Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 2,5D kütus tagasi voolanud, ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Kas oskab keegi öelda mis teha, kui 1994a w202 2,5D on ilmselt kütus tagasi voolanud öö jooksul ja enam hommikul käima ei läinud, kas autol on kusagil etteande pump või on mõni muu nõks kuidas käima saada?
(25-01-2013, 03:25 PM)Vosad Kirjutas: [ -> ]Tere

Kas oskab keegi öelda mis teha, kui 1994a w202 2,5D on ilmselt kütus tagasi voolanud öö jooksul ja enam hommikul käima ei läinud, kas autol on kusagil etteande pump või on mõni muu nõks kuidas käima saada?

Ilmselt tasuks auto remondikohta vedada.

Käsipumpa MBl ei ole ja kui ise filtri täisvalamise peale ei tule, siis on kogu edasine veaotsing üsna mõttetu, kuna korda ilma riistade, vahendite ja teadmisteta ikka ei saa.

Tallinnas Lesven, Hort, Jassi autotuba, Joes Garage...

Oled kindel, et probleemik on puuduv kütus ja mitte hõõgküünalde või immo probleem?
Immot autol ei ole ning muidu käivitus viimastel päevadel probleemideta, kuna tegemist ei ole enda autoga, siis pikemat ajalugu ei tea, omanik soovitas võimalusel parkida auto nina alla poole, aga kuna igal pool selline võimalus puudub, siis kahtlustan, et äkki siis voolas tühjaks vms?!
(25-01-2013, 03:54 PM)Vosad Kirjutas: [ -> ]...
omanik soovitas võimalusel parkida auto nina alla poole,
...

Klassikaline näide probleemide ignoreerimisest. Toitesüsteemis on leke.Eusa_doh

Kas autol on OM602? Selle saab üsna kergesti käima, kui õhk pihustitest välja lasta.
Mootor on 2,5D 83 kw ning wiki andmetel on OM605
(25-01-2013, 03:25 PM)Vosad Kirjutas: [ -> ]Tere

Kas oskab keegi öelda mis teha, kui 1994a w202 2,5D on ilmselt kütus tagasi voolanud öö jooksul ja enam hommikul käima ei läinud, kas autol on kusagil etteande pump või on mõni muu nõks kuidas käima saada?

Plunseri tihendid ehk? Vaata pumpa, kui märg pealt siis asi selge...
(25-01-2013, 08:41 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]
(25-01-2013, 03:25 PM)Vosad Kirjutas: [ -> ]Tere

Kas oskab keegi öelda mis teha, kui 1994a w202 2,5D on ilmselt kütus tagasi voolanud öö jooksul ja enam hommikul käima ei läinud, kas autol on kusagil etteande pump või on mõni muu nõks kuidas käima saada?

Plunseri tihendid ehk? Vaata pumpa, kui märg pealt siis asi selge...

Pumba pealt oli niiske küll jah, on mingi variant maja kõrval ta käima saada?
Ei ole diisliga üldse kursis...

Kui pumba pealt niiske siis on jah plunzerite rõngastihendid läbi, harilikult mitte kõik, käima saab pika käiamise peale, aku ja starteri säästmiseks oleks mõistlik nööri otsas käima vedada.

Suvel ise vahetasin kaks tükki, aega läks ca 30 minti + rõngas- 50 eurosenti / tk.

Aga kui ise pole enne seda tööd teinud , ei maksa ette võtta, vaid lasta teha asjatundjal.
(26-01-2013, 12:22 AM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Kui pumba pealt niiske siis on jah plunzerite rõngastihendid läbi, harilikult mitte kõik, käima saab pika käiamise peale, aku ja starteri säästmiseks oleks mõistlik nööri otsas käima vedada.

Suvel ise vahetasin kaks tükki, aega läks ca 30 minti + rõngas- 50 eurosenti / tk.

Aga kui ise pole enne seda tööd teinud , ei maksa ette võtta, vaid lasta teha asjatundjal.


käima vedamisega on keeruline...automaat käigukast ja käianud juba ka suht palju ja ei midagi...kas õhu välja laskmist pihustite pealt ei ole mõtet teha vms?
(26-01-2013, 12:43 AM)Vosad Kirjutas: [ -> ]...
kas õhu välja laskmist pihustite pealt ei ole mõtet teha vms?

Mina teeks nii (oma tehnikaga olen nii teinud).
1) aku ööseks laadima - voolu läheb palju vaja.
2) hangiks puhast diislikütust sadakond grammi, valaks uue filtri täis ja paigaldaks selle endise asemele.
3 laskes lahti kõigi pihustite survetorud. Palju pole vaja, üks pööre on juba piisav.
4) hangiks kellegi normaalse kuulmisega tegelase starterit andma või organiseeriks starteri lülitamise võimaluse kapoti alt. Selleks loe minu Kiirlifti teemat - seal on vihje kirjas.
5) seejärel tuleb starteriga käiama hakata. 30 sekundit korraga. Kui survetorudest kenasti pritsima hakkab, siis võib hakata neid kinni keerama. Seda võib (ja isegi peaks) tegema mootori pöörlemise ajal - lekkiva tagasilöögiklapi (TLK) korral võib õhumull sisse jääda...
6) Üks mõistlikus toonuses mootor ei tohiks üle paari starteritsükli vajada...

Kui keegi nüüd ütleb, et saab ka ilma pihustitorusid avamata, siis on tal õigus. Aga see eeldab tihedat KSPd, mittelekkivat TLK, normaalset etteandesurvet (hea surveklapp, jõus etteandepump) ja pikemat kerimist - õhku annab ju kenasti kokku suruda. Kerida tuleb siis kauem.
(26-01-2013, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-01-2013, 12:43 AM)Vosad Kirjutas: [ -> ]...
kas õhu välja laskmist pihustite pealt ei ole mõtet teha vms?

Mina teeks nii (oma tehnikaga olen nii teinud).
1) aku ööseks laadima - voolu läheb palju vaja.
2) hangiks puhast diislikütust sadakond grammi, valaks uue filtri täis ja paigaldaks selle endise asemele.
3 laskes lahti kõigi pihustite survetorud. Palju pole vaja, üks pööre on juba piisav.
4) hangiks kellegi normaalse kuulmisega tegelase starterit andma või organiseeriks starteri lülitamise võimaluse kapoti alt. Selleks loe minu Kiirlifti teemat - seal on vihje kirjas.
5) seejärel tuleb starteriga käiama hakata. 30 sekundit korraga. Kui survetorudest kenasti pritsima hakkab, siis võib hakata neid kinni keerama. Seda võib (ja isegi peaks) tegema mootori pöörlemise ajal - lekkiva tagasilöögiklapi (TLK) korral võib õhumull sisse jääda...
6) Üks mõistlikus toonuses mootor ei tohiks üle paari starteritsükli vajada...

Kui keegi nüüd ütleb, et saab ka ilma pihustitorusid avamata, siis on tal õigus. Aga see eeldab tihedat KSPd, mittelekkivat TLK, normaalset etteandesurvet (hea surveklapp, jõus etteandepump) ja pikemat kerimist - õhku annab ju kenasti kokku suruda. Kerida tuleb siis kauem.

Tänud, proovin järgi Smile
Lisan siia, et minul oli samasugusel autol paar aastat tagasi sama probleem, käima ei läinud. Viga oli hoopis üleöö ummistunud kütusefiltris. Icon_rolleyes