Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 salongipuhuri remont
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai siin suurte külmadega villand krigisevast ventilaatorist ja otsustasin ta korda teha. Kätte saab ventilaatori kapoti alt. Peab võtma akna poolsed plastikud ära seal 3kruvi kummagil pool kojameest. Need kojamehe tihendi all peidus. ja keskel on kaks plastikust kruvi ning plastikust nööbid need tuleb ka ära võtta siis plastikud eest ja saab Kojamehe ära kruttida 10 padruniga siis lahti kruvida 4 mutrit ja kojamees lati. Algul muidugi muidugi kojamehe peal plastik kaan ära võtta jjaseal üks kuukskant kruvi lahti keerata ning kojamees silindri pealt ära võtta- seda selleks et mugavam oleks kojameest kätte saada. Üks klamamber veel keskelt ära võtta mis jäi kojameest hoidma ning ongi käes. Pistik kojamehe küljest ära võtta ning eemale panna kojamees. Ees on meil siis ventilaator mis on plastik kaane all mis on kinni kahe klambriga. Mina neid klambreid kere küljest lahti ei saanud polnud vastavat võtit seega puurisin needid välja. liigutad plastiku eemale siis puhur ise 3 kruviga kinni need välja ja 2 juhet küljest. Ventilaator käes, näpud külmad jooksin koju sooja. Esialgu pesin ventilaatori veega ja fairiga et oleks mugavam temaga toimetada.

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...5857_n.jpg


Ventilaatori taga on üks kruvi keerame lahti ja võtame ta plastik korpusest välja.

Edasi on meil vaja eraldad puhuri labad el.mootorist. Hea oleks kasutada tõmmitsaid kuid instrumendi puudumisel nagu minul panin ma mootori nööriga tooli külge rippuma ja haamriga kopsisin võlli pidi -siis pikendusega kuni sain eraldatud. Selle variandi puhul on muidugi see et võib võlli peksta kveraks või siis nihutada teda mähise suhtes aga noh rasked ajad Big Grin

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...6742_n.jpg

Koolikoti panin alla muidugi et mootor ei kukuks vastu kõvat põrandat.
Edasi on meil vaja Puksi hoidja koos puksiga eemaldada mootorist kui näete mõistate kuidas seda teha.

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...5661_n.jpg

lööme selle puksi siis välja ja näeme seda ovaalseks kulunud auguga puksi ja see meil uus tulebki muretseda

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...9376_n.jpg

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...8700_n.jpg

Mina muidugi kaugel linnast metsas elades ei hakkanud ootama esmaspäeva et minna osta see puks ja tegin ise. Selleks võib kasutada erinevaid asju kujutlusvõimet peab olema. Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest. Muidugi läks 2 tundi aega et terasest läbi puurida 8 mm auk kuid sai hakkama. lõpuks siis asendasin koonuse puksiga ja liimipüstoliga ilusti paika kõvasti kinni. Ja edasi kõik kokku panna.

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...3976_n.jpg

Selle puhul on muidugi miinuseks see et puks ja võll nüüd samatugevast materjalist põhimõtteliselt ja aastate jooksul hakab kuluma ka mootori võll seega järgmine kord remontimise asemel lähen lammarisse. A noh sinna aega on.

Edu ja kannatust kõigile kes tegema plaanib hakata.

Video ka töötavast remonditud mootorist:

http://youtu.be/Po6ezf7Kd9I
(14-01-2013, 01:59 PM)Alexitoo Kirjutas: [ -> ]...
Selle puhul on muidugi miinuseks see et puks ja võll nüüd samatugevast materjalist põhimõtteliselt ja aastate jooksul hakab kuluma ka mootori võll seega järgmine kord remontimise asemel lähen lammarisse. A noh sinna aega on.
...

Tabasid ise ära, et säärane remont on lühiajaline abi. Eks varsti saame teada, kui lühiajaline...

Plusspunktid asja ettevõtmise ja erikiitus kajastamise eest foorumis.Thumbsup
Lisasin video postituse lõppu.
Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest ???

