Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 käigud ei liigu D asendist allapoole
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pärast mõnekuulist seismist ei liigu käigukang D asendist allapoole, P ja D vahel liigub normaalselt aga D asendist vasakule ja alla oleks nagu sein ees. R ja D toimivad normaalselt ja mingeid veateateid ette ei löö, oskab keegi kommenteerida milles viga võib olla? Autoks 97a 300td.
(08-02-2013, 10:53 PM)erx000 Kirjutas: [ -> ]Pärast mõnekuulist seismist ei liigu käigukang D asendist allapoole, P ja D vahel liigub normaalselt aga D asendist vasakule ja alla oleks nagu sein ees. R ja D toimivad normaalselt ja mingeid veateateid ette ei löö, oskab keegi kommenteerida milles viga võib olla? Autoks 97a 300td.

Ilmselt on käiguhoovad vms kinni kiilunud...meie endisel mb-l (e290 td''97) oli olnud eelmise omaniku käes(enne meid) sama asi-ja siis ta jauras seal nendega...loeti veel meilegi sõnad peale, et D asendist allpool olevaid käikusid, on ka mõtekas liigutada....

kasutaja m20b20 käest võid uurida....

Ma lugesin siin foorumis läbi kõik teemad, mis ma sain otsinguga kätte märksõnu w210 ja e290td kasutades. Ning nendest valikutest oli kellegil sama probleem ja ka lahendus. Sellesmõttes, et kui aega on siis saad otsida.
(09-02-2013, 03:49 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Ma lugesin siin foorumis läbi kõik teemad, mis ma sain otsinguga kätte märksõnu w210 ja e290td kasutades. Ning nendest valikutest oli kellegil sama probleem ja ka lahendus. Sellesmõttes, et kui aega on siis saad otsida.

Tundub, et tegu võib-olla sarnase probleemiga...viimane pilt 2.leheküljel....
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=10972&page=2

Viga oligi täpselt sama nagu m20b20 kirjeldas, käigukangi võllile oli üks liikuv hoob kinni roostetanud, kusjuures nii kapitaalselt et hakkas liikuma ainult haamriga koputades. Käigukangikorpus tuleb pulkadeks lammutada, edasi juba piltidelt näha. See osa mis kinni roostetab, avaneb põhja alla ja saab niiskust, nii et tõenäoliselt ei ole ma viimane kellel selline probleem tekkis. Hetkel liigub kang ideaalselt.

[Pilt: IMG_4529_zpse458d1bf.jpg]

[Pilt: IMG_4528_zps74e30fc7.jpg]

[Pilt: IMG_4525_zps2a3bb033.jpg]

[Pilt: IMG_4527_zpse3adff50.jpg]

[Pilt: IMG_4530_zps08ecef29.jpg]
Soovitan sul ka selectorüliti üle käia kontakti puhastus/määrdeainega. Endal oli kunagi sellega w210-l probleeme.