanud. Tavaliselt pigem lähevad lolliks asjad, mis muidu vajavad sünkroniseerimist (aknad, katuseluuk vms, kuid juhtub ka seda, et kesklukk kaob ära).

Edu anomaalia otsimisel!

Tauno
Kaitsmeid oled ikka kontrollinud?

Tauno mainitud madala pinge ja nõrga aku "trikke" olen mina ka kogenud.

Kas tester esimese SAM'ga ikka ühendust sai?
Kas võtmed olid eest ära ja süüde väljas?Aku vahetusega pidi lolliks minema,kui võtmed on ees.
aku oli sama võimsusega mille õhtul lahti ühendasin, aga hommikul panin vana aku tagasi ja kõik toimis... kuskil 10 km-i

Kaitsmeid kontrollisin esimese asjana need kõik korras...
Seda ma ei teagi kas sai sam-iga ühendust, hommikul Kella 9-ks sain aja kuskile mustjõe tänavale tallinnas pidi keegi targem mees olema.. ehk veab!

Süüde oli kindlalt aku vahetamisel väljas, aga kas võti oli ees seda ma ei mäleta.

Tänud siiamaani vastanutele, kui peaks lahenduse leidma siis annan teada.
Nuta või naera aga peale 5 tunnist otsimis arvutiga leiti viga kõrvalistujate jalgade juurest, kust juhtmed ette joosevad ühest pistikust kuhu oli vett sattunud ja pistik elama hakanud....
nüüd kõik toimib Eusa_whistle
Aga tänud kaasaelajatele.
(13-02-2013, 06:56 PM)MIQ Kirjutas: [ -> ]Nuta või naera aga peale 5 tunnist otsimis arvutiga leiti viga kõrvalistujate jalgade juurest, kust juhtmed ette joosevad ühest pistikust kuhu oli vett sattunud ja pistik elama hakanud....
nüüd kõik toimib Eusa_whistle
Aga tänud kaasaelajatele.


Mul ka miski jant selline.Kus see pistik asub täpselt?