Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: aku tuhi uksed ei avane.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist kõigile,tean,et see on vana ja habemega teema kuid lahenudst ma siiamaani pole leidnud.Autoks mb c180 94 a. Juhtus siis nii,et õhtul jätsin kogemata laevalgusti sisse,hommikul loomulikult autol aku tühi.Uksed võtmega ei käi pagass samamoodi ei käi.Et oskab keegi midagi soovitada oleks vaja pagass lahti saada et aku välja võtta ja laadima panna. Ette tänades ltrubetsky2
Sellest on varem räägitud. Pannes otsingusse sõnapaari "aku tühi" saab piisavalt lugemist , et üks asjaga tegelikult ka toime saav inime autole voolu sisse saab.

Kui sealt abi ei saa, siis osta teenus sisse.

Vihje: nii geneka kui starteri vooluklemmil on otseühendus akuga...
Või proovi lukuõli kasutada ja ukselukk liikuma saada, kui just see süsteem sealt maha ei ole võetud.
(28-01-2013, 10:09 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Vihje: nii geneka kui starteri vooluklemmil on otseühendus akuga...

Aga ,et kapoti alla saada on vaja ennem uksed lahti saada. Kunagi kui aku pool surnud oli ,siis jätsin uksed lahti ,et hommikul saaks kapotigi lahti. Uksi ja pagassi ma võtmest lahti ei saanudki. Jaurasin soojendamise ja õliga.

(08-02-2013, 11:50 PM)Arlend Kirjutas: [ -> ]
(28-01-2013, 10:09 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Vihje: nii geneka kui starteri vooluklemmil on otseühendus akuga...

Aga ,et kapoti alla saada on vaja ennem uksed lahti saada. Kunagi kui aku pool surnud oli ,siis jätsin uksed lahti ,et hommikul saaks kapotigi lahti. Uksi ja pagassi ma võtmest lahti ei saanudki. Jaurasin soojendamise ja õliga.

Jama värk siis, kui ei saa ilma avamata voolu anda.Eusa_shifty

Õnneks mõtlevad mõned hädalised ka loovalt ja pääsevad klemmini ka altkaudu...Unibrow
Oleneb vist mootorist ja autost ka natukene. 180'l ehk on niipalju ruumi seal ,aga C240'l oleks olnud kergem vist läbi sumbuti klemmideni jõuda kui mootori alt.

Teoreetiliselt oleks vast kõige lihtsam kuidagi võti toimima saada. Või siis piisavalt ust painutada ,et kapoti lülitit tõmmata konksuga.
Jah, altpoolt saab aku täis laadida küll - KUID EGA SEE VEEL SINU UKSI EI AVA! Vaja ikkagi korra klemmid akult maha ka võtta ja uuesti tagasi panna - siis saad puldist avada. Vaevalt keegi hakkab kapoti alt akuklemme kuskilt maalt maha "järama".
Mida tegin mina? - Ronisin auto all, panin "+" juhtme starterile ning "-" juhtme massi võtsin kerest. Jätsin auto laadima siis ja ja hiljem proovisin ning ei avanud ikka veelgi, piiksus ainult signa. Siis tegelesin kapoti avamisega eest poolt võre vahelt, et akule ligi saada. Ja nii saingi...
(Ma pole ainuke, kel selliseid asju juhtunud on...)

Smile
(11-02-2013, 05:53 PM)BlackLady Kirjutas: [ -> ]Jah, altpoolt saab aku täis laadida küll - KUID EGA SEE VEEL SINU UKSI EI AVA! Vaja ikkagi korra klemmid akult maha ka võtta ja uuesti tagasi panna - siis saad puldist avada. Vaevalt keegi hakkab kapoti alt akuklemme kuskilt maalt maha "järama".
Mida tegin mina? - Ronisin auto all, panin "+" juhtme starterile ning "-" juhtme massi võtsin kerest. Jätsin auto laadima siis ja ja hiljem proovisin ning ei avanud ikka veelgi, piiksus ainult signa. Siis tegelesin kapoti avamisega eest poolt võre vahelt, et akule ligi saada. Ja nii saingi...
(Ma pole ainuke, kel selliseid asju juhtunud on...)

Smile

Huvitav teada, et sääraseid süsteeme leidub. Kuna mulle pole veel ette sattunud, siis ei osanud seda arvestada.