Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB c124, 300 CE, 1996. martk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere,

sai eelmise aasta lõpupoole soetatud endale kupee Mercedes. Auto aastast 1996, kas mitte viimane aasta sellel mudelil liinil? Parandage, kui eksin.

Mootoriks 3 liitrine, 24 klapiline ja 162 kw mootor. Käigukast 5käiguline automaat.
Lisad on 4 elektri akent, elektri katuse luuk, elektri toolid( ainult soojendus puudub), kliima, elektri tagakardin.

Autot käisin ostma Narvast. Taas meeldiv kogemus vene rahvusest inimesega. Enne ostu vahetas õli ja filtri, tuttuus radikas paigaldati. Auto oli aetud müügi ajaks kanalile ja vigadest räägiti ning soovitusi anti, mis vajab vahetust.

Masin seisab talvekorteris ja ootab kevadet. Novembris sõitsin ja enne suurte soolade puistamist ajasin garaazi. Nädalavahetustel käin teist ikka silitamas ja pisut putitamas. Just sai uus jagaja kaan pandud, õhufilter vahetatud. Küünla juhtmed tahaksid vist ka vahetust.
Kasti õli vajab vahetamist, kardaani vahepukk samuti.

Vahepeal pilte ka.

[Pilt: IMAG0220.jpg]

[Pilt: IMAG0329.jpg]

[Pilt: IMAG0334.jpg]

[Pilt: IMAG0320.jpg]

[Pilt: IMAG0321.jpg]

Ükspäev treisin flantsid, kuna tagumised rattad tundusid liiga koopas istuvat. Hetkel on mõlemad 19 mm. Eks kevadel sõites peab hakkama timmima, kui palju vaja maha treida.

[Pilt: IMAG0338.jpg]

[Pilt: IMAG0339.jpg]


Kena kube, 5ne-kast on hea asi, kui ta korralikult toimib.
(05-02-2013, 10:08 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Kena kube, 5ne-kast on hea asi, kui ta korralikult toimib.

Tundub, et toimib. See veel tiptronic, kus maanteel saab lihtsa näputõmbega käigu 5-ndalt 4-ndale lülitada.
Kas ta nüüd just tiptronic sellepärast on... Eusa_angel
Ilus CE! mäletan kui ta müügis oli! Kupeesi tuleb foorumisse juurde Smile Edu autoga!
Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk
Esmane registreerimine võib olla 1996 aasta, 96 aastal tehasest ta väljunud pole, ilmselt ka facelift kapott järelpaigaldatud.

Auto ise kena, eriti mõnus on beež sisu Thumbsup
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Kitsam suverehv tuleb suveks peale. Hetkel 225/45/17 ja velg 7". Loomulikult oleks laiem velg edevam, aga nende soetamine ei ole prioriteediks. Üritan olemasolevatega anda paremat väljanägemist.

Enne kevadet tuleb vedada veel uus klaasipesu voolik. Vanaoli nii lapitud ja osadest kohtadest nii kitsas ja ühenduskohtadel olevad metalltorud nõnda oksüdeerunud, et aknale piserdus vaid móni piisk.

Lisaks vaataks üle ka tagaakna elektrilise kardina, mille mootor töötab, aga varras katki. Ehk saab midagi sinna meisterdada.
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.
Kitsam selleks, et seda flantsi kitsamaks treima ei peaks hakkama aga noh, 7" peal väga strech'i ei tee ka.

Vin dekooderi kaudu saad omal täpse tootmis aasta teada, mul link peas ei ole aga otsinguga peaksid leidma selle foorumist.
Tiptronic Icon_razz

Muidu tundub kena kube olema, hoia teda.
(05-02-2013, 08:28 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.

Flants toob velge tõepoolest tiivaservale ligemale, kitsam rehv seest kaitseb registrimassi täitumise korral rehvi tiiva vastu käimist, ehk on ka autoomanikul soov autot pisut madalamaks lasta...Ja viimasel juhul on pildil olev offset ideaalne, mis kindlasti tahab kitsamat rehvi...a noh, vb. olen ma autode tagasihoidlikust järelaiatamisest valesti aru saanudEusa_clap

(06-02-2013, 12:21 AM)Renkju Kirjutas: [ -> ]
(05-02-2013, 08:28 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.

