Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ML alates 06 a. paketid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,oleks huvitatud ML-i alates 2006 a. pakettidest ja nende(pakettide) sisust,näiteks sportpakett,off-road pakett mõni kirjutab veel ,sport-offroad ja airmatic pealekauba.Olen aru saand ,et nad kõik on airmatic-ud peale tavalise millel siis ei ole õhkpatju või ikkagi on...?Eusa_think
Kui inimene soovib osta 2006 aasta ML i, siis peaks tal ikka selline töökoht olema, kus piisavalt palka saab, kuid kahtlen, kas Eestis pakutakse selliseid töökohti inimestele, kes ei oska elementaarsetki õigekirja.
Tere, kõigepealt, töötasu ja haridus jäi märkimata,vabandust.Ega ma siia eesti keele eksamile ei tulnud,ikka võib näpukaid sisse tulla.Need paketi nimed on võetud auto 24 -st.Äkki astusid ka mõnele klubi liikmele varbale.Tulin abi saama aga kõigepealt ikka vaja mööda nina anda.(tüüpiline eestlane) Klubi juhatuse liige võiks ise ka tunda foorumi reegleid ja õigekirja .Olen solvunud.Vabandust kui midagi ei meeldinud.
(31-01-2013, 11:05 AM)rom40 Kirjutas: [ -> ]Tere, kõigepealt, töötasu ja haridus jäi märkimata,vabandust.Ega ma siia eesti keele eksamile ei tulnud,ikka võib näpukaid sisse tulla.Need paketi nimed on võetud auto 24 -st.Äkki astusid ka mõnele klubi liikmele varbale.Tulin abi saama aga kõigepealt ikka vaja mööda nina anda.(tüüpiline eestlane) Klubi juhatuse liige võiks ise ka tunda foorumi reegleid ja õigekirja .Olen solvunud.Vabandust kui midagi ei meeldinud.


Klubi juhatuse liikmena tahan hea seista selle eest, et Mercedes-Benz Eesti klubi ja selle foorum oleks korras, puhas ning soliidne. Kui kasutaja ei oska peale koma ja punkti tühikut panna, siis jääb mulje, nagu foorumi kasutajaskond oleks otse lasteaiast välja astunud.
Äkki nüüd siis teemast ka. Kuid vaevalt, et keegi julgeb siia kirjutada enam.Eusa_liar
Eestisse müüdud ML-idel on kõikidel vaikimisi Airmaticu tellimuskood nn peal, seoses meie teedega.
Need mis ilma esinevad, on mujal müüdud ja siia taritud.
Ka mul liiguvad mõtted ML i peale ja samamoodi mõtlen, mida valida. Iseenesest see off road pakett ja nivoovedrustus oleks ideaalne, aga kuidas kestab? Kui saaks väikse läbisõiduga isendi, siis minu kaks - kolm aastat ehk poleks probleemi.

Off road pakett annab võimaluse taga ja keskdifrit lukustada, samas räägivad, et ilma selletagi on ML piisavalt võimekas.

Aga eks uuel aastal sõidan saksa otsima ja eks siis juba kohapeal mõtleb, millise kasuks otsustab.
(31-01-2013, 12:41 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Eestisse müüdud ML-idel on kõikidel vaikimisi Airmaticu tellimuskood nn peal, seoses meie teedega.
Need mis ilma esinevad, on mujal müüdud ja siia taritud.

Kui kindel Sa selles väites oled?

ML peaks olema ju piisavalt uus, et kellegi võiks olla mõni Silberauto reklaammaterjal kusagil.
Esinduse väide.
Off-road pakett teeb ta välimuselt oluliselt söödavamaks. Ma ei usu, et keegi neile differentsiaalilukkudele rakendust leiab linnasõidul ja metsa jahile ei raatsi Sa sellega nagunii minna.
Mina pigem ajaks taga AMG paketti, ja kas 320 või 420 CDI Smile
Aga juhitavuselt IMO liiga "kerglane" auto, kuidagi vale noh, mõlgutasin ka mõtteid tema suunal mingi aeg.
Uus on peal, laske hindadel laagerduda natuke.

Ja ei ole see Airmaticu remont nii kallis midagi, ML polnud amordid ka müstiliste hindadega. Ei tasu loota, et "need siinsed kirikuõpetajate omatud ideaalsed" autod tähelepanu ei vaja,kasutatud asja ostmisel on omad rõõmud ju.
Ja remonti tuleks suhtuda selle arusaamaga, et võrreldes auto soetamismaksumusega uuena, on remondikulu väga mõistlik. Sama ostuhinna/remondi vaheline suhe ei saa kehtida kasutatud asja soetamise puhul.
(31-01-2013, 01:57 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Esinduse väide.
Off-road pakett teeb ta välimuselt oluliselt söödavamaks. Ma ei usu, et keegi neile differentsiaalilukkudele rakendust leiab linnasõidul ja metsa jahile ei raatsi Sa sellega nagunii minna.
Mina pigem ajaks taga AMG paketti, ja kas 320 või 420 CDI Smile
Aga juhitavuselt IMO liiga "kerglane" auto, kuidagi vale noh, mõlgutasin ka mõtteid tema suunal mingi aeg.
Uus on peal, laske hindadel laagerduda natuke.

Ja ei ole see Airmaticu remont nii kallis midagi, ML polnud amordid ka müstiliste hindadega. Ei tasu loota, et "need siinsed kirikuõpetajate omatud ideaalsed" autod tähelepanu ei vaja,kasutatud asja ostmisel on omad rõõmud ju.
Ja remonti tuleks suhtuda selle arusaamaga, et võrreldes auto soetamismaksumusega uuena, on remondikulu väga mõistlik. Sama ostuhinna/remondi vaheline suhe ei saa kehtida kasutatud asja soetamise puhul.

Mida pead silmas "kerglase" all? Ma olen 2005 ML-ga sõitnud mitukümmend tuhat km läbi aastatega ja juhitavus (ja võimsus - 320 CDI) on hämmastav maasturi kohta.
Kui selle põlvkonna ML-i osta, siis esimestest mudelitest tasuks eemale hoida, neil esinevad "titevead", mille remontimine ei ole üldse nii väga odav.
Amortide kohta nii palju, et B-varuosa ostes sinna alla peab väga hoolikalt valima - muidu käid iga paari tuhande tagant vahetamas (oma nahal kogetud)
Maastikul on auto ka ilma offroad paketita täiesti võimekas. Kinni olen suutnud sellega sellegipoolest jääda - talvel ja põhja peale.
Kõige uuema ML kohta ütlen, et selle välimus on ära rikutud (IMHO), sisemus suurepärane nagu ikka. Liiga pehme on see välimus kuidagi, eelmine mudel on vapustav minu silmis Smile