Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C 200 2,2CDI probleem tühikäiguga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Mure selline, et tühikäigul mootor justkui jätaks aegajalt 1 silindi töö vahele. Diagnostika ei näita mitte midagi ja kõik justkui toimib.
Lõpuks saadeti auto aju remonti !
Kas sellest võib abi olla ja kui ei siis millele peaks pilgu peale viskama veel ?
auto juba 2 nädalat seisnud remonditöökojas ja ei leita seda viga ......
tänud vastajatele

autoks MB C200 2.2CDI 85 KW 2003
kas pihustid on kontrollitud
(23-01-2013, 09:12 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]kas pihustid on kontrollitud

pihustid vahetatud ca 3000 km tagasi . hooldusraamatus ilusti kirjas Big Grin eelnev ajalugu mulle suht tundmatu, kuna alles ostsin selle Smile
loodan et ei saanud halba kauppa Sad
(23-01-2013, 09:17 PM)Kupskin Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2013, 09:12 PM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]kas pihustid on kontrollitud

pihustid vahetatud ca 3000 km tagasi . hooldusraamatus ilusti kirjas Big Grin eelnev ajalugu mulle suht tundmatu, kuna alles ostsin selle Smile
loodan et ei saanud halba kauppa Sad

Pihusti korrektsioone vaadates ei tule välja millises silindris viga on?

Sellejaoks on vaja vähemalt KTS-i, või midagi paremat
aga see aju remont ,, kas lihtsalt profülaktika?
Kas see on see probleem, et auto pöörded kõiguvad tühikäigul ja auto vibreerib seetõttu?
(23-01-2013, 09:31 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]Kas see on see probleem, et auto pöörded kõiguvad tühikäigul ja auto vibreerib seetõttu?
nii ta teeb
Mul on endal sama asi C220 CDI-l. Samuti ei ole ma rahul kiirendusega, vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.

Hakkan selle probleemiga tegelema ise märtsi alguses, kui reisilt tagasi tulen. Olen välismaistes foorumites uurinud seda probleemi. Ühel lahendas sarnase probleemi õhukulumõõtja (või sellega seoses oleva anduri/sensori) vahetus. Soovitan seda uurida järgmisena.
(23-01-2013, 10:06 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]Mul on endal sama asi C220 CDI-l. Samuti ei ole ma rahul kiirendusega, vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.

Hakkan selle probleemiga tegelema ise märtsi alguses, kui reisilt tagasi tulen. Olen välismaistes foorumites uurinud seda probleemi. Ühel lahendas sarnase probleemi õhukulumõõtja (või sellega seoses oleva anduri/sensori) vahetus. Soovitan seda uurida järgmisena.
sinu ,mure lõhnab pumbavahetusele Eusa_wallEusa_wallEusa_wall
Tere
Mul oli sama probleem, aga vahetasin rõhuandur ära.
Seltsimehed, olles mõningate CDI-dega kokku puutunud, võin öelda, et jahedate ilmadega põhjustab tühikäigu jamasid sageli lisasoojendus, mis alles kuskil mootori 70 C juures (väidetav täpsustus Saksa foorumist: mootor alates 76 C või välisõhk alates +8 C) välja lülitub ja seega kui õues miinused, ei teegi seda üldse.

Väljendub see auto mootori hooti värisemises, nagu tahaks korraks seisma jääda ja ka silmaga (nt armatuurivalgustuselt või tuledelt) nähtavas voolukõikumises, mis tegelikult eelneb murdosasekundi jooksul mootori värinale - ehk siis põhjus on voolukõikumine ja mootori ebaühtlane töö on pigem tagajärg.

Seega enne kui kõike kallist ja hirmsat kahtlustada, tasub korraks proovida lisasoojendus menüüst (C-klassil puhul siis) välja lülitada ja vaadata, kas siis ka auto sama moodi käitub.

PS! Sama on täheldatud muide ka BMW lisasoojenduste puhul ja kuna nendel autodel ei saa seda käsitsi välja lülitada, tõmbavad mõned "arenenud" automüüjad juhtme õige natuke pistikust välja, nii et palja silmaga peale vaadates ei saa arugi, et probleeme olla võiks ja alles lisasoojenduse elustamisega alustades tõde päevavalgele tuleb.
Taunoga 100% nõus. Ka enda 270 CDI-l täheldasin mootori jõnksatusi näiteks foori taga seistes. Tuhatoosi kõrvalt OFF nupule vajutus ja jama kadunud.
(23-01-2013, 10:06 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]...
vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.
...

Enne tormamist mõõda üle, mitu sekundit see "jõle kaua on". Kui turborõhku ei ole, ei ole ka võimsust (muhhahhaaa....). 2,2 ongi sihuke petlik loomake: elavaloomuga ja väikese söömaga, kuid kõik on kohe mängus. Olen ise kogenud, et asjade hapuksminnes võib lisavõimsuse puudumine sekundid vääääga pikaks venitada.Eusa_shifty
(04-02-2013, 10:38 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-01-2013, 10:06 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]...
vahepeal mõtleb jõlekaua, enne kui gaasipedaali vajutus mõjuma hakkab.
...

Enne tormamist mõõda üle, mitu sekundit see "jõle kaua on". Kui turborõhku ei ole, ei ole ka võimsust (muhhahhaaa....). 2,2 ongi sihuke petlik loomake: elavaloomuga ja väikese söömaga, kuid kõik on kohe mängus. Olen ise kogenud, et asjade hapuksminnes võib lisavõimsuse puudumine sekundid vääääga pikaks venitada.Eusa_shifty

No ma olen sõitnud ka teiste klasside CDI-dega ja omast arust tean, kaua see normaalne mõtlemisaeg olema peaks. Siiski ma huupi ei hakka pakkuma, üritan sekundid ära mõõta millalgi.
Aga - lisasoojenduse probleemiga antud auto puhul tegu ei ole. Auto on toodud Eestisse Itaaliast ja lisasoojendust tal ei ole - menüüs pole sellist asja kohanud.