Flants toob velge tõepoolest tiivaservale ligemale, kitsam rehv seest kaitseb registrimassi täitumise korral rehvi tiiva vastu käimist, ehk on ka autoomanikul soov autot pisut madalamaks lasta...Ja viimasel juhul on pildil olev offset ideaalne, mis kindlasti tahab kitsamat rehvi...a noh, vb. olen ma autode tagasihoidlikust järelaiatamisest valesti aru saanudEusa_clap

Jah sul on 6igus. Ma ei saanud aru et flantsi treimise all m6tlesid selle kitsamaks treimist.
Viimase pildi järgi on juba niigi kitsas rehv, sellest kitsam jätaks juba velje kaitseta ja ballooni välimuse mida sierramehed saavutasid kui plekkvelje laiemaks keevitasid.
Mõnus auto. Vin kood ütleb jah vanuse kohta nii mõndagi. 1993 ja üles mudelitel on 162kW ja 3.2 mootor üldiselt. 3.0`i vahetas välja 3.2.

Mul on 300-24TE, passis kirjas 1994(arvele võetud), reaalselt toodetud 1991.


Edu autoga!
Tänud heade soovide eest.

Jah, peab vindekooderi üles otsima.

Autot plaan madalamaks lasta küll. Just tagantpoolt, kuhu on vedrude vahele kummipuksid lükatud. Esiots on enam-vähem.

Hetkel on nii, et kuna velg on 7" ja rehv 225 lai, on rehv laiem kui velg ja tundub liiga väljas. 205 laiuse rehviga läheb paremaks. 195 juba nii lihtne saada pole.

Flantsi treisin arvestusega, et keskava saab ümber treida, kuna teine auto on Audi ja poldivalemid samad.
Sile auto.Thumbsup

Sa ikka tead, et suvalised flantsid on põhjusega teeliikluses keelatud? Mis materjalist tegid? Mitu niiti flantsil hoidma jäi? Alla 6 on lubamatu - auto kaalub ikkagi poolteist tonni+.

8 mm on muu hulgas piduriketta paksus...Icon_rolleyes

Ilu on vaataja silmades, kuid praegused seibid ajavad velje liiga välja. Sa võid ju tõmmata seitsmetollisele veljele ka 185 rehvi, kuid väärakas vaade jääb ikka. 225 on üsna ülemine piir, 205 alumine sellele veljele. 195 jätab servad paljaks ja nõuab hoolikat juhti.

Mis Sinu praeguste velgede ET on? 49?

Mis mõttes kummipuksid vedrude vahele lükatud? Vedrulaiendajad? Alusta õhematest vedrupatjadest - mõni mm vedrul realiseerub mitmekordselt auto kõrguses.
Offtopic vahepeale, aga millise vin decoderiga te auto valmistamisaja kätte saate?

Nendega, mis netist vabalt saada on, mina enda auto valmistamisaega kätte pole saanud. Samuti ei ole suutnud ükski varuosapood mulle tema valmistamisaega öelda.
Tean muidugi selliste seibide mittelegaalsusest.

Seda 6 keeru normi on väga hea teada saada.

Kiire arvutus annab hetkel ca. 12 keerdu. Plaanitud 15 mm flantsi puhul 10 keerdu. Ses mõttes peaks hoidma küll.
(06-02-2013, 11:32 AM)Eero_S Kirjutas: [ -> ]Offtopic vahepeale, aga millise vin decoderiga te auto valmistamisaja kätte saate?

Mul see vene dekooder annab sellise rea - " Approx. year 1988"
Autol passis 89. Eks see approx nüüd 100% täpne pole aga aimu annab, vast rohkem kui number passis.
(06-02-2013, 12:23 PM)martk Kirjutas: [ -> ]Tean muidugi selliste seibide mittelegaalsusest.

Seda 6 keeru normi on väga hea teada saada.

Kiire arvutus annab hetkel ca. 12 keerdu. Plaanitud 15 mm flantsi puhul 10 keerdu. Ses mõttes peaks hoidma küll.

Ega see mingi norm olegi.Eusa_think Lihtsalt 6 niiti M12 keeret kestab umbes ühe staatilise tonni. Kui flantsi materjal ikka on poldiga võrdne või parem.Paranoid Milles ma kahtlen...

Kas praeguste velgede ET on 49?
Lehti: 1 2 3