Väga eriline valik! Eeldatavasti on nüüd puksi materjal kõvem kui mootori võll ja järelikult järmine kord tuleb juba asendada mootor ise (vähemalt rootor)
Sellistes kohtades kasutatakse grafiitpronksi, mis tagab määrimise. Ka tavaline pronks ise liialt kuiv. Eks anna teada kaua vastu pani, mina küll pigem mõnda kalendrikuud ennustaks.
Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.
(14-01-2013, 03:56 PM)taadu Kirjutas: [ -> ]Mina tegin omale uue puksi jalgratta esiratta koonusest ???

Väga eriline valik! Eeldatavasti on nüüd puksi materjal kõvem kui mootori võll ja järelikult järmine kord tuleb juba asendada mootor ise (vähemalt rootor)
Sellistes kohtades kasutatakse grafiitpronksi, mis tagab määrimise. Ka tavaline pronks ise liialt kuiv. Eks anna teada kaua vastu pani, mina küll pigem mõnda kalendrikuud ennustaks.

taadu sa tundud olevat tark inimene. Oskad sa vastata umbkaudset tööaega uuel puksil? ~umbes 5 aastat? kui selle ajaga kulub ära pehmemast materjalist puks siis kaua peaks kuluma palju tugevamast materjalist võll mis kussjuures kulub 360 kraadi pinnast aga puks kulub 180 nagu U tähe osa kulub ainult. Ma loodan küll et sinu ennustus paar kuud on mööda ja et vähemalt aasta peab vastu.
Kui aega nikerdada on siis miks mitte Thumbsup
Ma arvan et see sul kaua ei kesta. Muidugi ei ole Sul märgitud mis eesmärgil seda liimi seal kasutatud. Kui selle puksi pesas hoidmiseks siis see esimene mis järgi annab. Hetkel puks ja v6ll 6line, varsti aga tekib h66rdumine mille käigus see liim sealt ära p6leb. Pead arvestama et soojendusmootor töötab samapalju kui auto ise. See peab olema töökindel.
terv.
Väga hea, mulle meeldib et ise ka midagi tehakse ja siia postitatakse.Thumbsup
Neid "suur mure, aidake, kiire" teemasi juba niigi palju Puke
Vähe OT aga mis aasta/varustusega peaks neli olema, et kapoti alt vendile ligi ei pääse?

Muidu enda omal talitasin sama moodi, aint kojamehe võtsin terve tükina aint ära.
Kui ise ei taha/oska pukse, harju vms vahetada siis võib teha nagu ma ja lasta kuskil korda teha, tuleb ikkagi tunduvalt odavam kui töökojas.
89a. täitsatavaline 300D konditsioneeriga.
(14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.
Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a.
(14-01-2013, 07:38 PM)Ermo Kirjutas: [ -> ]
(14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.
Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a.

Millise mõõduga laagrid sobisid?
(14-01-2013, 07:52 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]
(14-01-2013, 07:38 PM)Ermo Kirjutas: [ -> ]
(14-01-2013, 04:30 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kuuldavasti on sinna ka laagreid aretatud. Ja vedas sul kui said kapoti alt kätte ventika. Mul on olnud 124 millel teps mitte ei saa kapoti alt ventilaatorit kätte.
Mina vahetasin kulunud puksid kinniste laagrite vastu.... täpselt sama mõõt on olemas ka , nüüdseks kestnud umbes 3a.

Millise mõõduga laagrid sobisid?

ma pakun et sisemine mõõt 8mm ja välimine 17mm 100% ei ütle
Ehk Ermol on meeles mõõdud? Nod
(14-01-2013, 08:00 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Ehk Ermol on meeles mõõdud? Nod
ole nüüd Big Grin sellist asja annab meeles pidada.... aga kuskil foorumis oli teema ka selle kohta kuidas neid vahetada...
Laager oleks jah parim lahendus ma ise ka otsisin keldrist algul laagrit aga ei leidnud midagi sobivat siis tegingi koonusest
aga selle puksi mõõdud mõõtsin ära 8mm on sisemine ja 17 on pakseim välimine

http://www.setoline.ee/Alexitoo/wp-conte...102853.jpg