10-02-2013, 01:52 PM
10-02-2013, 02:00 PM
oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mm
10-02-2013, 04:00 PM
(10-02-2013, 02:00 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mm
velje laius ongi 8 ja tanud vastuse eest ja ega ei oska oelda kust voiks selliseid flantse saada 18mm ja mis voiks hinnad olla
11-02-2013, 02:56 AM
(10-02-2013, 04:00 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ](10-02-2013, 02:00 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]oleneb velje laiusest, aga 7.5" ja 8" puhul peaks olema ET 37, ehk sul vaja flantsi 55-37=18mm
velje laius ongi 8 ja tanud vastuse eest ja ega ei oska oelda kust voiks selliseid flantse saada 18mm ja mis voiks hinnad olla
15mm keskitavad flantsid. EU sertifikaat, garantii, jne... saab minult.
90 raha paar.
Edud.
Janek.
11-02-2013, 10:36 AM
(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ]küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan
See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.
Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).
Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.
ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.
11-02-2013, 01:16 PM
(11-02-2013, 10:36 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]proovi täna lihtsalt niiisama alla kruvida ja vaatab mis saab(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ]küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan
See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.
Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).
Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.
ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.
11-02-2013, 03:00 PM
(11-02-2013, 10:36 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu(10-02-2013, 01:52 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ]küsimus siis selline ,et kuidas ära mahutada sellised veljed 17tolli et neil 55 autoks mb w210 97a sedaan
See ei ole raketiteadus. Kas lähed kindla peale, lootes siinpostitanute info paikapidausele Sinu velje ja auto juures või teed mõned mõõtmised.
Reaalselt on tehasemõõdu puhul nii sees kui väljas 10+ mm ruumi (reeglina oluliselt rohkem, kuid on erandeid).
Seega võib kuhugi kinni hakkamata alla panna oluliselt erinevaid rattaid. Kõige lollikindlam on võtta üks kompleklteeritud ratas (rehv+velg) ja alla sobitada. Kui arvutuslik flantsipaksus on 18 mm, siis hea õnne, sobiva profiiliga rehvi (ja vuffelvelje ebatäpsuse) korral võib niisamagi alla minna. Aga võib ka mitte minna.
ET näitab velje istepinna nihet rehvi püsttasapinnast. Siit leiad hulga maakeelset lugemist teema kohta. ET on seal tähistatud kui C ehk sissenihutus.
11-02-2013, 03:19 PM
(11-02-2013, 03:00 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ]sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu
Kas ainult veljed või ikka koos plaanitava rehviga?
11-02-2013, 04:36 PM
(11-02-2013, 03:19 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](11-02-2013, 03:00 PM)marek1983 Kirjutas: [ -> ]sai nüüd veljed lihtsalt alla kruvitud ja ullaulla laksid ilusti ja ei kai ka kuskilt vastu
Kas ainult veljed või ikka koos plaanitava rehviga?
huvitav on see ,et koos 225.45 laks igatahes alla kyll taha ,ette pole veel proovinud aga vb isegi siis laheb 215 ette ka ara